Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Taky jste si všimli toho modrého koláče? "Nepřizpůsobení rychlosti dopravně techn. stavu vozovky"...to znamená štěrk, výmol, popřípadě kombinaci. Pokud by naši pani zákonodárci opravdu chtěli něco dělat s nehodovostí a ne jen prázdně buzer.vat, tak by nejdřív zametli s tou silničářskou cháskou, která s klidem šachisty kydne lopatu téru do špáry a pak to zasype kolečkama štěrku - uprostřed zatáčky, jak by se nechumelilo. Na počet dráty štípajících sevření rekta co jsem díky těmhle "kulišárnám" našich cestařů zažil, nestačí matematika prvního stupně základní školy.
Já jsem z článku pochopil, že za vetšinu nehod motocyklu může řidič mototocyklu. A to tím, že nepřizpůsobil rychlost.
Asi dopravně technickému stavu vozovky a povětrnostím vlivům či jak se to píše v zákonu.
Cituji autora:...ne vždy jsou na vině oni(motorkáři). To snad lze ze statistik nehodovosti zjistit, ne? Kolik procent nehod s účastí motocyklu bylo zaviněno jeho řidičem. Pokud vím, například v Německu zaviní většinu nehod řidiči ostatních dopravních přestupků, ne motorkáři. Zajímalo by mě, jak u to u nás...
Mno, v pondeli me klasicky nedal na kruhovem objezdu prednost ridic osobniho vozu. Proste mi tam vjel. Jeli jsme dve masiny, a i kolega vzadu nechapal... Podarilo se mi pribrzdit natolik, abych ho minul nastesti. Ja nevim jestli jsou na vine vzdycky jen motorkari... Aut pribyva, bezohlednost a agresivita roste. Zvysovani poctu dopravnich nehod muze byt i dusledkem toho narustu aut.
Taky jste si všimli toho modrého koláče? "Nepřizpůsobení rychlosti dopravně techn. stavu vozovky"...to znamená štěrk, výmol, popřípadě kombinaci. Pokud by naši pani zákonodárci opravdu chtěli něco dělat s nehodovostí a ne jen prázdně buzer.vat, tak by nejdřív zametli s tou silničářskou cháskou, která s klidem šachisty kydne lopatu téru do špáry a pak to zasype kolečkama štěrku - uprostřed zatáčky, jak by se nechumelilo. Na počet dráty štípajících sevření rekta co jsem díky těmhle "kulišárnám" našich cestařů zažil, nestačí matematika prvního stupně základní školy.
Já jsem z článku pochopil, že za vetšinu nehod motocyklu může řidič mototocyklu. A to tím, že nepřizpůsobil rychlost.
Asi dopravně technickému stavu vozovky a povětrnostím vlivům či jak se to píše v zákonu.
dopravních prostředků, ne přestupků
Cituji autora:...ne vždy jsou na vině oni(motorkáři). To snad lze ze statistik nehodovosti zjistit, ne? Kolik procent nehod s účastí motocyklu bylo zaviněno jeho řidičem. Pokud vím, například v Německu zaviní většinu nehod řidiči ostatních dopravních přestupků, ne motorkáři. Zajímalo by mě, jak u to u nás...
Mno, v pondeli me klasicky nedal na kruhovem objezdu prednost ridic osobniho vozu. Proste mi tam vjel. Jeli jsme dve masiny, a i kolega vzadu nechapal... Podarilo se mi pribrzdit natolik, abych ho minul nastesti. Ja nevim jestli jsou na vine vzdycky jen motorkari... Aut pribyva, bezohlednost a agresivita roste. Zvysovani poctu dopravnich nehod muze byt i dusledkem toho narustu aut.
Preju vsem stastny navrat domu