Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
V článku je to hezky shrnuté, ale kdo má selskej rozum, tak je mu to jasné i bez článku a pokud ho nemá, tak hned po první jízdě zjistí, kde byla slabá místa .
Na fotkách byla pokud se nepletu i Yamha Tricity, docela by mě zajímalo, jak je to na kluzkém povrchu s tříkolkami. Třeba Yamaha Niken, Piagio MP3 atd. Máte někdo zkušenost třeba na ledě? Podle mě, když to ujede na ledě, tak je jedno, jestli mám ve předu jedno nebo dvě kola, ale třeba se pletu. To by pak byla nesporná výhoda.
Zatím se držím toho, co tu již několikrát zaznělo, kdo jezdí pro radost, tak v zimě nejezdí .
Leda na plochodrážní s hřebama na kolech .
Patřím k těm,, postiženým,, jezdcům,, co to bez řídítek nevydrží ani v zimě. Ten článek fakt sedí, snad bych jen dodal, že se dost špatně odhaduje vozovka za tmy, ale přes den je to vážně dobrý,samozřejmě se zapnutým mozkem. Super článek, díky
Pane autore článku : myslíte si ,že jsme nesvéprávný a že i selskym rozumem nám nedocvakne,že pokud je kosa mam si vzít teplý rukavice a jezdit opatrně ?
Jel jsem dobrých 20 km na nejhorsi představitelné ledovce, na Silvestra v noci z práce. Nebyla jiná šance se dostat. Nejezdila auta ani sypače. Lidi se nemohli udržet na nohách. Celou cestu nohy ztopořené na zemi. Většinou kolem 15-20 km/h.
Nespadlo mi to
Ovšem do kopce to jelo bokem, takže nezbylo jet příkopem, kde se našla nějaká ta trakce...
Namožene kyčle - připomínka na další dva dny
A pokud jde o pouhý sníh, na moto i skútru nesčetněkrát, to je v klidu
V článku je to hezky shrnuté, ale kdo má selskej rozum, tak je mu to jasné i bez článku a pokud ho nemá, tak hned po první jízdě zjistí, kde byla slabá místa .
Na fotkách byla pokud se nepletu i Yamha Tricity, docela by mě zajímalo, jak je to na kluzkém povrchu s tříkolkami. Třeba Yamaha Niken, Piagio MP3 atd. Máte někdo zkušenost třeba na ledě? Podle mě, když to ujede na ledě, tak je jedno, jestli mám ve předu jedno nebo dvě kola, ale třeba se pletu. To by pak byla nesporná výhoda.
Zatím se držím toho, co tu již několikrát zaznělo, kdo jezdí pro radost, tak v zimě nejezdí .
Leda na plochodrážní s hřebama na kolech .
4 reakce
Tricity na sněhu jsme měli tady: https://www.motorka...-na-snehu-33254.html
Jízda na ledové cirkulárce tady:
https://www.motorkar...irkularka-17524.html
https://www.motorkar...-na-ledu--20814.html
Patřím k těm,, postiženým,, jezdcům,, co to bez řídítek nevydrží ani v zimě. Ten článek fakt sedí, snad bych jen dodal, že se dost špatně odhaduje vozovka za tmy, ale přes den je to vážně dobrý,samozřejmě se zapnutým mozkem. Super článek, díky
1 reakce
Pro mě zajímavý článek, díky !
Začal bych otázkou..., proč jezdíte na motorce? Je-li odpověď - pro radost, potom nevím, proč na to v zimě lézt... (bavím se o silnici).
2 reakce
Pane autore článku : myslíte si ,že jsme nesvéprávný a že i selskym rozumem nám nedocvakne,že pokud je kosa mam si vzít teplý rukavice a jezdit opatrně ?
1 reakce
je to jednoduché, v zimě nejezdit
V zimě na cestu s motorkou nelezu. Na zimní radovánky je enduro.
Jel jsem dobrých 20 km na nejhorsi představitelné ledovce, na Silvestra v noci z práce. Nebyla jiná šance se dostat. Nejezdila auta ani sypače. Lidi se nemohli udržet na nohách. Celou cestu nohy ztopořené na zemi. Většinou kolem 15-20 km/h.
Nespadlo mi to
Ovšem do kopce to jelo bokem, takže nezbylo jet příkopem, kde se našla nějaká ta trakce...
Namožene kyčle - připomínka na další dva dny
A pokud jde o pouhý sníh, na moto i skútru nesčetněkrát, to je v klidu