Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ja kupoval loni v bazaru a uz bych k bazaristovi nesel. Motorku vychvalil, ale bylo potreba ji jeste lehce poladit...
Dneska bych kupoval masinu jen od soukromnika.
Kdysi jsem prodával jeden stroj. Dotyčný zájemce mi volal a chtěl slevu na cestu 2 tisíce. Že prý jede z Ostravy. Jen jsem se ho zeptal, že kdyby byl z Ruska, jestli by to rovnou nechtěl gratis...
Myslím, že je taky ne zrovna úplně přesné dávat k článku o prodeji defakto dovozových a zahraničních (typů) motorek fotky Stadecu a dvěpade vytažených ze stodoly. Tyto dva typy (nebo obecně Jawy z poválečných leta) si nikdo (z 99%) nekupuje za účelem jízdy jako takové (rychlé, denní, spolehlivé,..). Je to spíše za účelem renovace nebo do sbírky.
Spíše bych uvítel konkrétní bazarové typy jako Bandit, Intruder... v "rozboru" co a kde se na nich se.e, na co dát pozor, jak co poznat,...
Nicméně, když sem už zmínil ty Jawy - neznalý kupec, který chce mít doma jen jednu "co na ní kdysi začínal" si dnes taky docela statečně naletí!! Za 350/354 je dnes raketa jen za motor a celé motky jsou ještě dražší. Mnohdy se překope 250 na 350...převaří se kývačkový motor na péráka,...
..v roce 2002 jsem koupil v bazaru mašinu r.v. 1990. Pak jsem kupoval díly a ty tam nešli. Podle VIN jsem pak zjistil, že mám r.v. 88 a ještě kanadskou verzi.
Jinak jsem v životě kupoval 5 motorek. Všechny byly za cca 50t a bylo to 10 let starý motorky - stav tomu odpovídal. Jednu mašinu jsem kupoval 3 roky starou za cca 120t. A ta jediná taky byla ve fakt dobrým stavu.
Takže chce to soudnost na obou stranách.
Když jsem naposled prodával, tak mi psali jen překupníci co rovnou chtěli slevu a nebo tvrdili, že šroubek co je potřeba vyměnit stojí 5000 kč a že mě se to nevyplatí a jim jo.
Za svůj život jsem získal takový pocit, že jediný slušný prodejce na kterého jsem narazil jsem já sám a ten co mi prodal poslední motorku. Jak zmetek vedle zmetka...
kojot: no vidis a ja najedu rocne 15tis i vic to je uz individualni ale pokud je masina ve stavu 20tis najeto a stara 10let tak... Je treba vedet na co koukat,dorazy na riditkach,kotouce,nadrz,chladic atd
Článek neříká nic krom toho, jaký jsme v Čechách "svině". A s těmi radami co jsou tu se každý ohání v telefonu a majlu... Za posledních 5 let jsem prodával a kupoval 7x. S kamarádem, s bráchou pro sebe atd. Poslední rok je to neuvěřitelný už v majlu chce každý slevu 20 tis z ceny cca 70 tis za EN6. Jsem ochoten se po rozumným jednání domluvit. Ale dokud se někdo nedohrabe ke mě,(nedá si ani tu práci) nemá se cenu o tom bavit. Na svý motorce fakt najedu 3 - 4 tis za rok. další 16-20 tis na jiných většinou testovačky. V mém okolí co znám je opravdu jen pár vyjímek, kdo najede se svou motorkou přes 10 tis. za rok. Muj TA je rok 2004 a mám poctivých 26 tis km.
Taky musím říct, že tenhle článek neříká nic jiného, než "dejte bacha", třeba byl reklamou na inzerci tady na m.cz :). Ne, teď vážně. Zatím mám taky hlavně zkušenosti s tím, že člověk zavolá a zajímají ho dvě věci, počet km a sleva. Na to odpovídám, kup si motorku 12let starou, která má 20tis a jistě budeš hepy :), ta moje má 41, ale zato vím, že skutečných a za 10let ježdění, je to 4tis za rok, pro mě to znamená, že něco najela a neležela jen v garáži a navíc to svědčí i o tom, že je to reálné. No a na slevu po telefonu jsem fakt alergickej, takže se slušně ptám, za co chceš slevu? Přijeď se podívat a když budeš mít pocit, že je něco, za co je sleva vhodná, tak se určitě domluvíme, ale přeci ti nedám slevu jen za to, že jsi zvednul telefon a zavolal, že chceš motorku..
Na druhou stranu mám i zkušenost se svoji první motorkou, kdy jsem koupil GPXo totálně zbastlený a prosral jsem na ní gatě..
Je to hlavně o lidech a to se podle mě dá poznat na místě, kdo lže a kdo je fér.
Je to spíš o tom, že mezi motorkáři je čim dál víc jelimanů, co si našušlili 100tis.kč a mailujou na inzeárty, že chtěji slevu 20 - 30 tis. kč. To je přesně ten typ, jak se píše v článku, že chtěji milion fotek po netu a pak nic. Takže já nikdy nebyl solidní prodejce, pokud měl někdo zájem stačilo mu 10 fotek, a neotravoval po netu. Ono totiž když takhle nafotim mašinu a pak se mi ozve cucák, že chce ještě vyfotiti to a to - no a já prostě třeba neparkuju mašinu doma ale u babky, takže musim 10km k bábě a už stejně vim že z toho nic nebude...
Za další u bazarníku je to dnes spíš o tom, zkoupit třeba ninju 6r od mladýho kluka co potřebuje prachy, umejou jí, vymění olej - bůh ví jestli a napíšou, oservisovaná, bez oxidace... A pak je taky dobrý když vám přijede na místo kluk na koupi gsx-r k7 a ptá se co je to přpeínání A,B,C. Tak mu řeknu že tam se přepíná výkon, že buď 170koní a nebo míň. A on, to má 170 koní, tolik!!! Za poslední roky jsem nenarazil na normálního kupce...
skywalker.L
Ja kupoval loni v bazaru a uz bych k bazaristovi nesel. Motorku vychvalil, ale bylo potreba ji jeste lehce poladit...
Dneska bych kupoval masinu jen od soukromnika.
Kdysi jsem prodával jeden stroj. Dotyčný zájemce mi volal a chtěl slevu na cestu 2 tisíce. Že prý jede z Ostravy. Jen jsem se ho zeptal, že kdyby byl z Ruska, jestli by to rovnou nechtěl gratis...
Myslím, že je taky ne zrovna úplně přesné dávat k článku o prodeji defakto dovozových a zahraničních (typů) motorek fotky Stadecu a dvěpade vytažených ze stodoly. Tyto dva typy (nebo obecně Jawy z poválečných leta) si nikdo (z 99%) nekupuje za účelem jízdy jako takové (rychlé, denní, spolehlivé,..). Je to spíše za účelem renovace nebo do sbírky.
Spíše bych uvítel konkrétní bazarové typy jako Bandit, Intruder... v "rozboru" co a kde se na nich se.e, na co dát pozor, jak co poznat,...
Nicméně, když sem už zmínil ty Jawy - neznalý kupec, který chce mít doma jen jednu "co na ní kdysi začínal" si dnes taky docela statečně naletí!! Za 350/354 je dnes raketa jen za motor a celé motky jsou ještě dražší. Mnohdy se překope 250 na 350...převaří se kývačkový motor na péráka,...
..v roce 2002 jsem koupil v bazaru mašinu r.v. 1990. Pak jsem kupoval díly a ty tam nešli. Podle VIN jsem pak zjistil, že mám r.v. 88 a ještě kanadskou verzi.
Jinak jsem v životě kupoval 5 motorek. Všechny byly za cca 50t a bylo to 10 let starý motorky - stav tomu odpovídal. Jednu mašinu jsem kupoval 3 roky starou za cca 120t. A ta jediná taky byla ve fakt dobrým stavu.
Takže chce to soudnost na obou stranách.
Když jsem naposled prodával, tak mi psali jen překupníci co rovnou chtěli slevu a nebo tvrdili, že šroubek co je potřeba vyměnit stojí 5000 kč a že mě se to nevyplatí a jim jo.
Za svůj život jsem získal takový pocit, že jediný slušný prodejce na kterého jsem narazil jsem já sám a ten co mi prodal poslední motorku. Jak zmetek vedle zmetka...
kojot: no vidis a ja najedu rocne 15tis i vic to je uz individualni ale pokud je masina ve stavu 20tis najeto a stara 10let tak... Je treba vedet na co koukat,dorazy na riditkach,kotouce,nadrz,chladic atd
Článek neříká nic krom toho, jaký jsme v Čechách "svině". A s těmi radami co jsou tu se každý ohání v telefonu a majlu... Za posledních 5 let jsem prodával a kupoval 7x. S kamarádem, s bráchou pro sebe atd. Poslední rok je to neuvěřitelný už v majlu chce každý slevu 20 tis z ceny cca 70 tis za EN6. Jsem ochoten se po rozumným jednání domluvit. Ale dokud se někdo nedohrabe ke mě,(nedá si ani tu práci) nemá se cenu o tom bavit. Na svý motorce fakt najedu 3 - 4 tis za rok. další 16-20 tis na jiných většinou testovačky. V mém okolí co znám je opravdu jen pár vyjímek, kdo najede se svou motorkou přes 10 tis. za rok. Muj TA je rok 2004 a mám poctivých 26 tis km.
Taky musím říct, že tenhle článek neříká nic jiného, než "dejte bacha", třeba byl reklamou na inzerci tady na m.cz :). Ne, teď vážně. Zatím mám taky hlavně zkušenosti s tím, že člověk zavolá a zajímají ho dvě věci, počet km a sleva. Na to odpovídám, kup si motorku 12let starou, která má 20tis a jistě budeš hepy :), ta moje má 41, ale zato vím, že skutečných a za 10let ježdění, je to 4tis za rok, pro mě to znamená, že něco najela a neležela jen v garáži a navíc to svědčí i o tom, že je to reálné. No a na slevu po telefonu jsem fakt alergickej, takže se slušně ptám, za co chceš slevu? Přijeď se podívat a když budeš mít pocit, že je něco, za co je sleva vhodná, tak se určitě domluvíme, ale přeci ti nedám slevu jen za to, že jsi zvednul telefon a zavolal, že chceš motorku..
Na druhou stranu mám i zkušenost se svoji první motorkou, kdy jsem koupil GPXo totálně zbastlený a prosral jsem na ní gatě..
Je to hlavně o lidech a to se podle mě dá poznat na místě, kdo lže a kdo je fér.
Takže všem přeji pouze ty nej obchody!
Za posledních 5 let jsem třikrát kupoval a třikrát prodával a narazil jsem na samý normální kupce a nenormální prodejce - ti všichni lhali a mlžili...
Je to spíš o tom, že mezi motorkáři je čim dál víc jelimanů, co si našušlili 100tis.kč a mailujou na inzeárty, že chtěji slevu 20 - 30 tis. kč. To je přesně ten typ, jak se píše v článku, že chtěji milion fotek po netu a pak nic. Takže já nikdy nebyl solidní prodejce, pokud měl někdo zájem stačilo mu 10 fotek, a neotravoval po netu. Ono totiž když takhle nafotim mašinu a pak se mi ozve cucák, že chce ještě vyfotiti to a to - no a já prostě třeba neparkuju mašinu doma ale u babky, takže musim 10km k bábě a už stejně vim že z toho nic nebude...
Za další u bazarníku je to dnes spíš o tom, zkoupit třeba ninju 6r od mladýho kluka co potřebuje prachy, umejou jí, vymění olej - bůh ví jestli a napíšou, oservisovaná, bez oxidace... A pak je taky dobrý když vám přijede na místo kluk na koupi gsx-r k7 a ptá se co je to přpeínání A,B,C. Tak mu řeknu že tam se přepíná výkon, že buď 170koní a nebo míň. A on, to má 170 koní, tolik!!! Za poslední roky jsem nenarazil na normálního kupce...