globalmoto_duben_nolan




BMW C evolution konečně v Čechách

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PasarloPipa (-22) napsal 15.02.2018 v 11:47-2+1

Skutečná realita je taková, že benzín jednou prostě nebude. Kdo bude technologicky připraven, nebude pak překvapen... takže je jen dobře, že velké firmy vyvíjejí alternativní pohony a že je testují "na lidech". Že to většině lidí z východní Evropy přijde drahé není problém BMW ale našich polistopadových ekonomických 'expertů', ...

deluxa (347) napsal 15.02.2018 v 11:26+3

Som zvedavy ako ti bude chutit to "kafe" ked sa stretnete piati skutristi pri jednej dobijacej stanici s prazdnou bateriou. To tam ako kazdy stravi 3 hodiny a ten posledny bude cakat 12h az sa uvolni miesto? :D No mozno tie dobijacie stanice obluzia viacerych naraz to ja netusim ale pointa je ze sa predava produkt ktory je na realnu prevazdku absolutne nevhodny a nepripraveny. Zamyslel sa niekto o kolko uholnych elektrarni by muselo pracovat na vyrovnani elektrickej rozvodnej siete keby sa zrazu kazdy rozhodol ze zacne jazdit na baterie a bude ich dobijat domacou sietou? To nie su zanedbatelne polozky a znamena to pre siet neskutocny razovy odber na ktory dnes nie je pripravena ani postavena. absurdne, naivne,chore a trapne...cela ta elektro-bateriova bublina splasne rychlo. To nepisem o tom akym sposobom sa dnes tie baterie vyrabaju. Apropo ohladom Tesly si precitaj recenzie od Svedov v zimnej prevazdke. Po 3mesiacoch nie je schopny v dlhodobom mraze prejst ani polovicu udavanej minimalnej dojazdovej vzdialenosti. Taka je skutocna realita...

BožíJezdec (21) napsal 15.02.2018 v 11:01

Myšlenka elektrické motorky pro pojíždění na kafe po Praze se mi docela líbí. Zatím je to ale děsně drahé a dojezd je krátký. Taky by mě zajímalo, jak budou stárnout baterky. Vím, že se tvrdí (hlavně u Tesly), že ztráta kapacity je minimální a životnost dlouhá. Já vždycky kupuju ty drahé nejmodernější baterie do nářadí nebo notebooku, co mají mít stejné vlastnosti a za tři nebo čtyři roky to člověk stejně musí vyměnit.

fantomaz (47) napsal 15.02.2018 v 09:41+5

Mně se tyto elektrovozítka celkem líbí, nemůžu říct, že ne, ALE dát za vozidlo s dojezdem 160 Km (a to by mně ještě zajímalo jaký bude rozdíl mezi udávaným dojezdem a reálným ! - mám elektrokolo se slibovaným dojezdem AŽ 120 Km a reálně ujedu max 45 !) přes 400 tisíc to je absurdní .Další věc je dlouhé nabíjení,po městě mi to bude stačit, večer do zásuvky a do rána se nabíjej jak chceš, ale vyjet někam dál je nesmysl, kdyby aspoň zapracovali na tom dobíjení, že by člověk dal delší kávu, či oběd a za půl hodky by byl opět připraven na dalších 160 Km, tak už by to dostalo zcela jiný rozměr, ale takto ? Takže zatím počkám až to bude dle mých představ - cena 200 tisíc -dojezd 300 Km - dobíjení do 1 hodiny.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist