globalmoto_duben_nolan




EURO 4: Emission impossible

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Tech (43) napsal 01.09.2016 v 10:33

Řešit emise u motorek je fakt velká blbost, a to jsem jinak zastánce regulace emisí. Je neuvěřitelné že emise motorů nad 560kw jsou v EU do teď neregulované (naopak v americe musí plnit Tier4). Jsem zvědavý jestli se dočkáme i DPF jak je v plánu s auty, protože teď jsou diesly čistší jak přímovstřikové benzíny.

dejavu_uh (4) napsal 01.09.2016 v 10:31+4

Nejvyšší čas ukázat EU prostředníček a zmizet do CZEXITU

steve2 (103) napsal 01.09.2016 v 10:10

Eurodebilové!! Vůbec je nezajímá názor lidí a udělají nám krásný svět i kdyby jsme při tom měli všichni pochcípat!

afro-r1 (513) napsal 01.09.2016 v 10:07

Jinak k vseobecne rozsirenemu omylu:
To, co zarizne vyse zminene motorky neni ten medialne propirany katalyzator, ten se da na motor a vstrikovani napasovat, mnohe jako XJR uz nejaky maji.
Problem je aplikace a naprogramovani OBD, ABS a podobnych veci = nova motorka.

bledemon (126) napsal 01.09.2016 v 10:06-1

mně teda pod okny moc zaoceánských lodí nejezdí Samozřejmě u motorek ty eurochujoviny moc nechápu, přehání to. Uvítal bych hlavně tvrdé potírání otevřených výfuků (customy,pitbiky). Kalifornie má myslim také přísné předpisy a do čínských měst benzínové jednostopy nesmějí vůbec. Takže nejen eu šikanuje. Asi by euro4 stačilo jen pro skútry (městské použití).
Hlavně jsem zvědavej kam až klesne výkon cb125f a jestli zvolí abs nebo blbou propojenou brzdu na zadní pedál (už vidim jak někdo bude frajersky smykovat do strany zadní brzdou a pujde na tlamu )
A modely co skončí? Nezoufejte, šlo o typy co se sotva prodávaly a udržovaly v nabídce jen z nostalgie.

afro-r1 (513) napsal 01.09.2016 v 10:00+1

Naopak, za vylet vlastnim BMW po pousti dle vlastniho vyberu by toho od tebe chteli docela dost...

HonzaHus (62) napsal 01.09.2016 v 09:48+2

sekáčmagor: Á máme tu prvního kandidáta na emigraci do Číny, tam to ti komunisti pořád mají v paži.

sekáčmagor (128) napsal 01.09.2016 v 09:38-1+3

Zlatí komunisti,ti po mně jakžívá nic nechtěli...

JeckyllHydova (28) napsal 01.09.2016 v 09:37-1+5

Mám trochu pocit zhovadilosti, když jen patnáct největších lodí znečistí životní prostředí více než všechna auta světa a o motorkách nemluvě.

Viz článek na i dnes.

//auto.idnes.cz/patnact-nejvetsich-lodi-znecisti-zivotni-prostredi-vice-nez-vsechna-auta-sveta-gdn-/automoto.aspx?c=A090426_191128_automoto_vok

HonzaHus (62) napsal 01.09.2016 v 09:32

Prodraží nejen nové stroje, ale i servis a technické kontroly, protože budeš muset na emise. V Evropě budeme dýchat čistější vzduch a solit za to násobně víc peněz.
Jak píše níž "deluxe" - pro planetu to v celku nic neznamená, dokud nějaké normy nepřijme Čína a další země, kde přes kouř za jasného dne často ani nespatříš slunce.
Nepochybuju, že se s tím výrobci popasují, což předvedl třeba Triumph s novou řadou Bonneville nebo Moto Guzzi s modely V9. Vypadají pěkně, ale už stojí víc než jejich předchůdci, na to si zvykněte.
Na druhou stranu máme výhodu, že žijeme v té bohatější části světa - pochybuju, že by někdo z vás chtěl kvůli přísnějším normám v Evropě emigrovat do Číny.

martyzostravska (1) napsal 01.09.2016 v 09:30

100ccm TSI

Beast1186 (9) napsal 01.09.2016 v 09:21

Opět se mi otvírá kudla v kapse... Za posledních dvacet let se ovzduší díky katalyzátorům v autech nezlepšilo, je to jen opět o financích. A jak se tady níže píše, tak začít se má u lodí, letadlech a dalších neekologických záležitostech.
Jak je vidět je nejvyšší čas ještě pořídit pár poctivých neuškrcených výkonných stroju a i nějakej ten dvoutakt.

mike.46 (604) napsal 01.09.2016 v 09:20

Když si vezmete, co za odpad ve většině případů v Bruselu sedí, tak se vůbec nemůžeme divit, co za hovadiny vymýšlejí a jak snadno jsou korumpovatelní...

crowack (58) napsal 01.09.2016 v 09:19

...asi si budu muset toho svýho karburátorovýho mohykána začít víc vážit... A navíc mám v garáži i -ó můj bože- starej dvoutakt... Asi na něm budu muset začít víc jezdit, abych to množství dobrejch úmyslů nějak vykompenzoval...

Trejsíč (17) napsal 01.09.2016 v 09:04+1

Sláva, že máme tak uvědomělé vedení, které nás ichrání před sebou samými. Za chvíli budou povinné Airbagy, výsuvná kolečka, abychom náhodou neupadli a kdoví co jště pánové a dámy vymyslí, jenom aby dokázali svoji nepostradatelnost ...

DeCarli (112) napsal 01.09.2016 v 09:04

- žadné dobré úmysly, za vším hledejte loby...
( vše přece směřuje k tomu "jako menši emise" ale ve finále tzn-starý vyhodte, a hned kupte nový, a za 3 roky pěkně nanovo
A TOMU RIKAM "EKOLOGIE"
- osobně jsem to zatim nezjištoval, ale tipl bych si že většina motocyklů ve výrobě zůstane, jen se nebude prodávat v po...é Evropě... Ono si deg...i v Bruselu neuvědomuji že Evropa neni pupek světa...Amerika a Asie sou trhy mnohem větši

Prostě se tady pohřbíme sami, a dobrovolně...

puffybodie (390) napsal 01.09.2016 v 09:01

Jinak receno motorka s Euro 4 ma pocitanou zivotnost 20.000km??? Vazne se najdou lidi co si takove kramy kupuji? Protoze vyrobce to udela na 20.000km, ale na STK to po vas budou chtit mit funkcni i po tech 20.000km. Vsak proc ne, nova ridici jednotka za 40 klacku a podobne to urcite opravi

Marex (2570) napsal 01.09.2016 v 08:57+1

Cesta do pekla bývá dlážděna dobrými úmysly.

Paulo (2561) napsal 01.09.2016 v 08:57

Ještě že mám starou bábu

Mig_35 (345) napsal 01.09.2016 v 08:54

sramis: jenomže ty lodě kouří tam, kde nežijí lidi. fakt je ten, že motorky jezdí na benzín, daleko větší bordel dělá nafta... to je rakovinomet.

Pavlys (13) napsal 01.09.2016 v 08:54

Komu tím prospějete? Co?

Vlnič (199) napsal 01.09.2016 v 08:46

Tak když chtěj omezovat výkony kávovarů, že vytvářejí neúměrné množství energie pro přípravu espressa či capucina ... Evropa se dožene ke konci sama pomocí dobroserů z Bruselu - smutný

sramis (95) napsal 01.09.2016 v 08:45

Ja si pri cteni podobnych clanku vzdycky vzpomenu treba na ceske lokomotivy, ktery huli jak prase a je to v poradku. Stary tatrovky, v Indii nakladaky, na mori lode, ktery pali naftu v tunach... A pak teda ty motorky, ktery to musi dohnat katalizatorem a jinejma srackama...

Ach jo

Kaja-SV (24) napsal 01.09.2016 v 08:45+1

No to se máme na co těšit,tupej motor,špatná reakce na plyn a další výhody...

dave-lister (45) napsal 01.09.2016 v 08:45

Letos mě nejvíc dostalo jak zavedli emise na sekačky a zahradní traktůrky. Zákon je společný i pro lokomotivy. Co v té EU hulí netuším. :D

PetrXIX (22) napsal 01.09.2016 v 08:38

Bude to bomba. Diagnostika to sama opraví. Už se těším.
No snad nám to alespoň zvedne cenu našich starých strojů...

neznamyScooterD (1090) napsal 01.09.2016 v 08:35

si nastartuj v zavřený garáži a podle velikosti garáže po čase ucejtíš, jestli je to k hovnu

Dolph-cz (58) napsal 01.09.2016 v 08:33

a k čemu je to dobré(takové extrémy u motorek)??
ráno,než jsem šel do práce jsem se díval na TV-Discovery na takový stupidní pořad-tuším bořiči mýtů,nebo jak se to jmenuje...a ti tam vyrobili středověký katapult slepený pouze pomocí textilní stříbrné lepící pásky a funkčnost prezentovali tak,že vystřelili nějakou zápalnou bombu s benzínem na skákací hrad vzdálený 100m.test byl úspěšný,katapult vystřelil,skákací hrad zapálil...dokážete si představit jak čoudí takový obrovský gumový skákací hrad??? jedním slovem HODNĚ !!
a to jen kvůli nějakému nesmyslnému TV pořadu...

a výrobci motorek jsou kvůli debilní euro normě tlačení natolik do kouta,že ruší některé své modely a nebo je prodávají bez TP,protože není technicky možné takové debilní normy splnit.

idioti , chtějí zachránit svět tím,že namontujou katy na pár prskoletů.

Zelinář (292) napsal 01.09.2016 v 08:29

...vic nez k hovnu

krizik1 (62) napsal 01.09.2016 v 08:21+5

Není větší zlo než všeobecné dobro Zabij bobra, zachráníš strom.




TOPlist