Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Řešit emise u motorek je fakt velká blbost, a to jsem jinak zastánce regulace emisí. Je neuvěřitelné že emise motorů nad 560kw jsou v EU do teď neregulované (naopak v americe musí plnit Tier4). Jsem zvědavý jestli se dočkáme i DPF jak je v plánu s auty, protože teď jsou diesly čistší jak přímovstřikové benzíny.
Jinak k vseobecne rozsirenemu omylu:
To, co zarizne vyse zminene motorky neni ten medialne propirany katalyzator, ten se da na motor a vstrikovani napasovat, mnohe jako XJR uz nejaky maji.
Problem je aplikace a naprogramovani OBD, ABS a podobnych veci = nova motorka.
mně teda pod okny moc zaoceánských lodí nejezdí Samozřejmě u motorek ty eurochujoviny moc nechápu, přehání to. Uvítal bych hlavně tvrdé potírání otevřených výfuků (customy,pitbiky). Kalifornie má myslim také přísné předpisy a do čínských měst benzínové jednostopy nesmějí vůbec. Takže nejen eu šikanuje. Asi by euro4 stačilo jen pro skútry (městské použití).
Hlavně jsem zvědavej kam až klesne výkon cb125f a jestli zvolí abs nebo blbou propojenou brzdu na zadní pedál (už vidim jak někdo bude frajersky smykovat do strany zadní brzdou a pujde na tlamu )
A modely co skončí? Nezoufejte, šlo o typy co se sotva prodávaly a udržovaly v nabídce jen z nostalgie.
Prodraží nejen nové stroje, ale i servis a technické kontroly, protože budeš muset na emise. V Evropě budeme dýchat čistější vzduch a solit za to násobně víc peněz.
Jak píše níž "deluxe" - pro planetu to v celku nic neznamená, dokud nějaké normy nepřijme Čína a další země, kde přes kouř za jasného dne často ani nespatříš slunce.
Nepochybuju, že se s tím výrobci popasují, což předvedl třeba Triumph s novou řadou Bonneville nebo Moto Guzzi s modely V9. Vypadají pěkně, ale už stojí víc než jejich předchůdci, na to si zvykněte.
Na druhou stranu máme výhodu, že žijeme v té bohatější části světa - pochybuju, že by někdo z vás chtěl kvůli přísnějším normám v Evropě emigrovat do Číny.
Opět se mi otvírá kudla v kapse... Za posledních dvacet let se ovzduší díky katalyzátorům v autech nezlepšilo, je to jen opět o financích. A jak se tady níže píše, tak začít se má u lodí, letadlech a dalších neekologických záležitostech.
Jak je vidět je nejvyšší čas ještě pořídit pár poctivých neuškrcených výkonných stroju a i nějakej ten dvoutakt.
Když si vezmete, co za odpad ve většině případů v Bruselu sedí, tak se vůbec nemůžeme divit, co za hovadiny vymýšlejí a jak snadno jsou korumpovatelní...
...asi si budu muset toho svýho karburátorovýho mohykána začít víc vážit... A navíc mám v garáži i -ó můj bože- starej dvoutakt... Asi na něm budu muset začít víc jezdit, abych to množství dobrejch úmyslů nějak vykompenzoval...
Sláva, že máme tak uvědomělé vedení, které nás ichrání před sebou samými. Za chvíli budou povinné Airbagy, výsuvná kolečka, abychom náhodou neupadli a kdoví co jště pánové a dámy vymyslí, jenom aby dokázali svoji nepostradatelnost ...
- žadné dobré úmysly, za vším hledejte loby...
( vše přece směřuje k tomu "jako menši emise" ale ve finále tzn-starý vyhodte, a hned kupte nový, a za 3 roky pěkně nanovo
A TOMU RIKAM "EKOLOGIE"
- osobně jsem to zatim nezjištoval, ale tipl bych si že většina motocyklů ve výrobě zůstane, jen se nebude prodávat v po...é Evropě... Ono si deg...i v Bruselu neuvědomuji že Evropa neni pupek světa...Amerika a Asie sou trhy mnohem větši
Jinak receno motorka s Euro 4 ma pocitanou zivotnost 20.000km??? Vazne se najdou lidi co si takove kramy kupuji? Protoze vyrobce to udela na 20.000km, ale na STK to po vas budou chtit mit funkcni i po tech 20.000km. Vsak proc ne, nova ridici jednotka za 40 klacku a podobne to urcite opravi
Tak když chtěj omezovat výkony kávovarů, že vytvářejí neúměrné množství energie pro přípravu espressa či capucina ... Evropa se dožene ke konci sama pomocí dobroserů z Bruselu - smutný
Ja si pri cteni podobnych clanku vzdycky vzpomenu treba na ceske lokomotivy, ktery huli jak prase a je to v poradku. Stary tatrovky, v Indii nakladaky, na mori lode, ktery pali naftu v tunach... A pak teda ty motorky, ktery to musi dohnat katalizatorem a jinejma srackama...
a k čemu je to dobré(takové extrémy u motorek)??
ráno,než jsem šel do práce jsem se díval na TV-Discovery na takový stupidní pořad-tuším bořiči mýtů,nebo jak se to jmenuje...a ti tam vyrobili středověký katapult slepený pouze pomocí textilní stříbrné lepící pásky a funkčnost prezentovali tak,že vystřelili nějakou zápalnou bombu s benzínem na skákací hrad vzdálený 100m.test byl úspěšný,katapult vystřelil,skákací hrad zapálil...dokážete si představit jak čoudí takový obrovský gumový skákací hrad??? jedním slovem HODNĚ !!
a to jen kvůli nějakému nesmyslnému TV pořadu...
a výrobci motorek jsou kvůli debilní euro normě tlačení natolik do kouta,že ruší některé své modely a nebo je prodávají bez TP,protože není technicky možné takové debilní normy splnit.
idioti , chtějí zachránit svět tím,že namontujou katy na pár prskoletů.
Řešit emise u motorek je fakt velká blbost, a to jsem jinak zastánce regulace emisí. Je neuvěřitelné že emise motorů nad 560kw jsou v EU do teď neregulované (naopak v americe musí plnit Tier4). Jsem zvědavý jestli se dočkáme i DPF jak je v plánu s auty, protože teď jsou diesly čistší jak přímovstřikové benzíny.
Nejvyšší čas ukázat EU prostředníček a zmizet do CZEXITU
Eurodebilové!! Vůbec je nezajímá názor lidí a udělají nám krásný svět i kdyby jsme při tom měli všichni pochcípat!
Jinak k vseobecne rozsirenemu omylu:
To, co zarizne vyse zminene motorky neni ten medialne propirany katalyzator, ten se da na motor a vstrikovani napasovat, mnohe jako XJR uz nejaky maji.
Problem je aplikace a naprogramovani OBD, ABS a podobnych veci = nova motorka.
mně teda pod okny moc zaoceánských lodí nejezdí Samozřejmě u motorek ty eurochujoviny moc nechápu, přehání to. Uvítal bych hlavně tvrdé potírání otevřených výfuků (customy,pitbiky). Kalifornie má myslim také přísné předpisy a do čínských měst benzínové jednostopy nesmějí vůbec. Takže nejen eu šikanuje. Asi by euro4 stačilo jen pro skútry (městské použití).
Hlavně jsem zvědavej kam až klesne výkon cb125f a jestli zvolí abs nebo blbou propojenou brzdu na zadní pedál (už vidim jak někdo bude frajersky smykovat do strany zadní brzdou a pujde na tlamu )
A modely co skončí? Nezoufejte, šlo o typy co se sotva prodávaly a udržovaly v nabídce jen z nostalgie.
Naopak, za vylet vlastnim BMW po pousti dle vlastniho vyberu by toho od tebe chteli docela dost...
sekáčmagor: Á máme tu prvního kandidáta na emigraci do Číny, tam to ti komunisti pořád mají v paži.
Zlatí komunisti,ti po mně jakžívá nic nechtěli...
Mám trochu pocit zhovadilosti, když jen patnáct největších lodí znečistí životní prostředí více než všechna auta světa a o motorkách nemluvě.
Viz článek na i dnes.
//auto.idnes.cz/patnact-nejvetsich-lodi-znecisti-zivotni-prostredi-vice-nez-vsechna-auta-sveta-gdn-/automoto.aspx?c=A090426_191128_automoto_vok
Prodraží nejen nové stroje, ale i servis a technické kontroly, protože budeš muset na emise. V Evropě budeme dýchat čistější vzduch a solit za to násobně víc peněz.
Jak píše níž "deluxe" - pro planetu to v celku nic neznamená, dokud nějaké normy nepřijme Čína a další země, kde přes kouř za jasného dne často ani nespatříš slunce.
Nepochybuju, že se s tím výrobci popasují, což předvedl třeba Triumph s novou řadou Bonneville nebo Moto Guzzi s modely V9. Vypadají pěkně, ale už stojí víc než jejich předchůdci, na to si zvykněte.
Na druhou stranu máme výhodu, že žijeme v té bohatější části světa - pochybuju, že by někdo z vás chtěl kvůli přísnějším normám v Evropě emigrovat do Číny.
100ccm TSI
Opět se mi otvírá kudla v kapse... Za posledních dvacet let se ovzduší díky katalyzátorům v autech nezlepšilo, je to jen opět o financích. A jak se tady níže píše, tak začít se má u lodí, letadlech a dalších neekologických záležitostech.
Jak je vidět je nejvyšší čas ještě pořídit pár poctivých neuškrcených výkonných stroju a i nějakej ten dvoutakt.
Když si vezmete, co za odpad ve většině případů v Bruselu sedí, tak se vůbec nemůžeme divit, co za hovadiny vymýšlejí a jak snadno jsou korumpovatelní...
...asi si budu muset toho svýho karburátorovýho mohykána začít víc vážit... A navíc mám v garáži i -ó můj bože- starej dvoutakt... Asi na něm budu muset začít víc jezdit, abych to množství dobrejch úmyslů nějak vykompenzoval...
Sláva, že máme tak uvědomělé vedení, které nás ichrání před sebou samými. Za chvíli budou povinné Airbagy, výsuvná kolečka, abychom náhodou neupadli a kdoví co jště pánové a dámy vymyslí, jenom aby dokázali svoji nepostradatelnost ...
- žadné dobré úmysly, za vším hledejte loby...
( vše přece směřuje k tomu "jako menši emise" ale ve finále tzn-starý vyhodte, a hned kupte nový, a za 3 roky pěkně nanovo
A TOMU RIKAM "EKOLOGIE"
- osobně jsem to zatim nezjištoval, ale tipl bych si že většina motocyklů ve výrobě zůstane, jen se nebude prodávat v po...é Evropě... Ono si deg...i v Bruselu neuvědomuji že Evropa neni pupek světa...Amerika a Asie sou trhy mnohem větši
Prostě se tady pohřbíme sami, a dobrovolně...
Jinak receno motorka s Euro 4 ma pocitanou zivotnost 20.000km??? Vazne se najdou lidi co si takove kramy kupuji? Protoze vyrobce to udela na 20.000km, ale na STK to po vas budou chtit mit funkcni i po tech 20.000km. Vsak proc ne, nova ridici jednotka za 40 klacku a podobne to urcite opravi
Cesta do pekla bývá dlážděna dobrými úmysly.
Ještě že mám starou bábu
sramis: jenomže ty lodě kouří tam, kde nežijí lidi. fakt je ten, že motorky jezdí na benzín, daleko větší bordel dělá nafta... to je rakovinomet.
Komu tím prospějete? Co?
Tak když chtěj omezovat výkony kávovarů, že vytvářejí neúměrné množství energie pro přípravu espressa či capucina ... Evropa se dožene ke konci sama pomocí dobroserů z Bruselu - smutný
Ja si pri cteni podobnych clanku vzdycky vzpomenu treba na ceske lokomotivy, ktery huli jak prase a je to v poradku. Stary tatrovky, v Indii nakladaky, na mori lode, ktery pali naftu v tunach... A pak teda ty motorky, ktery to musi dohnat katalizatorem a jinejma srackama...
Ach jo
No to se máme na co těšit,tupej motor,špatná reakce na plyn a další výhody...
Letos mě nejvíc dostalo jak zavedli emise na sekačky a zahradní traktůrky. Zákon je společný i pro lokomotivy. Co v té EU hulí netuším. :D
Bude to bomba. Diagnostika to sama opraví. Už se těším.
No snad nám to alespoň zvedne cenu našich starých strojů...
si nastartuj v zavřený garáži a podle velikosti garáže po čase ucejtíš, jestli je to k hovnu
a k čemu je to dobré(takové extrémy u motorek)??
ráno,než jsem šel do práce jsem se díval na TV-Discovery na takový stupidní pořad-tuším bořiči mýtů,nebo jak se to jmenuje...a ti tam vyrobili středověký katapult slepený pouze pomocí textilní stříbrné lepící pásky a funkčnost prezentovali tak,že vystřelili nějakou zápalnou bombu s benzínem na skákací hrad vzdálený 100m.test byl úspěšný,katapult vystřelil,skákací hrad zapálil...dokážete si představit jak čoudí takový obrovský gumový skákací hrad??? jedním slovem HODNĚ !!
a to jen kvůli nějakému nesmyslnému TV pořadu...
a výrobci motorek jsou kvůli debilní euro normě tlačení natolik do kouta,že ruší některé své modely a nebo je prodávají bez TP,protože není technicky možné takové debilní normy splnit.
idioti , chtějí zachránit svět tím,že namontujou katy na pár prskoletů.
...vic nez k hovnu
Není větší zlo než všeobecné dobro Zabij bobra, zachráníš strom.