ktm_unor




EURO 4: Emission impossible

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
smartin1 (55) napsal 01.09.2016 v 21:00

lenkochal- Ano to je pravda přesně jak řikáš de o chrochtáky, a né o motorky. A ještě mě napadá jedna otázka. Kolik z nás má na to si koupit novou motorku?? A na čem budem jezdit až dojdou ty co vydržej 5-10-15 let a víc???

smartin1 (55) napsal 01.09.2016 v 20:50

PetrXIX (3) napsal Dnes v 08:38
Bude to bomba. Diagnostika to sama opraví. Už se těším.
No snad nám to alespoň zvedne cenu našich starých strojů...

Naprostej souhlas A hlavně zapomeňte na to že najedete jako na motorce z 95 roku 65000 km a budete jezdit od výměny k výměně bez dolití oleje. Bude se jezdit od výměny motoru k výměně motoru. Elektronika bude mrdat už teď se do toho sere Bosch a na jednotce je made in Hungary(viz. ZX-10R) a to v tom lepšim případě Měl sem možnost sedět na CBR 600F asi r.v. 2012 fakt jen chvilku, všechno takový plastoidní mrdkoidní a zvuk motoru ala bojovej mixer To bud raději udržovat při životě 10 starejch motorek který maj koule než jednu takovou novou mrdku. Jak už tu někdo psal - svět se v prdel obrací

Zipák (8) napsal 01.09.2016 v 20:40+1

Jde tady především o zisky pak až o čistotu ovzduší.Jen co zase získají na STK Jak je něčeho hodně tak se na tom dá i vydělat hodně.Ceny starších motorek budou držet!

lenkochal (26) napsal 01.09.2016 v 20:39-1

Chalpi, oblubenych "15 najvacsich lodi sveta" sem neplette. Nezalezi len na tom kolko emisii, ale hlavne KDE vyprodukujes. Vsetky tie prachove castice nakoniec popadaju gravitaciou k zemi a ide o to kolko skody predtym napachaju... uprostred oceanu to ziadna traga nie je, ale 5m pred tebou v kolone je to ina kava. Smogove opary velkyomiest urcite ziadne lode na svedomi nemaju. Ono staci ist chvilku v tuneli za autobusom co plni Euro 5 a potom za takym co neplni a clovek hned na tie normy nazera trochu inak. Ale pravda je ze motorky napr oproti chrochtakom ovplyvnia emisie zanedbatelne.

PanCanaLL (14) napsal 01.09.2016 v 20:18

TAKOVÝHLE SRAČKY debilní fašistická prohnilá evropská unie má čas řešit, měly by spíš zavést euro normy na čmoudy, aby to tam skopčákům nezačmoudili...
Hlavně že nám na hlavu sypou tuny chemtrails...

..prohnilej euroekobyznys, bleju

KapitanMasakr (-29) napsal 01.09.2016 v 20:04

Každý to beztak z mota odstraní, emise motorky nikdo neměří, tak proooooooooooč!!! ?

Mi motolkali vlastne zachrrranujem planetku a naftak, co jezdí cely rak a pálí do ovzduší hectolitry sraček to je OK.

USA USA tam to umí řešit .

petrumr (-185) napsal 01.09.2016 v 19:39-6

čumím, že japonci mají problémy BMW prostě ten boxer EU nevymaže z planety.

janon (1) napsal 01.09.2016 v 19:29

Parada! Podle ty EURO tabulky, bude asi norma EURO 6 na 0 a vsechny vozidla budou muset vypoustet jen zdravi prospesne latky, jako vuni kopretin, kyslik a z vyfuku budou muset vyletavat seminka borovic a smrcku... Kam se ten svet riti, to vi buh...

ptchopper1 (-5) napsal 01.09.2016 v 19:18

Mrdat EU!!!

blackblues (1515) napsal 01.09.2016 v 18:25

Evropska junie jde tezce do kelu...tohle lidi dlouho nesnesou!!

honza.tar (15) napsal 01.09.2016 v 16:32

Když koukám. Na tu tabulku .
To jsem neušil. Jak jsou ty emisní normy Tvrdé .

Limetkka (17) napsal 01.09.2016 v 15:13

Celou EU mr**t a všechny výfuky světa svést do Bruselu. No co, za pár let budeme ekologicky jezdit na koních, ať si ti euroúředníčci šlapou na ulici do lejn

Tech (43) napsal 01.09.2016 v 13:47

Behysek: DPF samo o sobě spotřebu nezvyšuje. Že to žere víc je jedině tím, že se s autem jezdí pořád jak s hnojem a krátké trasy, řj je pak nucena přistupovat k nucené regeneraci. Když se trochu jede, filtr se vypaluje sám o sobě. Teoreticky tak může fungovat na jakémkoli motoru...Neřekl bych ropy je málo, spíš bych doufal že lidstvo nebude tak hloupé aby ji všechnu spálilo.

ZombiRider (29) napsal 01.09.2016 v 13:40

Svět se v prdel obrátil.

Gilless (276) napsal 01.09.2016 v 13:37

Ještě tomu nasadit korunu v podobě ekodaně při nákupu ojetiny a bude

Cormac (39) napsal 01.09.2016 v 13:29+2

Euro 5 prý samoopravný . 1. nastane problém, 2. nabídne řešení, 3. po odkliknutí řešení se po 10min. systém hryzne... něco jako můj noťas.

Euro 6 - anarchie a občanský války = destrukce životního prostředí, protože ty pi.oviny z EU už se nedají vydržet...

SuperSic58 (1316) napsal 01.09.2016 v 13:11+1

Tk ten EVAP systém zachytávání benzínových par do nádobky s uhlím mělo i moje auto rok výroby 92... Super systém, ucpal se a čerpadlo vytvořilo v nádrži vakuum a ta se zhroutila sama do sebe, dokurvený podavací čerpadlo, dokurvenej systém palivoměru, nádrž málem praskla, tudíž mohla bejt krásná ekologická havárie Maj to kluci evropský vychytaný EVAP systém jsem pak vykuchal a hodil do popelnice No je načase ten bolševický euromoloch rozpustit jednou provždy

seikos (975) napsal 01.09.2016 v 13:06

Prasopes: sekačky a křoviňáky? Už se stalo... [url=//zpravy.idnes.cz/emisni-limity-na-sekacky-088-/zahranicni.aspx?c=A160705_163443_zahranicni_mlb]//zpravy.idnes.cz/emisni-limity-na-sekacky-088-/zahranicni.aspx?c=A160705_163443_zahranicni_mlb[/url]

Prasoper (8) napsal 01.09.2016 v 12:56

Jak se to tu píše...
EU je takový C-M-L za chvilku to hodí na zahradní sekačky, křoviňáky atd... Okolní svět se pak jen směje, jaký jsme v tý Evropě ekopošetilci.

Hog (11) napsal 01.09.2016 v 12:45

Tak si myslím, že na katalyzátory při jejich velikostech brzy motorky budou muset mít přívěsný vozík
aby ho ještě uvezly!
Všechny příkazy z EU jsou "hnus", Cecilko!

Letadla a lodě jsou největšími znečišťovateli ! Nějaká motorčička i s objemem Haryka je
k s m í c h u !!

Behysek (28) napsal 01.09.2016 v 12:38-1+1

Po vyhození filtru pevných částic klesla spotřeba u naší Lancie o dva litry. Co je pak ekologičtější, když se řve, že dochází ropa? Nejsem fanoušek těchle modernizací atp. V 80% je to jen odrbávka.

Sali28 (10) napsal 01.09.2016 v 12:29+1

Patnáct největších lodí znečistí životní prostředí více než všechna auta světa
Jedna obří nákladní loď zatíží životní prostředí více než 50 milionů osobních automobilů. Pouhých patnáct největších lodí tak vyprodukuje více nežádoucích látek než všech 760 milionů aut na světě.
Zdroj z 2009.

Celá šaškárna s emisemi pro ekologii je jen výsměch a odrbávání lidí.

Čekám kdy se bude eko poplatek (výpalné) platit na motorky.

Zeloman (0) napsal 01.09.2016 v 12:24

brzy nezbyde než okovat koně

fockewulf (14) napsal 01.09.2016 v 12:19

něch žije SSS...tedy EU!

Simitom (119) napsal 01.09.2016 v 12:03+2

A jakou uhlíkovou stopu zanechává nová technologie? Elektronika na snížení emisí potřebuje materiály které musíme těžit a ničí to přírodu víc než samotný CO2 z motorek. Tohle podle mě nemá logiku. Konec EU se snad blíží ...

Brusíno (7) napsal 01.09.2016 v 11:27

Jak na tohle zareaguje třeba HD? To se můžou z Evropy stahnout

Sonicek (18) napsal 01.09.2016 v 10:53+3

tady si hrají na ekology, všude cpou filtry, katy apod, a pak se podíváš co dělají fabriky, továrny, domácnosti, zemědělci, celkově lodní doprava...a tam nikdo nic neřeší...jedno exeplární potrestání (stejně soudy na 10let bez postihu) a to nikdo neřeší. Ještě začneme jezdit na emise a pokaždý se nasereš jak tě nějakej Jarda předjede v čudící tatrovce s kolama od oblata...srat na EU jejich normy.

yasty (13) napsal 01.09.2016 v 10:49

Jak se k tomu postaví chrliči motorů made in P.R.C.

Dolph-cz (58) napsal 01.09.2016 v 10:37

to Tech:
filtry pevných částic na benzínové motory začíná koncern montovat od roku 2017...

Dolph-cz (58) napsal 01.09.2016 v 10:34+1

...když se tady zmínily ty lodě-nedávno jsem někde četl,že 15 největších lodí na světě vypustí do vzduchu tolik svinstva,jako všechny auta na světě dohromady.

některé přímořské státy zakazují těmto lodím plout blíže,než 200km od pevniny...




TOPlist