globalmoto_kveten




Go west! aneb zlatá devadesátá.

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
1100Virago (3066) napsal 10.04.2014 v 09:04-1+6

Ještě chybí popis stylu, jakým se v 90. letech jezdilo Dneska by z toho všem vstávaly vlasy hrůzou, ale to byl furt plný kotel, značky zakryté, policjatům nezastavoval nikdo - neměli šanci motorku dohonit - a na silnicích výrazně slabší provoz, takže se dalo solidně vyblbnout.
A protože tehdy ještě platilo "co Čech, to mechanik", tak ty domácí metody servisu byly skvělou ukázkou toho, že občas z lejna bič upleteš a ještě s ním hlasitě zapráskáš

tomzak (48) napsal 10.04.2014 v 08:58

Skvely clanek!!

VladaD (5) napsal 10.04.2014 v 08:57+1

tý jo to pamatuju jak se v Lovosicích směr na most jezdila 4míle , tambyly k vidění bajky jako zx 10, a cbx 6válec od hondy .. já tehdy asi 7letý .. byl jak ve snu .. dnes tam jsou dva kruháče a tyhle sprinty jsou .. asi zapomenutý

sxs525 (138) napsal 10.04.2014 v 08:51+1

hele nespočet XeLek Gilery a podobný exoty všechny vymačkaný jak citron co já se toho nakřísíl

Boss.trx850 (3) napsal 10.04.2014 v 08:47+2

Bomba článek. Zasnil jsem se a zavzpomínal na doby, kdy ti o chloupek starší tady začali jezdit na prvních japonských motorkách a já je očumoval a snil. První co mě tehdy vždy zajímalo, byla cifra na tachometru. Kolik to jede?

Mike70 (70) napsal 10.04.2014 v 08:46-2+1

Já teda nevidím moc rozdíl mezi ´90 a dnes. Taky se tahaj bouračky a tvrdí se, že na nich jezdil pán ročník 59 nebo slečna a jsou jen padený ze stojánku. Já v ´91 prodal svoji MZetu a pak si koupil bajk za dalších 17 roků, takže mě ta doba minula...

strakon (542) napsal 10.04.2014 v 08:44

A já když v devadesátém lapal holky na XJ400Z

Heki (401) napsal 10.04.2014 v 08:40+1

Ještě si vzpomínám, kterak jsem jako malý capart poprvé uviděl prospekt CBR 1100 XX a od té doby jsem si nadlouho myslel, že nad tento bajk a nad Hondu není. Tehda to pro mě bylo jak kosmická loď.

Jinak devadesátky byly luxusní doba. Dodneška si rád prohlížím fotky, jak v šusťákách v Chorvatsku dlabem řízky v chlebu

bonifacdruhy (10) napsal 10.04.2014 v 08:33

CharlieV (93) napsal 10.04.2014 v 08:13

Já sem moc mladej, takže jediný, co mi z týhle doby zůstalo, jsou vzpomínky na výlety se strýcem na jeho třipade a fanánkova "Na okrese jediná Kawasaki zelená"

seikos (975) napsal 10.04.2014 v 08:05

wow

jean192 (153) napsal 10.04.2014 v 07:59+1

Parádny článok, to boli časy, s panelkou v štýle 640 Californian som bol v záplave fichtlov kráľom. A spolužiak mal potom Husquarnu 350, to bolo. Alebo prvý japonec v ulici, 4 doby zneli ako sen. Aj zneli tak krátko, lebo od samej radosti pri pretočenom motore odpálil ventil.

BadRX (84) napsal 10.04.2014 v 07:56+2

Pěknej článek, huba od ucha k uchu
PS Motohouse jsem nečet.

honzabiker (5) napsal 10.04.2014 v 07:41+1

Trošku to připomíná článek, kterej jsem četl v některým z nedávnejch čísel Motohousu. Zkuste příště prosím vymyslet nějaký svoje téma. Díky

Pjercak (48) napsal 10.04.2014 v 07:40-1+1

A zjistil že jawa je už totalní potrat

karlos41 (2) napsal 10.04.2014 v 07:38

jooo hezky sem si zavzpomínal První japonec,první překročení 150km/h na motorce...

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 10.04.2014 v 07:28

Těším se na pokračování

DOMINATOR (1260) napsal 10.04.2014 v 07:26

Krásne foto dobrý článek!

Humusus (25) napsal 10.04.2014 v 07:24-1+2

mě se nestejská, nějaký pozitiva to ale mělo, třeba totálně nenasycenej trh s motorkama, pokud člověk dobře koupil tak odjezdil sezonu i dvě a pak ještě se ziskem prodal dál, to je dnes nemyslitelný

strakon (542) napsal 10.04.2014 v 07:09

A já mám tu Cagivu, po všech možnejch japkách, zase a světe div se, jezdí

CBR-rr (-4) napsal 10.04.2014 v 06:23

To byly časy

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist