Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ještě chybí popis stylu, jakým se v 90. letech jezdilo Dneska by z toho všem vstávaly vlasy hrůzou, ale to byl furt plný kotel, značky zakryté, policjatům nezastavoval nikdo - neměli šanci motorku dohonit - a na silnicích výrazně slabší provoz, takže se dalo solidně vyblbnout.
A protože tehdy ještě platilo "co Čech, to mechanik", tak ty domácí metody servisu byly skvělou ukázkou toho, že občas z lejna bič upleteš a ještě s ním hlasitě zapráskáš
tý jo to pamatuju jak se v Lovosicích směr na most jezdila 4míle , tambyly k vidění bajky jako zx 10, a cbx 6válec od hondy .. já tehdy asi 7letý .. byl jak ve snu .. dnes tam jsou dva kruháče a tyhle sprinty jsou .. asi zapomenutý
Bomba článek. Zasnil jsem se a zavzpomínal na doby, kdy ti o chloupek starší tady začali jezdit na prvních japonských motorkách a já je očumoval a snil. První co mě tehdy vždy zajímalo, byla cifra na tachometru. Kolik to jede?
Já teda nevidím moc rozdíl mezi ´90 a dnes. Taky se tahaj bouračky a tvrdí se, že na nich jezdil pán ročník 59 nebo slečna a jsou jen padený ze stojánku. Já v ´91 prodal svoji MZetu a pak si koupil bajk za dalších 17 roků, takže mě ta doba minula...
Ještě si vzpomínám, kterak jsem jako malý capart poprvé uviděl prospekt CBR 1100 XX a od té doby jsem si nadlouho myslel, že nad tento bajk a nad Hondu není. Tehda to pro mě bylo jak kosmická loď.
Jinak devadesátky byly luxusní doba. Dodneška si rád prohlížím fotky, jak v šusťákách v Chorvatsku dlabem řízky v chlebu
Já sem moc mladej, takže jediný, co mi z týhle doby zůstalo, jsou vzpomínky na výlety se strýcem na jeho třipade a fanánkova "Na okrese jediná Kawasaki zelená"
Parádny článok, to boli časy, s panelkou v štýle 640 Californian som bol v záplave fichtlov kráľom. A spolužiak mal potom Husquarnu 350, to bolo. Alebo prvý japonec v ulici, 4 doby zneli ako sen. Aj zneli tak krátko, lebo od samej radosti pri pretočenom motore odpálil ventil.
mě se nestejská, nějaký pozitiva to ale mělo, třeba totálně nenasycenej trh s motorkama, pokud člověk dobře koupil tak odjezdil sezonu i dvě a pak ještě se ziskem prodal dál, to je dnes nemyslitelný
Ještě chybí popis stylu, jakým se v 90. letech jezdilo Dneska by z toho všem vstávaly vlasy hrůzou, ale to byl furt plný kotel, značky zakryté, policjatům nezastavoval nikdo - neměli šanci motorku dohonit - a na silnicích výrazně slabší provoz, takže se dalo solidně vyblbnout.
A protože tehdy ještě platilo "co Čech, to mechanik", tak ty domácí metody servisu byly skvělou ukázkou toho, že občas z lejna bič upleteš a ještě s ním hlasitě zapráskáš
Skvely clanek!!
tý jo to pamatuju jak se v Lovosicích směr na most jezdila 4míle , tambyly k vidění bajky jako zx 10, a cbx 6válec od hondy .. já tehdy asi 7letý .. byl jak ve snu .. dnes tam jsou dva kruháče a tyhle sprinty jsou .. asi zapomenutý
hele nespočet XeLek Gilery a podobný exoty všechny vymačkaný jak citron co já se toho nakřísíl
Bomba článek. Zasnil jsem se a zavzpomínal na doby, kdy ti o chloupek starší tady začali jezdit na prvních japonských motorkách a já je očumoval a snil. První co mě tehdy vždy zajímalo, byla cifra na tachometru. Kolik to jede?
Já teda nevidím moc rozdíl mezi ´90 a dnes. Taky se tahaj bouračky a tvrdí se, že na nich jezdil pán ročník 59 nebo slečna a jsou jen padený ze stojánku. Já v ´91 prodal svoji MZetu a pak si koupil bajk za dalších 17 roků, takže mě ta doba minula...
A já když v devadesátém lapal holky na XJ400Z
Ještě si vzpomínám, kterak jsem jako malý capart poprvé uviděl prospekt CBR 1100 XX a od té doby jsem si nadlouho myslel, že nad tento bajk a nad Hondu není. Tehda to pro mě bylo jak kosmická loď.
Jinak devadesátky byly luxusní doba. Dodneška si rád prohlížím fotky, jak v šusťákách v Chorvatsku dlabem řízky v chlebu
Já sem moc mladej, takže jediný, co mi z týhle doby zůstalo, jsou vzpomínky na výlety se strýcem na jeho třipade a fanánkova "Na okrese jediná Kawasaki zelená"
wow
Parádny článok, to boli časy, s panelkou v štýle 640 Californian som bol v záplave fichtlov kráľom. A spolužiak mal potom Husquarnu 350, to bolo. Alebo prvý japonec v ulici, 4 doby zneli ako sen. Aj zneli tak krátko, lebo od samej radosti pri pretočenom motore odpálil ventil.
Pěknej článek, huba od ucha k uchu
PS Motohouse jsem nečet.
Trošku to připomíná článek, kterej jsem četl v některým z nedávnejch čísel Motohousu. Zkuste příště prosím vymyslet nějaký svoje téma. Díky
A zjistil že jawa je už totalní potrat
jooo hezky sem si zavzpomínal První japonec,první překročení 150km/h na motorce...
Těším se na pokračování
Krásne foto dobrý článek!
mě se nestejská, nějaký pozitiva to ale mělo, třeba totálně nenasycenej trh s motorkama, pokud člověk dobře koupil tak odjezdil sezonu i dvě a pak ještě se ziskem prodal dál, to je dnes nemyslitelný
A já mám tu Cagivu, po všech možnejch japkách, zase a světe div se, jezdí
To byly časy