gbox_leden



Přes Passo dello Stelvio do Švýcarska a zpět

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Čárli. (2) napsal 28.09.2014 v 21:35

pánové, krása ,super

pavelbr (0) napsal 25.09.2014 v 19:47

mastersuicide (2) napsal 04.03.2014 v 13:57

Ahojte, jen mi to nedá a musím opravit název vesnice na Poschiavo;) Jinak Passo del Bernina a Julier Pass jsou jedny z mých nejoblíbenějších cest . Cestopis s trasou co jsi napsal, si myslím, že nemá chybu a kdo tam nebyl nemá ponětí o ráji pro motorkáře! Co se týče dojezdu z Passo di Resia do Merana, nejde jinak než opět ti dát za pravdu - já se tam vysekal o německého turistu hned druhý den dovolené. Ale musím souhlasit s archie1702, že cesta na Stelvio mě spíš ničí, než bych si ji užíval. Za to na Apricu z Villa di Tirano po SS550, nebo i po SS39 z Tresenda až do Ponte di Legno po SS42 si dávám s radostí ;)

archie1702 (3) napsal 22.01.2014 v 22:10

Hezký akorát že nás na rozdíl od Tebe Stelvio moc neuchvátilo, zato Aprica jsme dali na hulváta pod plným plynem s ůsměvem od ucha k uchu...

JíraFZS (24) napsal 18.01.2014 v 17:07

Ahoj pěkná cesta . Na Franz Joseph Hohe to může vypadat i takhle


















Líben (0) napsal 17.01.2014 v 21:21

Moc hezky napsany cestopis

Beemer7 (0) napsal 17.01.2014 v 15:12

Díky chlapi za pozitivní ohlasy.
-> devill63: Díky za tip. Na RDGA se taky chystám a tak si ten Valáškův cestopis musím přečíst.
-> rudirt: Koukal jsem do Tvého deníku a těch shodných bodů je tam vážně hodně. Ale celkově toho máš projetýho o poznání víc
-> RTourer: Tak předně jsem rád, že s tímhle problémem nejsem sám . Vím, že silnice se projektují s příčným sklonem asi 3% z důvodu odtoku vody, ale říkal jsem si, že to je moc málo na vysvětlení nestejnoměrného opotřebení pneu. U mě je největší rozdíl na pneumatice pod úhlem cca 30°. Ale možná s tou vzdáleností v zatáčkách to může být příčina. Každopádně dobrý tip - až potkám nějakého motorkáře z Anglie, tak se ho zeptám
Všem hodně šťastných kilometrů a návratů.

Milan1963 (272) napsal 17.01.2014 v 11:38

V Alpách jsem nikdy nebyl, ale tvůj cestopis se mi líbí. A tak tam možná i tvojí zásluhou někdy vyrazím...

RTourer (68) napsal 17.01.2014 v 10:43

Profláknutá místa, kam se pořád všichni rádi vracíme Hezky napsáno.
K tomu nestejnoměrnému sjíždění přední pneu: taky jsem nad tím bádal, proč to tak je, a možné vysvětlení je takové, že v našem pravostranném provozu najedeme víc km v levotočivých zatáčkách v náklonu doleva než v pravotočivých - levotočivé jezdíme po vnějšku zatáčky, kde je ta trajektorie delší, než u pravotočivých jetých po vnitřní straně. Poměr levých a pravých zatáček na silnicích bude asi tak 50/50... V zemích s levostranným provozem to bude naopak, více se bude ojíždět pravá strana přední pneu.
Je to jen hypotéza - pokud mi to někdo potvrdí nebo vyvrátí, budu rád...

AliFZS1000 (21) napsal 16.01.2014 v 22:43

Výborný a díky taky za konkrétní ubytování

Pepan.Š (2) napsal 16.01.2014 v 20:53

Super cestopis.

rudirt (45) napsal 16.01.2014 v 18:52

Moc pěkný cestopis. Taky jsem začal Stelviem, i když jsem ho původně vůbec neměl v plánu,
ale shodou okolností jsem byl takřka " hozen do vody" v tomto případě veden na Stelvio...
Velice podobná trasa, viz. můj deník.
Hodně podobně krásných km a VŽDY ŠŤASTNÝ NÁVRAT!!!

f.hoffi (23) napsal 16.01.2014 v 15:59

devill63 (8) napsal 16.01.2014 v 09:19

chválim...po Valáškovom Route des Grandes Alpes vynikajúci popis s možnosťou čerpať inšpiráciu do novej sezóny...

-HARYS- (28) napsal 16.01.2014 v 09:13

Pěkné!

pedavid (0) napsal 16.01.2014 v 09:13

Pěknej cestopis.

STEPEC (0) napsal 16.01.2014 v 08:33



TOPlist