Rumunsko 2014

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Mat (0) napsal 13.07.2016 v 21:25

eldži> tak to mě mrzí, že to na tebe zanechalo pocit, že to všechno bylo naprd. Asi si to holt pochopil po svém. Já na Rumunsko nedám dopustit, jel bych ho hned znovu a určitě tam zase pojedeme.
Ano cesta byla "zvláštní" byla plánovaná aby vyhovovala nám, tobě se holt nelíbí. Nám ten účel splnila a byla plánovaná tak, aby spojila body, které jsem chtěl projet a vedla silnicema po kterých jsem chtěl jet.

eldži (3) napsal 12.07.2016 v 11:15-1

Asi sem byl v jiném Rumunsku, krom cen mi tam vůbec nic nesedí a cesta mi přijde taky poněkud zvláštně naplánovaná... a vlastně sem se z toho ani nic nedozvedel krom toho jak je všechno na prd...no nic, proti gustu ...

Romário.CBR (3) napsal 18.01.2015 v 11:42

good cestopis, jeli jste to podobně, jako my, akorát obráceně. Už se těším, až se tam zase podívám a jsem rád, že náš názor ( že pár zatáček na Fagaraši, není špatných, ale zase taková hitparáda to není ) není ojedinělý. Ale je tam krásná krajina, to jo . Doufám, že se tam letos mrknu. Všem mnoho štastných km v r 2015

Tančouz (20) napsal 01.01.2015 v 20:14

Stavrosovi a není potřeba se omlouvat za svůj slušně vyjádřený názor .

Stavros (-1) napsal 30.12.2014 v 20:54

No dobře, komentoval jsem to v dobrém vy hnidopiši Faktem je, že jsem sám dosud opravdu žádnej cestopis nesesmolil, takže můžu akorát šoupat nohama Jen mi tam prostě neštimovali některé stále se opakující věty o tom, že jednou byl nocleh za tolik, další den za tolik, tamhle byla snídaně složená z toho a toho, tamhle bez toho a onoho. Jen sem tim chtěl naznačit, že stačilo udělat celkové shrnutí, které autor cestopisu stejně na konci udělal, že ceny se pohybovaly od do, se snídaní, bez snídaně apod. Jinak chápu, že spousta lidí nemá na to chrápat každý den v hotelu a jíst křepelčí vejce s kaviárem, to ale tak rozhodně nebylo myšleno, jestli to tak někdo pochopil. Sám šetřim na cestování celej rok a rozhodně si nemůžu vyskakovat, takže ani nechci a nemůžu machrovat, že psaní cen nikoho nezajímá. Myslel sem to jako že moc lidí asi nemusí zajímat, že k snídani byla paštika a k veřeři polívka z domova, ale není to nic ve zlém To jen pro info. Třeba jednou taky něco napíšu a pak mě budete moct bombardovat, že jsem jouda joudovič Takže autorovi článku děkuji, taky nemusel psát nic a nebylo by v zimě co dělat a omlouvám se všem, kterých se můj koment dotkl (jawasy, Mat a dobrý sejmutí od Tančouze ) a přeji všem mnoho zdraví do roku 2015!

TwoWheels (31) napsal 30.12.2014 v 16:47

Za mě

Milan1963 (272) napsal 30.12.2014 v 16:25

Taky jsem tam letos byl, hezké to mají. Dobře napsaný cestopis.

Tančouz (20) napsal 30.12.2014 v 12:02+1

Já jsem si článek přečetl s chutí a dávám . Dle mého spousta užitečných informací (krom navštívených míst tak i co se jídla a cen týká) . A nejen pro ty, co se tam chystají poprvé. Dovolím si ke komentu Stavrose také jednu poznámku a není to rejpání. Otevřel jsem jeho profil abych viděl jak má vypadat správný cestopis (jelikož také jeden smolím) a ono nic . Jinak supr rok 2015 .

Rubi (45) napsal 30.12.2014 v 09:45

Ano,každý to máme jinak a hlavně je to dáno tím,že jezdit po rozbitých a rádoby silnicích nemusím.Hlavně na to nemám ani správný stroj a výměnu neplánuji.

mardock (73) napsal 29.12.2014 v 22:14

Rubi: a proč by si tam nejela?

jawasy (56) napsal 29.12.2014 v 17:35+1

Rubi píše: Hezké čtení ke kávě,ale nevím co tam každého tak táhne,já bych tam nejela za zlaté prase.
Každý to má nastaveno trochu jinak.Já když jsem se tam vydal poprvé, měl jsem určité obavy taky.Někoho táhnou Alpy jiného zase Karpaty.Jenže v Alpách se platí za každé h...o a volnost takovou jako v Karpatech nezažiješ.S obavy aby tě nesbalili místní pomahači použiješ raději kemp nebo penzion za těžký peníz.Navíc bývá tam v sezoně celkem narváno a bordel,že do rána nezavřeš oči.V tom je asi ten nejpodstatnější rozdíl.Kdo má rád klid pohodu a krásnou přírodu podobnou alpám a jednou se vydá do RO nebo někam na Balkán rád se tam vrací

Mat (0) napsal 29.12.2014 v 17:03

Stavros: přesně jak napsal jawasy
když jsem začínal cestovat tak jsem byl rád když se někdo podělil o ceny abych měl představu co mě finančně čeká a podle toho jsme balili věci.

rubi: vidíš, a přece tam jezdí tolik lidí a já se tam budu 100% vracet.

Rubi (45) napsal 29.12.2014 v 16:36

Rnx (16) napsal 29.12.2014 v 15:50

Nečítal som text ale za fotos dávam 1+. Po dlhej dobe konečne niečo, čo má originalitu, kvalitu a aj akúsi "šťavu". Za rok sa dá takýchto albumov na jednej ruke spočítať...

zdenikk (7) napsal 29.12.2014 v 15:50

pěkná cesta. ..bydleli jsme také letos u Hánů,tam opravdu dobře vaří a všem jen doporučuji!!..my byli v červenci a měli jsme super počasí ))))

jawasy (56) napsal 29.12.2014 v 15:39+3

Stavros píše: Je sice fajn, že ve skoro každé větě je napsáno kolik co stálo a že si se přiznal k tomu, že si myslíš, že v Rumunsku v horách jsou pumpy všude...
Dovolil bych si trochu oponovat. Ne každý má na to,aby spával po ***hotelích a cpal si hlavu luxusním menu.Pro někoho je docela záhul jen našetřit na takovou dovolenou a právě tací se třeba rádi dovědí o tom co kde a kolik stojí.Cenu benzínu asi nikdo z nás neovlivní,ale cenu a výběr stravy ano.

Stavros (-1) napsal 29.12.2014 v 11:52

Rumunsko je krásná země, jezdíme jenom východ a je to paráda. Každopádně chválím fotky, text je samozřejmě na každém, ale dovolím si poznámku. Je sice fajn, že ve skoro každé větě je napsáno kolik co stálo a že si se přiznal k tomu, že si myslíš, že v Rumunsku v horách jsou pumpy všude a jezdil si na výpary a že si si vezl jídlo z domova. Ale myslím, že to úplně do cestopisu nepatří. Stačilo krátké shrnutí na závěr přesně jak si to udělal i tak. Halt když je na kachnu, musí být i na zelí Prostě náklady na benál a jídlo prostě při dovče jsou. Komentovat, že jídlo stálo tolik a tolik a nechutnalo Vám to a že k snídani byla paštika a k večeři polívka asi moc lidí nezajímá... Ale jinak fajn, projeli jste krásná místa

DOMINATOR (1260) napsal 29.12.2014 v 11:36

Jo v červnu jdu do toho taky.

Mat (0) napsal 29.12.2014 v 09:25

Mardock: nejde o divokej západ. Spíš o to že bylo v plánu jet i mimo silnice. Nevím jak by 50kg žena ze mě případně zvedala motorku, kdybych pod ní nějak blbě zůstal ležet.

Radek2107 (53) napsal 28.12.2014 v 23:12

Čím víc cestopisů o Rumunsku ctu, tím více bych se tam rad podíval. Pěkné počtení i fotky.

Georgik (76) napsal 28.12.2014 v 21:10

Pěkný, jsem zvědavý, jestli příští rok ten Balkán už s naší partou dáme nebo zase vyměkneme a stočíme to na západ.

mardock (73) napsal 28.12.2014 v 14:36+1

pěkný. Jen jsem nepochopil proč by jste si to netroufli sami? Není to přece divokej západ

iman (25) napsal 28.12.2014 v 12:06

Pekny nedelny relax a este lepsie fotky .

Rohal (61) napsal 28.12.2014 v 10:32

Pěkně napsaný. Toto 3.9. se nás tam pohybovalo v okolí Bánátu více. Škoda že mi ten most spadnul před nosem. Možná bychom se tam potkali včetně fidlimydliho.

-HARYS- (28) napsal 28.12.2014 v 10:01

Pěkný cestopis! Napsáno stručně,výstižně a pěkných fotek tak akorát!!!

Mat (0) napsal 28.12.2014 v 09:36

jawasy: Ahoj Jardo, počasí sice nebylo nic extra, ale dovolená to byla suprová. Jen ten závěr v Banátu
Příští rok to bude asi FARO, už od 18. let, kdy jsem četl první cestopis a to z Fara, se tam chci podívat. A pokud se nepletu měl by být kulatej ročník.
Ale víš jak to je, třeba to dopadne úplně jinak

jawasy (56) napsal 28.12.2014 v 08:01

Romane hezký Jen škoda že vám to tehdy( 2012 ) nevyšlo s mámi.Takové počasí co jsme zažili my- super a spaní nahoře na Fagaraši ve stanu v takovém počasí - na to se zapomíná. Tak kam to bude v r. 2015? Já to vidím zase na Albánii