GLOCK jako motomodla

Výprava na GrossGlockner 2012

GLOCK jako motomodla

Kapitoly článku

ÚČASTNÍCI  LETECKÉHO  ZÁJEZDU

(Stroje a zvláštní vybavení)

Mário Kobretti
Honda 1000 Fireblade (2004)
Stan Husky pro 2 (pro 4 pouze na patro)
3 cestovní tašky + tankvak
Orientační smysl: dobrý + mapa Rakouska

Kubin Schwantz
Námaha R600R (2007)
Promokavý stan No Name pro 2
Tankvak + Kája (zbytek veze Peťan)
Orientační smysl: Mário

Pietro Posprc
Honda 1000 Fireblade (2006)
Cestovní vařič
3 cestovní tašky
Orientační smysl: neznámý, ale dojede

Peťan
Honda 800 VFR (1998)
Stan Husky pro 2
2 cestovní tašky + tankvak
Orientační smysl: fotopaměť + intuice

DEN I. – Výjezd

6:15 vyjíždíme od skleníku z VYŠKOVA. Rychle se dostáváme za čáru a stavíme na čůrání. Kája hledá flek, ale místní příslušenství není příjemná záležitost. Eště že se nedá fotit smrad! Klíče od kadibudky jsou 2km ve vesnici, tudíž poslouží les. Rychle míjíme Vídeň s nalepenou dálniční známkou (10 dní za 150 korun) a tankujeme v ST. PÖLTEN (1,470Є).
Začíná chcát. Oblíkáme pršipláště. Já ne, mám textil . Kuba zjišťuje, že vrchní dílo není nepromok, ale trapné šusťák  a ještě s číslem na zádech z jakýhosi závodu. Vašut je fakt knedla. Jedeme do kopců směrem na MARIAZELL, chčije… Kopce parádní, užíváme si výjezdy 11%. Motorky zasraný jak hajzl! Pár čůrání a fotek. Sjedeme kopce, cesta je fantastická. Na motocyklech nejsme sami. Další tank šťávy. Konečně se umoudřilo počasí a leze sluníčko. Začínáme si to dávat a nevíme, esi máme čumět víc na cestu nebo kolem. V kopcích 8°C, dole 22°C.
Stojíme na Parkplatze McDonald a žereme oběd. Je 14:15 a máme ujeto 470km. Oslovujeme místní šťávy: „Hallo mädchen, ich bin terorist!“ Ještě pár fotek po cestě, zastávka v SAALFELDEN pro benyho hilla (1,409Є) a pak směr PANORAMA CAMP v ZELL AM SEE (moto+stan+osoba/noc 10Є). Je 18:40. Luxus!

HLÁŠKY:
Na správce kempu: „Pučíš nám židle? Zwei Euro bitte. Di do prdele pičo!“
Mario balí kobry – jsou bez techničáků.
Na Glock jedeme ve čtyřech na dvou motorkách. Je to drahý, takže Kája bude vařit.

DEN II. – Glock

Vstáváme něco před 7:00. Mário opět kafe a zbytek výletníků něco posnídá. Kolem 9:00 si jdeme zakoupit přímo v kempu u správce tikety na Glock za 20Є. Na místě by nás to stálo 22Є. Paráda! Avšak paní nás při odchodu informuje, že brána se otvírá až po 10:30 kvůli cyklo-závodům. Noc byla chladnější, ale jasná a ráno to vypadá, že nám vyjde počasí.
Abychom zabili čas, projedeme se do KITZBÜHEL. Pár fotek na místě a super cesta do BRÜCK. Odtud směr brána na Glock. Mário a Kubin smutně zjišťují, že sundávat laďáky byla chlapecká nerozvážnost. Všeckém to tady řve, jak důchodce na prodavačku. Co už. Dotankujeme a dopálíme to k bráně. Krajina se rýsuje a úžas je veliký. Brána  na Glock – mince pro vstup – závora  nahoru – plný plyn – NO COMMENT!!!
Po návratu plný dojmů a setkání s maníkem a jeho kamerou z Čech, který dokumentoval motorkáře, to byl perfektní výlet. Když si to smažíte hrubě přes kilo a zatáčky střídají levou s pravou, pak se to utáhne do vracáku…kam se hrabou trapný „Buchláky!“ Od propasti vás dělí kamenný patníky čtyři metry od sebe a umění jezdce. Na kopci 8°C, dole 25°C. Dotankujeme v ZELL (1,408Є) a koupíme pečivo v jediným benzinářským Shopu. Tady se o víkendu v obchodech nepracuje jako v ČR. Má to logiku! Predátoři se nemají o co rvát. Večer Mário 2x kafe. Kurtujeme stany a motorky, jelikož velký vítr a blížící se mraky nevěstí nic dobrýho.

HLÁŠKY:
Mário na österajch šťávu: „Čao, šukec?“
Kubin: „Potřebuju na záchod.“ Vyserem to na kanál a rozjezdíme.
Mário má dva skalpy místních „mädchen“. Dvě gumičky do vlasů.

DEN III. – Odjezd

Noční průtrž se  přehnala a stany s moto vydržely. Po 6 balíme. Pořád kape, ale nic hroznýho. V 8:16 po dotankování na kraji ZELL (1,403Є) vyrážíme. Začíná chcát.

Level 1. Po deseti kilometrech suché cesty směr SALZBURG začne pěkně chcát! Po brutálním chcancu zastavujeme v BISCHOFSHOFENU na benzině. Benziňák nás bez váhání navede do prázdné myčky. Rozhodujeme se kudy! Další průsmyk je blbost. A10 – A1 směr Víděň. Rychlá volba. Mário zjišťuje, že telefon v igelitu je hovadina. Mário ždíme telefon. Odjezd!
Level 2. Kolem SALZBURGU začíná brutální chcanec.  Pár tunelů a máme SALZ za sebou. Krásná krajina kolem, ale není čas. Motorky jedou prakticky na vodu.
Výhody jízdy v chcancu:
• Nemusíš pít, seš přechlastané. Kromě Mária, důrazně si stěžuje na žízeň.
• Motorka jede na vodu a zároveň se vodou maže
Nevýhody jízdy v chcancu:
• Úplně všecko!
Level 3. Do Vídně ještě 231km. Cesta utíká, ale je to peklo! Aquapark nechcu vidět aspoň dva měsíce. Zastavujeme u kilometru 216 na dotank (1,699Є). Drahý jak hajzl né?! Cigára a jídlo. Jediné, kdo je suché, je hajzlbába co chce 50cent za hajzl. Mário použije WC zadarmo. Má totiž charisma i na starý šťávy! Odjezd. Nasazujeme cosi blitkýho na ruce a se žbluňkáním kráčíme ke strojům. Vjíždíme do vody. Místy je viditelnost na 50 metrů a sotva sledujeme sebe navzájem. Jedeme v průměru 130-140km/h a to nás klidně předjíždí auta. To je panečku dálnica, pochvalujeme si všichni. Kdepak u nás. Jestli máš žízeň, přijeď ke kamionu. Přijíždíme do ST. PÖLTEN po 3 hodinách dálničního peklo a pak tank.
Level 4. Poprchá, ale nic velkýho. Dáme dva fuky a jedem. Vypadá to, že se počasí umoudřilo. Ale pak… Totálně brutální chcanec jak hajzl! Na cestě jedou už jenom čerti a my. Sotva se vidíme, ale smažíme to dál. Míjíme Vídeň směrem na KREMS a čáru. Dáváme pár aut na knop a chvilu čekáme na Pietra. Jede jako čtvrté a není jednoduchý předjíždět a držet se skupiny. Konečně čára a už přestává pršet. Míjíme Freeport – trapný to je toto místo. Po 15:00 ve ZNOJMĚ hned do hospody na teplý jídlo za český króne.
Level 5. Po 15 minutách v hospodě nám jakýsi místní psisko pochčije motorky, baba donese Máriovi úplně jiný kafe než chtěl. Je hluchá chuděra a při placení nás ještě natahne. Důležitý věci s sebou, jsme v ČR! A tu hned z rádia hláška, že u Rajhradu je karambol. Hurá, jsme doma! Vyrážíme na poslední úsek. Po cestě nás málem sestřelí pár predátorů. Útočí na celou skupinu. U Rohlenky nám v levým zavazí leštěná coura ve Fábii. Dva zleva, dva zprava a pryč od ní. Z TUČAP se loučíme s Pietrem a kolem 18:00 jsme u skleníku ve VYŠKOVĚ. Pak už každý po svém domů, vybalit a vysušit. Těšíme se zase na další cestu. Že by PASSO DELLA STELVIO??

HLÁŠKY:
Kubin v St. Pölten: „Jdu na záchod a asi čurám vedle..?! Ne. To mi tak teče z bundy.“
Bacha na predátory! Predátor nemyslí, predátor je lovec nelítostny!
Pietro: „Ha, ha!“

ZÁVĚREM


Motorky fungovaly bez chyb. Zjištění na Glocku, že Pietrovi chybí zadní desky bo jsou smetený na plech, byl detail. Dopravní situace včetně účastníků provozu byla parádní a silnice velice na úrovni i v těch velkých nadmořských výškách. Lidé velmi vstřícní. Myslím, že velká spokojenost všech, za těch docela pár peněz a nepřízeň počasí, se nedá vytknout.


SLOVNÍČEK
• Fuky – cigarety
• Šťáva – dívka (benzín)
• Benny hill – benzín
• Predátor - důchodce


All rights reserved Kluci z protisměru :)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 3.46
Známkováno: 65x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist