Moto výlet Myanmar - 3/01/2017 – 19/1/2017

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Lommer (0) napsal 17.06.2017 v 16:34-1+1

Paráda , až na pár chybných detailů, kterých si všimnou jen "místní a já" :D Mrkněte na moje videjka z cest po asii //www.youtube.com/MikiBeth . P.S.: Zrovna zpracovávám moto cestopisný videa z Vietnamu, Kambodži a Laosu :P Takže dejte odběr, ať pak víte, až budou zveřejněný :P

Apriliep (0) napsal 16.06.2017 v 20:47-1+1

Tiše závidím.

jets (522) napsal 16.06.2017 v 19:29+1

Tak já přispěju taky, destinace je to vskutku netradiční a pro mě tím pádem zajímavá. Moc jsem se těšil na cestopis, ale bohužel jsem čím dál, tím víc textu přeskakoval, až jsem přeskákal na konec. Moc se mi líbí výběr destinace, fotky, určitě to byl skvělý výlet, skvělá inspirace, vlastně se mi líbí všechno až na ten text. Rozhodně su ale rád, že takový cestopis vznikl, protože minimálně spousta lidí asi ani netuší, že takový stát existuje a může to být inspirace pro hodně lidí, kteří mají rádi netradiční cíle...

31081 (674) napsal 16.06.2017 v 10:50+1

No vidím,že se k tomu nikdo nemá,tak asi budu první.Ve většině případů první hodnotitel uvede směr,kterým se hodnocení bude ubírat.Jak jsem již několikrát už zde psal,každá snaha a každý článek se má ocenit,protože to zabere spoustu práce a času.Výlety tohoto typu a těchto destinací až tak neprožívám,ale čtení bylo zajímavé,fotografie také,a určitě se zde najde pár nadšenců,kteří by rádi takovýto výlet absolvovali a mají zde dostatečné množství informací.Za mě dobrý