Pobaltí 2023

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Martin50 (0) napsal 14.02.2024 v 15:38

Napsal jste velice pěkný cestopis pane, díky za něj!

karelsychra (0) napsal 30.08.2023 v 22:01

Letos jsem byl po letech v litvě a zklamání. Všude stacionární a úsekový radary, drahota, a to pivo mimo hospodu je do 20:00 ve všední den, v neděli pouze do 15:00, to mě fakt nas***o. Navíc drahota, oběd před pár lety stál 10-12 Litů teď přijde na min 12E. Po návratu do Polska jsem si připadal jako v normální svobodné zemi před samoškou si otevřel lahváče a v klidu ho vypil při prohlídce městečka. Přitom pobaltí mě koncem devadesátejch let celkem uchváltilo a jezdil jsem tam co tři roky, teď 10 let ne a už asi nikdy...
P.S: V Lotyšsku mají cigarety a pod na každé pumpě, jenom jsou schovaný, až když si řekneš, tak odtáhnou žaluzie a můžeš si vybrat. Další ukázka protikuřáckejch zákonů.
P.S.2: Kryžiu Kalnas - tak trochu smetiště, považuju to za ztrátu času. A před pár lety je postavenej jak Malbork, tak Trakai, opevnění Kaunasu je víc původní než tohle, a hlavně červenej kostel v Kaunasu je 4x tolkej jak v Brně.
PS3: Delfinárium na Kuršské kose je možná lepší než na Mallorce, ale to by spíš vyhodnotily moje děti.

prebla (89) napsal 25.08.2023 v 12:15+1

Tak tady je opravdu vidět,že cílem byla cesta ...

Radek2107 (53) napsal 25.08.2023 v 09:56

Cesta určitě dobrá, přesto si dovolím upozornit na pár faktických chyb, které cestopis lehce sráží, a to jména měst. Frombork, ne Fronbork (zrovna letos jsme tam při cestě z Litvy spali), a lotyšština a litevština nejsou ugrofinské jazyky, ale baltické, to jen na okraj.

st11 (23) napsal 24.08.2023 v 13:17

Pěkný cestopis, parádní fotky, připomněl jsem si mou letošní třítýdenní cestu Polskem a Pobaltím, kdy jsem jel velmi podobnou trasou s rodinou autem. Jen jsem si celou dobu říkal, že na motorce by to po těch rovinkách byla děsná nuda

mrkvojed (42) napsal 24.08.2023 v 10:50

zajímavé počtení a moc pěkný fotky je vidět, že se km teda nebojíš tak ať ti to frčí a přeji další povedené výlety

mirechd (64) napsal 24.08.2023 v 08:35+1

Pekná trasa a pekne najazdené kilometre,dobrý cestopis,fotky...super.