Vyhodnocení soutěže o pneu Dunlop

Minulý pátek byl posledním dnem dvoutýdenní lhůty, během níž jste se mohli hlásit na místo testovací jezdce pneumatik Dunlop. Ve hře byly dvě sady gum TrailSmart na cestovní endura a jeden pár sportovnějších pneumatik SportSmart2, které získají autoři nejzajímavějších plánů na letošní motodovolenou. A protože se sešlo víc příspěvků než jsme čekali, přidala firma Dunlop ještě jednu sadu SportSmart2 navíc. Takže kdo letos vyrazí do světa na nových Dunlopech?

Protože soutěž byla zaměřená na cestování, počítali jsme s větším ohlasem u majitelů cestovních endur. Proto také byly pro výherce původně vyčleněny dvě sady pneumatik TrailSmart, a k nim jedna sada sportovně-cestovních SportSmart2. Jenže větší bitka se nakonec strhla o gumy v klasických silničních rozměrech, a tak jsme po dohodě se zástupci firmy Dunlop přidali ještě jednu sadu SportSmart2 navíc.

Svůj zájem, stát se během letošní dovolené testovacím jezdcem pneumatik Dunlop, projevilo celkem šestnáct soutěžících. Ty jsme rozdělili do dvou kategorií podle typu motocyklu, respektive rozměrů pneumatik, a v každé z nich vybírali dva nejzajímavější projekty. Příspěvky hodnotila porota, tvořená redakcí webu Motorkáři.cz a zástupcem firmy Dunlop, podle zajímavosti plánované cesty, stylu psaní, přiložených fotek a příhlíželo také ke komentářům pod jednotlivými články.

Po sečtení všech bodů můžeme vyhlásit po dvou vítězích v každé kategorii, přičemž je třeba zmínit, že výsledky na horních příčkách byly v obou kategoriích hodně vyrovnané. V kategorii Dunlop TrailSmart došlo shodou okolností k tomu, že se oba testovací jezdci vydají testovat pneumatiky do stejné země, přestože každý z nich má trochu jiné plány.

Název Autor M.cz Dunlop Celkem
Ve 106-ti letech napříč Norskem imatio 7 8 15
NORWAY 2015 aneb cesta nejen za troly yuri13 6 8 14
Cesta na jih Evropy Cokies 5 7 12
Další dovolená a zase jinak robbie 4 7 11
Dovolená 2015 Hlava 22 2 6 8

Ještě těsnější souboj proběhl v kategorii Dunlop SportSmart2, kde to bylo skutečně o pověstná prsa korejské závodnice. Uživatel fidlimydli se svým poutavým a zábavným stylem psaní potvrdil roli favorita, ale velké dilema měla porota u druhého místa. Ve prospěch projektu Itálie v 10 dnech rozhodl jeden bod od zastoupení Dunlopu navíc, a my musíme pochválit pěkně vybranou a pečlivě připravenou trasu.

Věříme, že si majitel Moto Guzzi Griso 1200 v Dolomitech náležitě užije nové SportSmarty2, i když výlet s Hondou 929 Fireblade na Severní smyčku Nürburgringu (neboli do Zeleného pekla) by byl pro Dunlopky určitě také dobrou zatěžkávací zkouškou.  Ale vyhrát může jen jeden - tedy v tomto případě jen dva - a tak všem co neuspěli alespoň děkujeme za snahu a přejeme bezproblémovou dovolenou, pěkné počasí a hlavně šťastný návrat domů.

Název Autor M.cz Dunlop Celkem
Aply 2015 - plánovaný test pneu Dunlop SPORTSMART II FilipR1 3 5 8
Srpnový týden na motorkách zemecek 2 5 7
Rakousko painkiller11 1 2 3

Od čtyř výherců se ještě můžete těšit na cestopisy z jejich motodovolených včetně recenzí a názorů na testované pneumatiky.

Petr Poduška (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 186 cm
Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)