Vyhlídková restaurace na německé straně, obdoba Klínovce

Vložil: AndělkaPinkajda
Souřadnice: 50°25'44.5"N, 12°57'15.47"E
GPX do navigace
Vloženo: 01.10.2011 19:44
Typ: Moto hospůdky

Nádherné prostředí uprostřed Krušných hor, obdoba žalostného Klínovce. Je zde velké parkoviště speciálně pro motorkáře bez parkovného a hezké posezení. Suprové silnice kolem. Pro cesťáky s batůžkem doporučuju trasu KV-Ostrov-Jáchymov-Boží Dar tam přes kruháč rovně na Chemnitz, první doleva a pak doprava až na konec k lanovce. Pro silnice a supersporty KV-Merklín-Pernink-Horní Blatná-Boží Dar. Bacha o víkendu mrkvasí se tam cyklisti. Z Fichtlu můžete pak dál do Němec na Schwarzenberg-Johanngeorgenstadt-Potůčky-H.Blatná-KV. Před Schwarzenbergem je motorkářské bistro s bratwurst a preclíky. Ještě hezčí trasa je z Fichtlu směr Klínovec-rovně na Loučnou a hned za hotelem dole vpravo na 223 na Měděnec a pak 224 na Přísečnickou přehradu pak Klášterec nebo Chomutov.

Fotogalerie

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku