Kaiser Franz Josefs Höhe

GPX do navigace
Vloženo: 15.09.2010 00:01
Typ: Hezký úsek

Vyhlídka na Grossglockner s pod ním ležícím ledovcem Pasterze.

Fotogalerie

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Komentáře k bodu
Goodman
Goodman napsal 15.09.2010 v 22:18

V obci BRUCK AM GROSSGLOCKNER STRASSE je uprostřed kostelík, vedle kterého je Informační středisko. Zde si vyzvednete brožurku velikosti A4, kde jsou nabídky ubytování i s fotografiemi. Opravdu spousta jich je okolo 20 Euro i se snídaní. Před Informačním střediskem je mapa a dá se dohledat, kde je který penzion, nebo statek kde se chcete ubytovat. Našli jsme na první pokus super ubytko a motorku nám dali do stodoly. Nebojte se při cestě na Grossglockner ubytovat v soukromí. Kemp je jen o malinko levnější ale pohodlí je pohodlí. Jo pokud Vám to vyjde, doporučuju navštívit Krimmelské vodopády. ty jsou západně od Zell am See jen pár desítek kilometrů ve stejném údolí. FFF

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku