Albánie a řecké Korfu na BMW R 1200 GS

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Uch (22) napsal 04.05.2015 v 20:23

Cestopis pekne napsany, barvite vylicene zazitky, proste stavicka tam je, dobre se to cte.
Ale na rovinu, s takovou partou Nori mas muj obdiv ze jsi s nimi vydrzel. Ja bych je asi pozabijel a jel radeji sam. K popisovanemu chovani v ruznych ubytovacich mistech se nechci vyjadrovat, je to vase vizitka, ale dobrou reklamu jste nam neudelali, jak Cechum tak motorkarum...

Bohunka (13) napsal 04.05.2015 v 20:12

Čau Nori, vloni jsi mi dával rady, jak zvládnout Théthy a SH20 ... mám už vyšly oba cestopisy z 2014 a konečně jsem si mohla přečíst ty Tvoje zážitky - díky za popis cesty, zavzpomínala jsem ... Albánie (tak, jak jsem ji poznala já) je úžasná!

Bill22 (30) napsal 04.05.2015 v 16:02

Cestopis moc pěkný. A já docela chápu Noriho, že během cesty to mohla být místama párkrát frustrace, ale konec dobrý - všechno dobrý. Já mám občas chvíle, že bych některé kamarády, co se chovají jako "samorosti" na místě uškrtil . Ale třeba druhý den udělají něco super nebo pomůžou nebo je s nima sranda. A když jste kámoši dlouhodobě, tak si je časem vychováš . Díky za cestopis a hodně dalších fajn kilometrů .

apach (3) napsal 04.05.2015 v 15:59

Tady s Tebou žel nemůžu souhlasit. Pro hoteliéry může být jistě zajímavé, když jim host nechá za večer hromadu peněz, to však neznamená, že se musíte chovat jako neřízené střely. Podívej, v žádném případě Vám nechci dávat výchovné kázání, nicméně jsou situace, kdy se stydím za to, že jsem Čech a navíc motorkář a být s Vámi na hotelu, byla by právě toto jedna z nich. Na dovolenou si člověk jede vyčistit hlavu z pracovních s****k a hádat se při každém zastavení o nějakou prkotinu, to mě fakt neláká. Každopádně Váš boj...

Koblih01 (-6) napsal 04.05.2015 v 14:13-1+1

Jen Škoda že Nory nenapsal to co bylo obdivuhodné , jak sme drželi i přesto všechno přisobe a nic nas nezastavilo! Jen diky partě a přátelství . Sme zvládli i takové problémy. Odpojit se umi každy , ale zvládnout a pomoct umi malo kdo. To si pánové uvědomte !

Koblih01 (-6) napsal 04.05.2015 v 13:53-6+2

Tak pro upřesnění. Kamarádi sme perfektní ! Psáno je to s nadsázkou ! Jako Němci se nemusíme chovat, sme horší 😄. Na hotelech krom Řecka nikdy zádný problem nebyl. A skrze prosteradlo. Pokud platim 50 euro za noc a požádám o prosteradlo , a odpoved zní ze pani uz neni v praci co ma na starost povleceni. Tak sory ale nebudu se tulit k chlapovi. A 4m prosteradla rozpůlil. Tekže sice kolega co psal cestopis to zahrnul a vypichnul to co ho asi zaujalo. Každopádně nebudu se povisovat jako vy. Vaše články čtu a obdivuji . Ale mam rad zábavu a vzrušo. Na nudu sem jeste moc mladej. A když necháme na hotelu 1000 euro za vecer. Tak nam nakonec to prosteradlo odpustily. Proste berte to tak že jednou za rok si par blbu vyrazí odpocnout a užit. Nejsme milionáři , ale kdyz uz tak to rozjedeme. A slušnost je samozřejmost pánové !!! Ja bych zase nejel na nudnou cestu kde jen stratim cas.

apach (3) napsal 04.05.2015 v 12:07+1

Cesta moc pěkná, snad mi něco podobného vyjde příští rok. Nicméně jet s Vámi, tak se asi první den odpojím a jedu sólo. Celý den se hádat, nakonec večer vypít vše co teče, aby ráno byla atmosféra ještě hustější, na to bych nervy fakt neměl. To jste se znali předem a stejně jste to spolu riskli?

Frankie (731) napsal 04.05.2015 v 11:47+2

Tak s takovyma lidma bych fakt "chtel" nekam jet, to asi radsi sam
A na muj vkus z tech ubermotorradu porad neco odpadava
Ale jinak pro zasmati dobrej cestopis...

DOMINATOR (1260) napsal 04.05.2015 v 10:03-1+2

seikos

Ano pak se nesmiš divit že se jdes někde ubytovat a jak si všimnou že maš moto hadry tak řeknou že maji plno Jednou jsme museli ukecavat pani domaci už nevim v kere zemi že nejsme hovada tajně se chodila divat jak to vypada na pokolji a když zjistila že je vše v pořadku samou radosti nam udělala palčinky, už vím proč asi...

seikos (975) napsal 04.05.2015 v 09:39+14

To že někdo vlastní motorku značky BMW ještě nemusí znamenat že se musí chovat jako německý hovado. Každý večer se někde zežrat, v hotelu chcát do květináčů, rozřezat povlečení, odmítat ho zaplatit a nakonec ho ještě ukrást? A nakonec se s tím ještě chlubit? No, mě to nepřijde moc normální.
Cestopis to je pěkný, ale chování osádky je dost pohoršující. I chování mezi sebou

DOMINATOR (1260) napsal 04.05.2015 v 09:06

Čaute semtam opravuji R1200gs prostě par mi jích rukama prošlo a da se řici že nikdo nemá ve výbavě klič na svičky a přitom to je celkem atyp zkontrolujte!!!
Jinač před broběním se řeka předem projde ,ale to už víte taky
Pěkný cestopis

Tančouz (20) napsal 04.05.2015 v 08:10

Článek i vejlet pěknej , ale dle mého by to byl podle toho co ti za tebou předváděli od tebe masochismus s nimi ještě někam vyrazit . Nemůžu si pomoct, ale víc by sis tuhle cestu užil sám nebo s Barčou .

Nori (35) napsal 04.05.2015 v 08:02

Nebyla první a rozhodně ani poslední.

alterego (20) napsal 04.05.2015 v 07:59+3

Zajímavé čtení , "parťáci" jsou kapitola sama pro sebe... předpokládám, že tohle byla vaše 1. společná cesta... (pro mě by byla i poslední... )

Jirboz (11) napsal 04.05.2015 v 04:55

Pekny vylet a dobře zážitky.Jen mne zarazilo ze nikdo nemel ani klic na svicku.Zdravim Jiri