Ztráta motocestovatelského panictví Balkánem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

spike-cz (137) napsal 01.12.2016 v 16:54

Parádní cestopis, velmi pobavily ty postřehy z cest. Držím palce do dalšího motocestování.

dědoušek (2) napsal 01.12.2016 v 16:29

Laďo...parádní. Velký obdiv tobě a Jiřince.

fidlimydli (321) napsal 01.12.2016 v 14:37

Alojs01: Super, tak už vím, co si před další cestou pořídím. Vypadalo to sice jinak, ale je to už dost let. Jen si pamatuji, že to vonělo jako rozkvetlá alpská louka a fungovalo to neuvěřitelně.

Alojs01 (0) napsal 01.12.2016 v 13:42

fidlimidli: ta mast je SPORTIQUE Century Riding a je to fakt paráda!

OndraCB (101) napsal 01.12.2016 v 12:49

Pecka

Košo (51) napsal 01.12.2016 v 11:12

Ahj hezky jste se projeli. My jsme v MNE byli dvakrát, více mašinek. Taky máme nějaké zkušenosti ze Sardínie, Toskánska. V galerii naší skupiny jsou fota.
Drž se a hodně pohodových kilometrů
Pája

jojkoz (8) napsal 01.12.2016 v 10:09

Pekne.

Pises o dedkovi ze - "Na sedadle měl jakýsi polštářek, " - ten je zrovna na to aby ho nebolel zadok :)

Priamo na moto to vyraba drahy AIRHAWK - ale da sa to poriesit aj inym nafukovacim vankusikom potrebnych rozmerov a unosnosti. - Fuka sa to malo - aby to ostalo makke ale nedotykal si sa normalne az sedadla. Osobne s tym skusenost nemam - ale kamarat si to pochvaluje.

fidlimydli (321) napsal 01.12.2016 v 10:07

Vidíš. Super zážitek a žádné zásadní nebezpečí. Stačí vyrazit. Víš jak já říkám: Nikdy není pozdě na krásné dětství.

Kdysi jsem jezdil maratony na kole a byla taková mastička, kterou jsem si namazal na prdel a v pohodě odjel 24hodinovku jako nic. Používali to i turisti pod popruhy těžkých batohů atp. Zkrátka všude, kde je namáhaná kůže. Bohužel už si nepamatuji název, ale na cyklofórech určitě něco najdeš.

Jinak taky stoupám občas v obci do stupaček, ale musíš preventivně, ne až je zle. Dost taky dělají igelitové motokalhoty. Ve vzdušnějších motojeansech je to v pohodě, když občas stoupneš, prokrvíš a proluftuješ.

Raisto01 (90) napsal 01.12.2016 v 09:40

Jasně že první cesta je vždycky parádní, ale toho, že už nic nebude větším zážitkem bych se nebál.

ladinhlad (21) napsal 01.12.2016 v 09:17

Rohal (28) napsal Dnes v 09:09

Pěkně od srdce napsané.
Sedací část řeším gelem (ne na frndu i když se dá také použít) když není tak zlatá česká indulona a kde je omezená rychlost tak si většinou stoupnu do stupaček (jelikož jezdím sám) a jde to v pohodě.
S tím 70 ti letým dědou jsi to trochu přehnal . Je to jeho styl jízdy a ten si užívá. Každý máme svoje.
Byl jsi u dobrých rádců .

Více na: //www.motorkar...35319.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz
Dík za komentář- S dědou jsem nic opravdu nepřehnal. Je pravda každé písmeno, co jsem o setkání s ním napsal. Akorát si nejsem jist jestli ten jeho Harley byl úplná funglovka, ale vypadal tak. Byl to malý "čopřík", nevyznám se v nich. Nevím jak to v cestopise vyznělo, ale já ho samozřejmě obdivuju. Kéž bych já v sedmdesáti ještě cestoval jako on-čišela z něho pohoda a to, jak si to užívá. Tajně doufám, že čte cestopisy a ozve se mně.

Rohal (61) napsal 01.12.2016 v 09:09

Pěkně od srdce napsané.
Byl jsi u dobrých rádců .

Čmoud (11) napsal 01.12.2016 v 09:07+1

Naopak někdy mi připadají nudné cestopisy od zkušených cestovatelů.Z toho Vašeho je cítit to nadšení a to jak se z toho všeho dokážete radovat.Když se přistihnu,že si začnu myslet blbosti (a to je dost často ),tak se vždy vracím na začátek k tomu proč jsem začal jezdit a cestovat.

Rosi45 (41) napsal 01.12.2016 v 09:06

Krásný výlet
Za sebe - Chorvatsko přes Maďarsko už nikdy! Přes Rakousko se dá i bez známky a je to paráda!

31081 (682) napsal 01.12.2016 v 09:01

Jo pěknej vejlet.Musí se jezdit dokud to jde.

slamabiker (15) napsal 01.12.2016 v 08:27

Jeli jsme letos podobnou trasu o pár dní dříve než vy. Podél pobřeží Chorvatska, celou Černou horu, Teth v Albánii a přes Srbsko a Maďarsko po dálnici domů. Podobně jako vy akorát ubytování v Ulcijn na 5 dní. Máš pravdu kochali jsme se každý den. Tak fotka s nohou je teda originální

Finč (89) napsal 01.12.2016 v 07:44

Skvěle napsáno a pěkný fotky Teda až na jednu - s tou shnilou nohou