Téma: MotoGP CRT týmy- mají šanci?
 
17.12.2010 v 15:28
Vážení přátelé motosportu. Tentokrát se vás ptám na to, jestli podle vás má smysl závodění CRT týmů v MGP v době, kdy pojedou (edit: mohou jet) současně prototypy 800ccm a šasi se sériovým (laděným) motorem o objemu 1000ccm?!
Edit č. 179 : pochopitelně pojedou i litrové- tovární prototypy.

Naposledy editováno 20.12.2010 17:36:23
Anketa: Má podle vás smysl CRC tým v době, kdy pojedou i 800ccm prototypy
Ano. Je to úžasný nápad hodný génia
5%
1
Ne! Je to bez šance na výsledek
59%
13
Naprosto nechápu, oč se jedná
36%
8

MotoGP CRT týmy- mají šanci?

17.12.2010 v 15:34 | Nahoru | #1
Dle mých informací pojedou v roce 2012 pouze litry a obávám se, že ty, které budou využívat tohoto pravidla, budou oproti takovým koncernům, jakými jsou Honda, Yamaha či Ducati, znevýhodnění. Motory si sice budou moci odkoupit, ale stále bude rozdíl v šasí.

MotoGP CRT týmy- mají šanci?

17.12.2010 v 20:06 | Nahoru | #2
Chelman: doufám že máš s těmi litry pravdu, též si to přeji. nechci žádného kočkopsa 800cc vs 1000cc.

MotoGP CRT týmy- mají šanci?

17.12.2010 v 23:59 | Nahoru | #3
Obávám se, že na litru pojedou ti, co nebudou mít na 800 a naopak- kdo nepojede na 800, nebude mít na titul!

MotoGP CRT týmy- mají šanci?

18.12.2010 v 14:26 | Nahoru | #4
Marex, Marexi, co to plácáš? Budou prototypy litry, a CRT s prototypovým šasím a motorem založeným resp. hodně vzdáleným od série. Že zůstane s 800ccm přemýšlela jediná Yamaha, ale pak jak vyšlo najevo, že ostatní přejdou na litry, tak zmenila názor a řekla že se bude držet stejného trendu jako konkurence. Napřed si pozjišťuj co a jak, hlavně znění pravidel, a pak zakládej ankety

MotoGP CRT týmy- mají šanci?

18.12.2010 v 18:47 | Nahoru | #5
Desmo: Možná je to jak píšeš,ale osobně si myslím, že 800ccm někdo využije a bude to rychlejší, než CRT litr. Ony by teoreticky mohli jet 3 různé specifikace strojů. Litry CRT, litry speciály a 800. Například Ducati cpe do 800 pro Rossiho celkem majlant a byla by škoda, pohřbít ty peníze kvůli jedné sezoně. Popravdě se ti ale přiznám, že v tomto novém pravidle mám skutečně hokej! Vyzná se v tom opravdu málokdo. Byl by jsi překvapený, kolik mám zpráv PM, kde se mě lidi ptají, na čem se vlastně pojede? Není divu.

MotoGP CRT týmy- mají šanci?

18.12.2010 v 19:23 | Nahoru | #6
Desmo69 - No nediv se, že v tom MGP je "hokej"! A určitě uhodneš kdo za to zase může!!!

MotoGP CRT týmy- mají šanci?

18.12.2010 v 19:36 | Nahoru | #7
Desmo: Ať je to jak chce, je to bez šance na výsledek.

MotoGP CRT týmy- mají šanci?

19.12.2010 v 16:29 | Nahoru | #8
Akro, žádnej hokej v tom nevidím. A může za to klasicky Komise Velké ceny..kdo jiný
Marex, proto mě celkem uniká (už po několikáté) smysl ankety, když vesměs ty sám máš zmatek v pravidlech, a to jsi člověk, co se o motogp aspoň nějak zajímá. Co teprv ostatní lidi, co si pod pojmem CRT představí maximálně starý monitory...Ale jak myslíš, já se hlasování v takových "anketách" dávno zřekl.

MotoGP CRT týmy- mají šanci?

19.12.2010 v 20:28 | Nahoru | #9
Desmo: Tak podle pravidel můžou jet skutečně i 800 a jestli to někdo využije, může být klidně nejrychlejší, takže bych se tomu nedivil. CRT týmy budou jenom do počtu,ale s tím se počítá. Jde jenom o zaplácnutí povinných míst na roštu. Evidentně jsou na místě obavy o povinných 15 jezdců na startu.
Ps: Moc se nedivím, že i tobě uniká smysl něčeho, co je nesmysl. Vyšlo to z nesmyslu, který nedává smysl ani smyslným, ani nesmyslným. Nemyslíš?
Proč se tě ptám? Tvou odpověď znám. Vypnu ten krám, vždyť i ty sám nevysvětlilś to nám.

MotoGP CRT týmy- mají šanci?

19.12.2010 v 21:20 | Nahoru | #10
Tak já bych ty pravidla poupravil a zakázal bych tam ty osmikule a nechal jen litry. Aspoň tak dosáhnou vyrovnanosti mezi MGP 1000cc a CRT 1000cc. A vsechny motorky budou stejne velké, vsechny budou mit priblizne stejny zvuk.

V podstate se nam MGP vrati do roku 02 - 06 kdy jezdili MGP 990cc a pak "malé továrničky" taktéž 990cc (Harris wcm, proton kr, moriwaki na div. kartu s jacquem a pittem )

MotoGP CRT týmy- mají šanci?

19.12.2010 v 22:14 | Nahoru | #11
Snad neprovalím něco, co jsem neměl, když napíšu, že mi Bosso psal, že Duc údajně chystá 900. Ono by to bylo lehčí a tím pádem by to mohlo později brzdit a projet zatáčku rychleji, případně přesunout nějaká kila tam, kde je jich víc třeba. Nevím, jaká je dohoda v MSMA a jestli je stvrzena smlouvou,ale být šéfem Hondy, či Yamahy, nechám si 800. Jede jim to neskutečně.
Sám bych dal pravidlo o objemu 1000ccm a šmitec a ať si tam dají třeba TDI z Golfa.
Yo a ty křidýlka bych Ducati ustřihl!

Naposledy editováno 19.12.2010 22:15:40

MotoGP CRT týmy- mají šanci?

19.12.2010 v 22:21 | Nahoru | #12
O té 900 jsem taky slyšel ale tak snad jim to Rossi vyvrátí. Vždyt i v roce 2012 u WSBK budou taky jen litry, když Ducati postaví čtyřválec.

800cc - konec po roce 2011 ve valenci! navždy! pro všechny! Snad!!!

MotoGP CRT týmy- mají šanci?

19.12.2010 v 22:50 | Nahoru | #13
Jen aby nakonec ty litry neměly ke 300 koním! Prakticky i teoreticky by to šlo! Aby zase SPZka a spol, nemuseli přijít s nějakým jednotným motorem s omezenými otáčkami! Snad aspoň podvozek by si mohly továrny dodávat svůj!

1 reakcí na tento příspěvek MotoGP CRT týmy- mají šanci?

20.12.2010 v 16:21 | Nahoru | #14
Akro: Teoreticky je možné skoro všechno,ale prakticky se to následujících 5 let nestane.

(reakce na) MotoGP CRT týmy- mají šanci?

20.12.2010 v 22:40 | Nahoru | #15

Marex píše: Akro: Teoreticky je možné skoro všechno,ale prakticky se to následujících 5 let nestane.



U SPZky je prakticky možné všecko!

MotoGP CRT týmy- mají šanci?

22.12.2010 v 22:43 | Nahoru | #16
S Desmovým svolením zkopíruji něco, co mi poslal PM. Je sice pravda, že úplně se vším nesouhlasím,ale musím uznat, že to má formát. Takže tady je to pro vás:

GS ještě mám..ale chcu ho prodat, nechceš ho? Jinak, já samozřejmě nechcu nijak válčit. Jen sám vidíš, že tyhle ankety jsou úplně zbytečné, když ani ty sám, jakožto člověk o motogp se zajímající, přesně nezná znění pravidel a podmínky CRT týmů. Co teprv nějací jardi co na motorkách sice jezdí po všech čertech, ale o motogp neví absolutně nic. A co teprv tak o situaci za 2 roky a CRT týmech. Taky 7 lidí dalo že neví oč se jedná, z 12ti jeden je Akro, ten by dal nesouhlas u všeho v čem je nadpis Dorna nebo motogp, no a z těch 11 určitě dalších 3-5 jsou ortodoxní superbikeřisti, co motogp nesnáší už z principu (Rado a podobní). Takže je sice roztomilé že chceš znát názor lidí, ale pokud ten názor má mít nějakou hodnotu, tak se ptej maximálně Bossa A že CRT týmy třeba fakt nebudou mít šanci na vítězství? No a? Nějakej Pramac s Espargarem taky neměl šanci na vítězství a jezdil. Abrahám taky nebude mít šanci na vítězství a bude jezdit. Vesměs 50ˇstart. pole nemá sebemenší šanci vyhrát. Tak to prostě je, bylo a bude. A nejen v motogp ale ve všech disciplínách. Nevím co je na tom tak světobornýho. CRT je naprosto ideální způsob dostat se do první ligy pro týmy, kteří by prostě nebyly schopni postavit 0ccm až 1000ccm (motor), zato šasí mají plnej sklad a nápadů ještě víc (Suter, Ilmor, Inmotec). Na čem asi zkrachovam Ilmor v r. 07? Naprd motor. Inmotec má s čím problémy? S konkurenceschopností a hlavně s výdrží motoru, Suter, ten staví snad jen šasí. (FBCorse nevím, proto je nezmiňuju) A nově příchozí továrny, které se budou chtít časem (nemusí to být hned 2012, ale třeba 2015) dostat do motogp, nebudou muset vynaložit milióny na vývoj prototypovýho motoru, s kterým pak beztak neuspějí, protože v té době ostatní týmy budou mět x let náskok. Bude jim stačit udělat šasí, vzít litrovej motor ze svojeho sériovýho stoje, a z něj udělat svůj aspoň nějaký základ pro motor do motogp. Dnes do motoru motogp nemůžeš prej použít skoro ani sériových šroubek. Vše musí být originál, prototyp. Takhle by se přihlásili jako CRT tým, objeli nějaký 2 sezóny, asbírali potřebný zkušenosti a data pro stavbu prototypu a může se z nich stát "klasický" motogp tým... Taková je vesměs vize Ezpelety, Ippolita..a moje , kteří se na toto téma rozkecali myslím na jaře. Stačí číst a pamatovat si. Stejně těch CRT týmů tam moc nebude. Každej si radši pronajme klasický litr...tohle bude asi čistě jen pro ty nějaký KTM, BMW, Aprilie, Sutery, Ilmory apod...a těch tam 20 určitě nebude

1 reakcí na tento příspěvek MotoGP CRT týmy- mají šanci?

22.12.2010 v 22:49 | Nahoru | #17
Tak za sebe musím říct, že mi ta anketa (nejenom mně) hodně pomohla v orientaci v chystaném pravidle o objemech pro rok 2012. I díky příspěvkům v ní, i mimo ni. Takže za zbytečnou ji považovat sám nebudu (váš názor může být lepší,ale: Lepší vrabec v hrsti....). Za čím si stojím především je to, že CRT týmy budou pátým kolem u vozu a moc rád bych se pletl. V anketě moc lidí nehlasovalo (asi se jim nezdála dostatečně hodnotná ),ale přesto je její výsledek jasný. Podstata věci ale je, že i když se dva lidé neshodnou, můžou si stejně dobře pokecat!!! Takže Desmo!

(reakce na) MotoGP CRT týmy- mají šanci?

23.12.2010 v 18:26 | Nahoru | #18
Marex> 19.12. v 20:28 myslím to Ps.:
Opět jsi nezklamal. Teď to tady čtu a zase jsem se pěkně zasmál od srdce až k slzám. Fakt dobrý

MotoGP CRT týmy- mají šanci?

25.12.2010 v 19:22 | Nahoru | #19
Josef: Tak to se moc omlouvám. Kdybych věděl, že tě to dožene k šílenství........
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist