Téma: Servisní intervaly TE 250 2010 TE 310 2011
 
17.12.2010 v 06:59
Nemáte někdo informace, jaké jsou servisní intervaly na těch nových motorech? Myslím ventily, píst atd.

1 reakcí na tento příspěvek Servisní intervaly TE 250 2010 TE 310 2011

17.12.2010 v 08:56 | Nahoru | #1
bude to stejné jako u každé jiné podobné motorky...-záleží především na tom,jak ji vytěžuješ...,co šlo vymyslet už vymysleli,teď už jen obměňujou

závodník píst co 20-30hodin,hobík 60-90h....,olej závody co 6,hoby 15 atd...

1 reakcí na tento příspěvek Servisní intervaly TE 250 2010 TE 310 2011

17.12.2010 v 16:43 | Nahoru | #2
Hele 4-T husa ve 250 2011 je moc pěkňoučká,ale nestačilo by jen vyměnit FMF koleno za origo 2011,nebo Domu na tom co máš?Servisně jdeš do horšího,pokud nebudeš na konci sezóny pouštět dál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní intervaly TE 250 2010 TE 310 2011

17.12.2010 v 16:51 | Nahoru | #3
Dolph-cz> nejsou ty intervaly výměn pístu nějak málo? :-/
..bych tipoval tak dvojnásobnou životnost.

(reakce na) Servisní intervaly TE 250 2010 TE 310 2011

17.12.2010 v 19:17 | Nahoru | #4

_JJ_ píše: Dolph-cz> nejsou ty intervaly výměn pístu nějak málo? :-/
..bych tipoval tak dvojnásobnou životnost.



no málo to je,ale více to podle mně nebude....

PS:bavíme se tady o doporučení výroce a dodržení předpsaných vůlí..,motor pojede ještě dál,ale za tu cenu,že nikasil půjde do kytek...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní intervaly TE 250 2010 TE 310 2011

18.12.2010 v 07:56 | Nahoru | #5
marko> Jasný, já už tam mám origo koleno. Při mejch 50mth za rok to není z údržbou takovej problém. Možná kdybych to víc uškrtil tak jo, ale měl sem chvilku te 250 4t 2007 a vyjel sem na tom daleko víc, protože sem to mohl držet v točkách. I kámoš co má exc 300 a jezdí jak blázen tak to projížděl a říkal že je to nejede, že se to musí držet aby to jelo, ale že s tím vyjel 2x po sobě mezu co s 300 ještě nedal, tak nevím..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní intervaly TE 250 2010 TE 310 2011

18.12.2010 v 08:18 | Nahoru | #6
Petersonn> Že by v tom měl hlavní roli strach? Třeba já na 125 projedu hodně, občas nad tím jezdci na silnějších strojích koutí hlavou... a na 250 se já projedu tak akorát po louce a tim to končí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní intervaly TE 250 2010 TE 310 2011

18.12.2010 v 15:09 | Nahoru | #7
Krá.lík> Tak samozřejmě, kdybych se nebál to podržet tak vyjedu víc to určitě, ale taky 300 je dost silná a ráda tě vytrestá když uděláš chybu. Ono to totiž není na klidnější jízdu ale spíš na divočinu.. Což u 250 4t je super že se dá jezdit v klidu ale i divoce..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní intervaly TE 250 2010 TE 310 2011

18.12.2010 v 16:35 | Nahoru | #8
Petersonn> No právě, toho já bych se nejvíc bál, že mi někde strestá, když si blbě přidám. Takže bych se do takových volovin ani nepouštěl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní intervaly TE 250 2010 TE 310 2011

18.12.2010 v 17:33 | Nahoru | #9
Krá.lík> Právě proto ji dost přiškrtim a uvidíme, jak to s ní půjde a nebo půjde z domu a bude TE 250 2010 nebo TE 310 2011

(reakce na) Servisní intervaly TE 250 2010 TE 310 2011

18.12.2010 v 17:45 | Nahoru | #10
Petersonn> to jsou správný slova
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist