globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: alternator u hondy
22.11.2010 v 16:54
Ahoj elektrice sem nikdy moc nerozuměl, ale chci se zeptat když ma Honda poruchovy alternator je na to nějaká prevence, aby se neposral? Asi ne co.. Chci si kupovat 100w žarovky bude to pro něj lepši, nebo horši? Je lepši věči odběr proudu nebo naopak? díky moc

alternator u hondy

22.11.2010 v 17:00 | Nahoru | #1
alternátor tuším poruchový nebývají, horší to je s chlazením regulátoru... nevím jak to je konkrétně řešené na teto motorce... ale problémy vznikají nedostatečným chlazením regulátoru

1 reakcí na tento příspěvek alternator u hondy

22.11.2010 v 17:09 | Nahoru | #2
regulatory by měly byt už v pohodě.. když sem tak mrknul na profily tak sem našel 929 s spalenym alternatorem aspon 4, a 1000rr 2..

A jak je to je lepší když je velký odběr ne?

1 reakcí na tento příspěvek alternator u hondy

22.11.2010 v 17:20 | Nahoru | #3
Odchazi regl obcas sebou veme i civku jinak zadne jine zavady nejsou u Hondy...

(reakce na) alternator u hondy

22.11.2010 v 17:24 | Nahoru | #4

Ghost-CBR1000rr píše: regulatory by měly byt už v pohodě.. když sem tak mrknul na profily tak sem našel 929 s spalenym alternatorem aspon 4, a 1000rr 2..

A jak je to je lepší když je velký odběr ne?



jo ciste teoreticky to odlehci regulatoru tzn by mel byt mene namahany...
ale na 100W zarovky bacha, vic tepla ktere vyzari muze poskodit svetlomet a vetsi proud co pres ne tece muze poskodit el.obvody - patice,vypinac... nevim jak to ma delane takhle nova honda ale me se svetla spinaj primo vypinacem, takze sem do obvodu pridal relatko a zvlast napajeci kabl s pojistkou od baterky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alternator u hondy

22.11.2010 v 17:25 | Nahoru | #5

SensationBlaack píše: Odchazi regl obcas sebou veme i civku jinak zadne jine zavady nejsou u Hondy...



nepochybne honda ani nedodava jine nahradni dily nez regulatory

1 reakcí na tento příspěvek alternator u hondy

22.11.2010 v 18:00 | Nahoru | #6
u 929/954/1000 RR odchází často vinutí na statoru, kamošovi odešel v 15tis km na 1000RR, výměna v záruce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alternator u hondy

22.11.2010 v 18:15 | Nahoru | #7

c.j. píše: u 929/954/1000 RR odchází často vinutí na statoru, kamošovi odešel v 15tis km na 1000RR, výměna v záruce



Tak tak, proti starejm Hondam je to kvalitni upgrade.

(reakce na) alternator u hondy

22.11.2010 v 18:17 | Nahoru | #8

Bubrak ZX10R píše: Tak tak, proti starejm Hondam je to kvalitni upgrade.



Určitě, navíc problémy se spojkovým košem (2x výměna v záruce) a odešel mu i startér..

alternator u hondy

22.11.2010 v 18:37 | Nahoru | #9
rači mi poradte co si o tom myslite daly byste tam ty 100w žarovky? já sem ji měl na cbr 600 a nic se nestalo..

No asi to nové Cebro ma mouchy snad to vychytaji.. spiš by mě zajimalo jak je na tom mechanicky obecně kolik to vydrži takovahle motorka.. vykon už v serii vyladěn jak svina.. (to se tyka všech novych sportu..)

alternator u hondy

22.11.2010 v 18:44 | Nahoru | #10
A co sem četl v té spojce byly špatné jen 2 přítlačné pružinky a Honda vyměnila celou spojku.. Kawa by se na to pěkně vysrala

1 reakcí na tento příspěvek alternator u hondy

22.11.2010 v 18:57 | Nahoru | #11
Navíc motorka byla dotažená z německa a i tak mu záruku bez jakýchkoliv dokladů uznali

100W žárovky jsou prasárna, přetěžuješ altík a ještě časem utavíš parabolu..

Naposledy editováno 22.11.2010 18:58:05

alternator u hondy

22.11.2010 v 19:36 | Nahoru | #12

2 reakcí na tento příspěvek alternator u hondy

22.11.2010 v 22:08 | Nahoru | #13
a co koupit xenonový výbojky já je mám a spokojenost

(reakce na) alternator u hondy

22.11.2010 v 22:10 | Nahoru | #14

VITEK_M píše: a co koupit xenonový výbojky já je mám a spokojenost



jj, aneb jak si nechat co nejdříve zabavit techničák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alternator u hondy

22.11.2010 v 22:41 | Nahoru | #15

c.j. píše: ... 100W žárovky jsou prasárna, přetěžuješ altík a ještě časem utavíš parabolu..


alternator tim nepretizi (nejlip mu je ve zkratu), trochu odlehci regulatoru (jak uz psal assassin), ale s tim tepelnym namahanim paraboly, resp. celeho svetlometu, souhlasim

(reakce na) alternator u hondy

22.11.2010 v 23:28 | Nahoru | #16

VITEK_M píše: a co koupit xenonový výbojky já je mám a spokojenost



Taky spokojenost, navic je motka mnohem lip videt, takze ja se budu soudne branit, kdyby me chteli pokutovat nebo brat ridicak.

alternator u hondy

23.11.2010 v 00:04 | Nahoru | #17
chce to pořádný světla.. dneska to už je o hubu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alternator u hondy

23.11.2010 v 08:45 | Nahoru | #18


Naposledy editováno 23.11.2010 08:49:12

(reakce na) alternator u hondy

23.11.2010 v 10:58 | Nahoru | #19
assassin> Aby sis nerypnul vid Nic neni dokonaleho ale Honda dela masiny skoro dokonale

(reakce na) alternator u hondy

23.11.2010 v 11:07 | Nahoru | #20
Danielos> mam se k tomu jeste vyjadrovat, nebo uz je to jasny (soude podle smazani prispevku)?

alternator u hondy

19.1.2011 v 22:52 | Nahoru | #21
rozhodně nedávat 100w žárovky.....koupil jsem 1000RR s takovyma žárovkama a parabola byla doslova rozsypaná na prášek tim teplem a musel jsem kupovat jiný světlo

alternator u hondy

4.3.2011 v 12:41 | Nahoru | #22
Ahoj, co se týče toho alternátoru tak myslím že už se to tu probíralo ale určitá serie ročníku 04-06 měla výrobní vadu, byla na to stahovačka, šlo o nevhodný materiál vodiče na vinutí alternátoru a pokud jsi jel kalbu a navíc vedro jako prase a musel pak zastavit na pár minut někde u přejezdu nebo tak, altík se přehřál a prorazil na kostru, stalo se mi, teď tam mám altík z 07 a zdá se že už je vše ok, jinak co se týče těch žárovek, po elektrické stránce čím víc toho na elektroinstalaci pověsíš tím větší bude muset alternátor i regulátor dodávat proudu, čím víc proudu tím větší zatížení alternátoru i regulátoru, ale není to tak jednoduché to takhle říct, hraje tam roli ještě spousta jiných aspektů ať pozitivní či negativní, já bych volil kvuli teplu asi taky ty xenony škoda jen že nejsou homologovaný, zřejmě všem tam nahoře strašně vadí že by jsme byli dobře vidět a oni neměli co dávat do zpráv :)

alternator u hondy

4.3.2011 v 13:07 | Nahoru | #23
Tak jen k těm xenonům:co mi kámoš kamionák říkal tak ho oslní "kdejaká mašina" a mít tam nehomolog.xenony + např neodborná montáž je to asi ještě o dost horší .Už tak jezdí dost ko..sů v plechovkách co oslnují jak prasce .Takže pokud,tak origo(nevím kolik výrobců to ale dělá).Jinak altík je jiné konstrukce než u auta(nemá regulované buzení)tudíš valí furt na plno i dle otáček(až 70 V).Rego to pak mění vesměs na teplo a těch 12 + - co potřebuje mašina.100W nevadí altíku,podle typu mají i 300W ale parabole určitě.Určitě mrknout jaký má přístup vzduch k regu,nic tam necpat a nedělat špatné úpravy a na hondy doporučuju "batest" at vidíš hned co se děje v "síti".

1 reakcí na tento příspěvek alternator u hondy

7.3.2011 v 18:22 | Nahoru | #24
Pokud jedu hodně svižně používám dálkové,ještě na mě nikdo neblikal,100w určitě né,xenon - elektrárna.Světla na RR nic moc,ona taky není stvořená na nějaký to noční ježdění.

(reakce na) alternator u hondy

8.3.2011 v 01:38 | Nahoru | #25
Redbois> co znamena "xenon - elektrarna" ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist