Jinak jsem se chtěl ještě zeptat: K1 má z továrny převod 16/42 bo 17/42 ?Dík předem za kloudné odpovědi.
Naposledy editováno 09.11.2010 17:22:51
1 reakcí na tento příspěvek Řetězové kolečko
1 reakcí na tento příspěvek Řetězové kolečko
misv>fénem nenahřeješ ani ň
Fén se u nás říká horkovzdušce. Autogen je efektivní varianta v případě nahřívání, ale nahřívat nedoporučuju.
Pneu rázák je špica věc, ale potřebuješ pořádnej kompresor. Já s tím povolím "lidskýů šrouby u Hond. Hovadský zbytečně naddimenzovaný matice u Suzuki vůbec. Na Suzuki mám trubky
dewwil>Zajeď do nejbližšího pneuservisu ať ti to povolej pneu pistolkou 100% to půjde...já to už jinak nedělám...
taky bych to tak viděl...
jestli je to fakt pořádně dorvané, tak stát na brzdě nepomůžu. chtěl sem kdysi povolit spojkový koš, zakvaltoval sem, celou váhou sem stál na zadní brzdě a snažil sem se to povolit golou s trubkou a prd. i tak se mi točilo zadní kolo..
Kolečko má na sobě takovou gumu [img]
Na řetězových sadách co se prodávaj DID,ČZ sem to neviděl tak bych se chtěl zeptat co s tím?
a za další: převod je tam 16/42(original 17/42 jak jsem se pta) chci koupit řetězovku do síly takže mě napadlo že nechám ve předu 16 a vzadu 2-3 zuby přidám... co vy na to?
[img]
Naposledy editováno 10.11.2010 17:10:32
1 reakcí na tento příspěvek Řetězové kolečko
Na gumu dosedají články řetězu, působí jako tlumič hluku. Zcela zbytečná věc, takže neměj strach.
Dát větší rozetu je rozumnější tah
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězové kolečko
Camča_v>Háááleluja i když netuším, proč jsi dával kvalt ...
Na gumu dosedají články řetězu, působí jako tlumič hluku. Zcela zbytečná věc, takže neměj strach.
Dát větší rozetu je rozumnější tah
Měl jsem vpředu o zub míň a vzadu o 3 víc - jelo to krásně od spoda jak litr. Ale když jsem měnil řetězovku dal jsem normál. Pokud ti nevadí, že tacho bude ukazovat hovadiny a počítadlo km taky tak není problém
wries>Měl jsem vpředu o zub míň a vzadu o 3 víc - jelo to krásně od spoda jak litr. Ale když jsem měnil řetězovku dal jsem normál. Pokud ti nevadí, že tacho bude ukazovat hovadiny a počítadlo km taky tak není problém
...při změně převodu je dobrý použít lék jménem Speedohealer, kterej odchylky bez problému zkoriguje ...a funguje i při standartním převodu ke zpřesnění tachometru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězové kolečko
wries>Měl jsem vpředu o zub míň a vzadu o 3 víc - jelo to krásně od spoda jak litr. Ale když jsem měnil řetězovku dal jsem normál. Pokud ti nevadí, že tacho bude ukazovat hovadiny a počítadlo km taky tak není problém
tak +- měls stejný převod, takže to jelo jak placebolitr už se těším, až budu měnit řetězovku a dozadu dám o zub, dva víc :) to na 6ku pojede 40 kmh - 300 kmh
wries>Měl jsem vpředu o zub míň a vzadu o 3 víc - jelo to krásně od spoda jak litr. Ale když jsem měnil řetězovku dal jsem normál. Pokud ti nevadí, že tacho bude ukazovat hovadiny a počítadlo km taky tak není problém
Vzhledem k tomu, že běžný sériový tacho ukazuje hovadiny skoro o 10%, tak už je to jedno
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |