globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řetězové kolečko
9.11.2010 v 17:11
Zdar potřebuju sundat přední(sekundární) kolco.Pojistná matice tam drží jako svině a ani za prd se mě to nepodařilo povolit (řáčna s trubkou) .Dávat kvalt tam nebudu a mezi kolco a řetěz sem dal kus dřeva a stejně to bylo marný.Prozatím sem tam fíknul WD40 a uvidím zejtra.Pročítal sem manuál esi tam není opačný závit nebo něco ale nic tam nebylo.Tak se ptám jestli máte nějaký tip jak na to?

Jinak jsem se chtěl ještě zeptat: K1 má z továrny převod 16/42 bo 17/42 ?Dík předem za kloudné odpovědi.

Naposledy editováno 09.11.2010 17:22:51
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Řetězové kolečko

9.11.2010 v 17:16 | Nahoru | #1
blbá otázka,ale zdělal jsi pojistnů matici? abys to nerval přez ní

Řetězové kolečko

9.11.2010 v 17:16 | Nahoru | #2
zkus to stahovakem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězové kolečko

9.11.2010 v 17:21 | Nahoru | #3

Motomaniak>blbá otázka,ale zdělal jsi pojistnů matici? abys to nerval přez ní



Právě že tu pojistnou matici nemůžu povolit :D

(reakce na) Řetězové kolečko

9.11.2010 v 17:23 | Nahoru | #4
nabíječ63> jo tak zkus to tím WD prostříkat,popřípadně po tom poklepat kladivem aby se uvolnila v závitu a musí jít

1 reakcí na tento příspěvek Řetězové kolečko

9.11.2010 v 17:24 | Nahoru | #5
Ať ti kámoš šlápne na zadní brzdu a pak už jenom kvalitní nářadí.Já na to používám půlmetrovej momenťák.

1 reakcí na tento příspěvek Řetězové kolečko

9.11.2010 v 17:24 | Nahoru | #6
počky,ja sem to blbě napsal,před maticí je pojistný šroubek-imbus,abysme sa blbě nechápali

(reakce na) Řetězové kolečko

9.11.2010 v 17:26 | Nahoru | #7

Motomaniak>počky,ja sem to blbě napsal,před maticí je pojistný šroubek-imbus,abysme sa blbě nechápali



Jasný ten imbus držel ten senzor co měří rychlost....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězové kolečko

9.11.2010 v 17:28 | Nahoru | #8

Taxiboy>Ať ti kámoš šlápne na zadní brzdu a pak už jenom kvalitní nářadí.Já na to používám půlmetrovej momenťák.



Seděl mi tam kolega a měl zabržděný obě brzdy a měl sem na ráčně skoro metrovou trubku...
Domnívám se že je to ještě sada z fabriky a podle manuálu by to mělo být zalepený lepidlem na závity. Zkoušely jsme to oba ale matka se ani nehla.

Řetězové kolečko

9.11.2010 v 17:30 | Nahoru | #9
17/42

Řetězové kolečko

9.11.2010 v 17:31 | Nahoru | #10
mam na mysli tento imbus
[URL= with [URL=

(reakce na) Řetězové kolečko

9.11.2010 v 17:34 | Nahoru | #11

nabíječ63>Seděl mi tam kolega a měl zabržděný obě brzdy a měl sem na ráčně skoro metrovou trubku...
Domnívám se že je to ještě sada z fabriky a podle manuálu by to mělo být zalepený lepidlem na závity. Zkoušely jsme to oba ale matka se ani nehla.


Tak to jo.Vím že je to dotažený fest,ale to co píšeš by mělo stačit.

Řetězové kolečko

9.11.2010 v 17:40 | Nahoru | #12
[url=

Motomaniak: jasný mám to před sebou.Ale ta matka co je pod tím ne a ne ...esi to WD nepomože tak už fakt nevim

Naposledy editováno 09.11.2010 17:42:31

Řetězové kolečko

9.11.2010 v 17:44 | Nahoru | #13
čeče ja když měnil řetězovku,tak to šlo pěkně...kamoš na géčku 750 to taky nemohl povolit,říkal,že sa na metrovou páku zavěsili dvá a až pak to povolilo ono sa to dotahuje na 130 NM tuším,což neni tolik,aby to nešlo povolit

Řetězové kolečko

9.11.2010 v 17:51 | Nahoru | #14
Decentně nahřát matku švajcem. Ale fakt decentně

Řetězové kolečko

9.11.2010 v 17:53 | Nahoru | #15
a bacha na ty mastný zbytky okolo.

Řetězové kolečko

9.11.2010 v 18:01 | Nahoru | #16
Nahřát, lepidlo povolí a mělo by to jít.

1 reakcí na tento příspěvek Řetězové kolečko

9.11.2010 v 18:04 | Nahoru | #17
...

[img]

Řetězové kolečko

9.11.2010 v 18:09 | Nahoru | #18
..



ou ou ou

Naposledy editováno 09.11.2010 18:10:25

Řetězové kolečko

9.11.2010 v 18:10 | Nahoru | #19
..

[img]

Řetězové kolečko

9.11.2010 v 18:26 | Nahoru | #20
Nejlepší je na to rázovej utahovák/povolovák. I tak se ale stane, že nepovolí. Pak dle obrázků a rad. Pevnou hokejku s ořechem a dlouuuuhou trubku na ni.
Dvě už jsem musel i odsekat, protože byly ztrhaný šestihrany. To ale u Tebe není, takže by to mělo povolit.
Švajcem bych na to nechodil. Můžeš zmrvit gufero pod kolečkem. Taky už jsem viděl

Řetězové kolečko

9.11.2010 v 18:44 | Nahoru | #21
neboj se toho švajcu, nahřej jen fakt trošku. Matka se nepatrně roztáhne a 100% to půjde. Hlavně to po tom nahřátí okamžitě začni povolovat, ať se ti nenahřeje i hřídel.

Řetězové kolečko

9.11.2010 v 18:48 | Nahoru | #22
Ták jo, nachystám na zítra dlouhou trubku a snad WD zapracuje a povolíme.Nahřátí bude až nouzovka.

Řetězové kolečko

9.11.2010 v 19:01 | Nahoru | #23
hodně štěstí . Já jsem bojoval s rozetou na TA. Musel sem to zavést povolit tatovi na pneunatickej utahovák.

Naposledy editováno 09.11.2010 19:01:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězové kolečko

9.11.2010 v 19:02 | Nahoru | #24
[quote]Camča_v>...

[img] je ale kus železa, vidím že sem asi fakt měl tu trubku krátkou

Řetězové kolečko

9.11.2010 v 19:09 | Nahoru | #25
Horkovzdušná pistole to spraví !!poklepat kladivem po imbusu nebát se toho GL

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězové kolečko

9.11.2010 v 19:14 | Nahoru | #26

nabíječ63>To je ale kus železa, vidím že sem asi fakt měl tu trubku krátkou



He he spíš de vo to, esi vidíš taky tu trubku skrz zadní kolo na kyvně. Nezapomeň to vystlat hadrama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězové kolečko

9.11.2010 v 19:15 | Nahoru | #27

Camča_v>He he spíš de vo to, esi vidíš taky tu trubku skrz zadní kolo na kyvně. Nezapomeň to vystlat hadrama


není lepší dřevo?

Řetězové kolečko

9.11.2010 v 19:18 | Nahoru | #28
trocha tepla a pořádná páka a bude vymalováno

(reakce na) Řetězové kolečko

9.11.2010 v 19:19 | Nahoru | #29
Motomaniak> Není. Dřevo je pružný a tady pružnost není žádoucí. Jak se pověsíš na páku, musí to povolit. Samo musíš trubku vypodložit hadrama jak na kyvně, tak na loukoti. Používám taky pracovní rukavice, na místa styku trubky s motorkou tak dva tři páry a nikde ani stopy po nějakým násilí

Řetězové kolečko

9.11.2010 v 19:21 | Nahoru | #30
Trocha tepla je k ničemu. Jak na to začneš foukat fénem, zahřeješ všechno. Dobrej je autogen, ale tady je potřeba odhad a zkušenosti, jinak si naděláš spousty starostí navíc. Je lepší to urvat stylem viz mý fotky
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist