globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
 
7.11.2010 v 13:40
Zdravím Vás. Stále mě nenapadlo jakou použít vzpěru oproti stávající. Zajímavá konstrukční řešení. P.S- sedlo je pouze informativní.

Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 13:57 | Nahoru | #1
Nic neni videt

1 reakcí na tento příspěvek Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 15:26 | Nahoru | #2
Hmmm, to je fakt zajímavý

(reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 15:26 | Nahoru | #3
demon90> máš hovno představivost no

(reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 15:26 | Nahoru | #4
Lucky-Luke> už víš jak na to jo :D

1 reakcí na tento příspěvek Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 15:48 | Nahoru | #5
Omluva za nedodané foto

[img]

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 15:51 | Nahoru | #6
[quote]Zar>Omluva za nedodané foto

[img] zvědavý, jak si představuješ vzpěru mezi pevnou a pohyblivou část motorky, aniž bys tam nabastlil jiný tlumič

(reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 15:52 | Nahoru | #7

mariano>jsem zvědavý, jak si představuješ vzpěru mezi pevnou a pohyblivou část motorky, aniž bys tam nabastlil jiný tlumič



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 15:58 | Nahoru | #8
mariano> Je videt ,že jsis chtěl maličko "zamachrovat" leč najivně ( ) Ale usuzuji z toho ,že neznáš pionýra československé výroby . Nevadí. nastíním Ti skutečnost úchyt je u horního uchycení tlumičů (co vím až do nedávna se tato část nepohybuje ) spodní konec je uchycen šroubem držící motor skrze rám (stále předpokládám ,že se tato součást nepohybuje) U této koncepce jde spíše místo výstuže o přídavnou podpěru sedla ,ale také větší tuhost v podsedadlové části .

1 reakcí na tento příspěvek Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 16:03 | Nahoru | #9
oceňuji tvojí průkopnickou snahu věnovanou vynalezení velice potřebné vzpěry podsedlového rámu na motocykl typ pionýr! Dnes se již opravdu tolik zabraných a adekvátně vzdělaných průkopníků nevidí

(reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 16:06 | Nahoru | #10
MedvědbezGuzzin> neříkám ,že je tam nutností pro mne aspíše zbytečností ,ale bez ní je to "holé" P.S- kdo si hraje nezlobí

1 reakcí na tento příspěvek Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 17:42 | Nahoru | #11
Nejdřív se zamysli na co tam ta výztuha je, ty podpěro sedadla.

Bez ní bude podsedadlový rám více namáhán směrem vzhůru.

Naposledy editováno 07.11.2010 17:50:46

Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 18:17 | Nahoru | #12
a co dát kastlík do hajzlu a udělat klasickej podsedlák jako maj standartní japka(a asi všechny motky až na vyjímky)??

Naposledy editováno 07.11.2010 18:17:46

Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 19:23 | Nahoru | #13
to je fakt turbo ??

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 20:18 | Nahoru | #14
Blix> Další engineer :D .... nevím jestli jsi to někdy viděl ale podsedadlový rám bude namáhán uplně stejně a to i bez výstuhy jelikož drží na úchytech od tlumičů . Pokud by zde nedržel fungoval by jako "kyvka" tudíž osové síly směrem vzhůru může přenést do tý doby než praskne ten 1mm tlustej plech na kterym ta výztuha drží (což by dlouho nebylo ) . stačí tahat motorku za sedlo které je připevněno k této vymoženosti ve většině případech Ti zůstane sedlo v ruce nebo ta výztuha která se kloubově otočí v spodním uchycení

Zil> Taky by šlo ale chci ponechat konstrukci rámu v co nejméně pozměněné podobě

Alan> Ano opravdu je to Turbo pochází z golfa 1.6 TDI

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 20:24 | Nahoru | #15



Alan> Ano opravdu je to Turbo pochází z golfa 1.6 TDI



a co funguje líp? NOS co sis udělal nestačil?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 20:31 | Nahoru | #16
jetam> NoS je krátkodobý výkonnový kopanec :D

(reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 20:32 | Nahoru | #17
Zar> tak proč si to nenakombinoval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 20:34 | Nahoru | #18

Zar>jetam> NoS je krátkodobý výkonnový kopanec :D



A to turbo naproti tomu dodava orgasticky nekoncici vykonovy prival.
Radeji mu porad s tou trubkou jetame. A zadne engineerske kecy, jasne?!

Naposledy editováno 07.11.2010 20:35:11

(reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 20:34 | Nahoru | #19
Zar> Koukam že tam mas tacho do 180 neni to malo?

(reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

7.11.2010 v 20:39 | Nahoru | #20

Dawe02>A to turbo naproti tomu dodava orgasticky nekoncici vykonovy prival.
Radeji mu porad s tou trubkou jetame. A zadne engineerske kecy, jasne?!

(reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

8.11.2010 v 11:09 | Nahoru | #21

Zar>mariano> Je videt ,že jsis chtěl maličko "zamachrovat" leč najivně ( ) Ale usuzuji z toho ,že neznáš pionýra československé výroby . Nevadí. nastíním Ti skutečnost úchyt je u horního uchycení tlumičů (co vím až do nedávna se tato část nepohybuje ) spodní konec je uchycen šroubem držící motor skrze rám (stále předpokládám ,že se tato součást nepohybuje) U této koncepce jde spíše místo výstuže o přídavnou podpěru sedla ,ale také větší tuhost v podsedadlové části .



obávám se, že na obrázku je mustang a také se obávám, že před cca dvaceti lety jsem měl jeho motor rozhozen i několikrát za den.

dle tvé malůvky jsem pochopil, že chceš použít jinou vzpěru mezi stávající a spodek tlumiče.
co se týká stávající vzpěry, je to opravdu podpěra sedlové části, dimenzovaná na 160 kg zátěž (pamatuji-li si dobře tehdejší parametry).

(reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

8.11.2010 v 11:17 | Nahoru | #22
Zar> fandím ti

1 reakcí na tento příspěvek Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

8.11.2010 v 12:12 | Nahoru | #23
vubec nechapu co chces delat , ale jedna vec by me zajimala jak si dokazal dostat tolik vzuchu do tak maleho mista a jak dokaze 50 ccm roztocit turbo dimenzovane na 1600 ccm ? dle meho znacne nerealne aby s tim vubec pohnul ...

Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

8.11.2010 v 13:19 | Nahoru | #24
Voe, ten motor 50 ccm je tam pro roztáčení toho turba

(reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

8.11.2010 v 13:53 | Nahoru | #25

Béďa>vubec nechapu co chces delat , ale jedna vec by me zajimala jak si dokazal dostat tolik vzuchu do tak maleho mista a jak dokaze 50 ccm roztocit turbo dimenzovane na 1600 ccm ? dle meho znacne nerealne aby s tim vubec pohnul ...



normálně to roztáčí elektromotorkem z mašinky...

Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

8.11.2010 v 19:00 | Nahoru | #26
Úvahy zajímavý :D .... ,ale asi většinu "nefandílků" zklamu :D turbo se točí již od volnoběžných otáček čemuž jsem se dost divil ovšem pro mne výhoda
P.S- proběhly už testovací starty to že se "to" opravdu točí mohu doložit

1 reakcí na tento příspěvek Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

8.11.2010 v 19:08 | Nahoru | #27
Že se turbo točí ještě neznamená že dá nějaký tlak a dávat turbo z motoru 1,6 na pionýra, větší hovadinu jsem už dlouho neviděl a to tím spíš, když to rubo chceš honit výfukovýma plynama volovina na entou.

Udělej turbu nezávislý elektrický pohon, pak to možná nějaký význam na tý padesátce mít bude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

8.11.2010 v 19:48 | Nahoru | #28
Dingo> Řekl bych, že toto forum se má zaobírat jinou tématikou ,ale budiž . Asi Tě znovu a mnohé z dalších zklamu ,ale dává to i nějaký ten tlak zatím to není doladěné v dokonalost a schledávám se s některými problémy ,ale k věci turbo tlak dává a je to poznatelné pohým okem a to na přetlakovém ventilu který je otevřen a přebytek tlaku odpouští mimo.
A elektrycký pohon ? není toto volovina ? :D:D:D:D a stačí mi tam předpokládám větrák z počítače co ? .... pokud vím jednodušší varianta je turbo předymenzovat na "kompresor" s tím ,že poháněn bude přídavnou řemeničkou .

1 reakcí na tento příspěvek Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

8.11.2010 v 19:51 | Nahoru | #29
Značka! Jj bacha na zalepení turba M2Téčkem!

2 reakcí na tento příspěvek Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)

8.11.2010 v 19:56 | Nahoru | #30
Paráda, i když mnozí držkují nad efektivitou a smyslem, já jsem nadšenej, že se pořád najdou kluci, kteří jdou do úprav po hlavě a s jistým kumštem (na rozdíl od valné většiny uživatelů motorek, kteří mají problém s výměnou olejového filtru)

držím palce
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist