1 reakcí na tento příspěvek jde zavrit GSX R 750 na 25 kw
2 reakcí na tento příspěvek jde zavrit GSX R 750 na 25 kw
martin156>to ja bych koupil ale kdyz je tohle doma tak jestli by nebylo levnejsi to zavrit
Na nauceni docela tezka motorka.Motor tahoun,origo brzdy mizerny a motorka ma +-250kg.Na zacatek,docela tezka motorka.Jinak zavrit si myslim,ze urcite nepujde.Bylo mi receno,ze se skrtily az strikacky,kdyz jsem se ptal na srada.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jde zavrit GSX R 750 na 25 kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jde zavrit GSX R 750 na 25 kw
demon90>Zavolej do Suzuki,tam ti řeknou nejvic...
Ušetři si prachy a ani tam nevolej, tohle Ti v Suzuki neseškrtěj i kdyby to bylo mladší než 2001 ...
V řadě GSX-R lze škrtit oficiální cestou pouze GSX-R600 r.v. 2001 a mladší....škrcení se provádí výměnou škrtící jednotky (vcelku drahé).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jde zavrit GSX R 750 na 25 kw
rodrigo500>martin156> TADY ti uškrtijou co chceš od 8tis.
To možná jo, ale kdyby mě s tímhle nabořil do auta, tak Ti ručím za to, že bych to dal k posouzení, zda je motocykl seškrcen v souladu s oficiálním škrcením platným pro ČR a které má právo provádět jen imortér a to je Suzuki Motor Czech s.r.o. a věřím tomu, že bych to vyhrál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jde zavrit GSX R 750 na 25 kw
Cooker>To možná jo, ale kdyby mě s tímhle nabořil do auta, tak Ti ručím za to, že bych to dal k posouzení, zda je motocykl seškrcen v souladu s oficiálním škrcením platným pro ČR a které má právo provádět jen imortér a to je Suzuki Motor Czech s.r.o. a věřím tomu, že bych to vyhrál
Jj,tak s timhle souhlasim.Pri dopravni nehode je to velky problem.Vem si,kdyby jsi napriklad prevratil nejaky kamion s nakladem za pet mega,tak by se pojistovna urcite hoooodne snazila,aby tu pojistku nemusela platit.