globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Papiry na homemade
 
31.10.2010 v 00:05
Zdravim,
uvazoval jsem nad stavbou vlastni motorky. Ciste jen pro poteseni. Ovsem zde nastava ten rozpor: jezdit s tim na zahrade neni zrovna nic moc. Nikde jsem nenasel nic co by me plne uspokojilo. A propo pokud si chci prestavet fichtla na chopper (zasadni zasahy do ramu, jiny kola, tlumice...), predpokladam ze prestavba je asi jednodusi, nez uplna stavba, co musim splni a co k tomu potrebuju, abych s tim mohl legalne na silnici?

Papiry na homemade

31.10.2010 v 00:24 | Nahoru | #1
Ahoj,
v jednom výtisku ČMN o tom psali..Vyšli 1.7.2010,výtisk č.26..legalizace stavby výjde na 35-45tis.Kč.. ..Podle toho co čtu v moto novinách je to celkem pakárna,pokud ta stavba nebude v hodnotě 500 tis.Kč,tak se na to radši vykašlat. ..A jestli se do toho vrhneš,tak to hlavně nestav podle tý Yuki.. ...promiň,musel jsem...

Papiry na homemade

31.10.2010 v 00:34 | Nahoru | #2
Stavby se legalizují přez známé v Německu. Tam je to docela běžná a oproti ČR levná záležitost. Pak se ta motorka samozřejmě papírově prodá do ČR

1 reakcí na tento příspěvek Papiry na homemade

31.10.2010 v 00:51 | Nahoru | #3
Sice o tom neuvažuju,ale kdyby...tak bych to taky přihlásil jinde a pak dovezl do čr.Taky to asi sranda nebude,ale určitě jednodušší.Co jezdí za stavby v Anglii,to se kolikrát nestčím divit.Papíry na to samozřejmě mají.Asi když to brzdí,svítí,zatáčí...tak není problém.
U nás by to určitě procházelo zdlouhavým a drahým testováním.

1 reakcí na tento příspěvek Papiry na homemade

31.10.2010 v 08:42 | Nahoru | #4
Taky mě to tady sere-nápady by byly i nějaká finance by se zchrastila.Ale českej systém je naprosto neprůstřelnej v tomhle a známýho v německu nemám.Kde sou ty časy kdy se doskotačilo na stk s flaškou která měla místo etikety smetanu no ty časy sou v prdeli.

(reakce na) Papiry na homemade

31.10.2010 v 11:55 | Nahoru | #5

Pan-Pepe>Sice o tom neuvažuju,ale kdyby...tak bych to taky přihlásil jinde a pak dovezl do čr.Taky to asi sranda nebude,ale určitě jednodušší.Co jezdí za stavby v Anglii,to se kolikrát nestčím divit.Papíry na to samozřejmě mají.Asi když to brzdí,svítí,zatáčí...tak není problém.
U nás by to určitě procházelo zdlouhavým a drahým testováním.



No ono to v te anglii nemusi ani svitit. Jenom to pak dostane pouze denni STK, nemuze se na tom jezdit v noci.

Papiry na homemade

31.10.2010 v 13:18 | Nahoru | #6
Diky za vsechny odpovedi. Myslel jsem si, ze v nemecku by to bylo asi jednodussi, problem je v tom, ze to ma byt fakt spis jen hracka v mem pripade a myslim, ze prihlaseni a stk v nemecku taky nebude za hubicku. Myslite, ze by to fakt neslo protahnout prez nejakou prestavbu? Kdesi jsem cet, ze pokud to je prestavba starsi motorky musi splnovat podminky, ktere platili v dobe vyroby.

Papiry na homemade

2.11.2010 v 21:55 | Nahoru | #7
Vrat se na zem kamo.
Koukni se kolem sebe, kolik takhle vytunenejch fechtlu (s SPZ) lita po nasich silnicich a budes mit jasno. Mrkni na web MD (ministertvo dopravy), nastuduj legislativu (zakony), precti aspon 2 clanky na toto tema kdekoliv na ceskym webu a bude ti jasny, ze to je blbost.

(reakce na) Papiry na homemade

21.11.2010 v 17:05 | Nahoru | #8

privateer>Kde sou ty časy kdy se doskotačilo na stk s flaškou která měla místo etikety smetanu no ty časy sou v prdeli.



naštěstí !! dokážu si představit, co za zrůdnbosti by se u nás po silnicích prohánělo ..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist