globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
28.10.2010 v 07:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 08:48 | Nahoru | #151

babajezi>Big.One> Já už to marně rozdejchávám týden
ještě se snad zkusím poohlédnout po netu jestli nějaká firma nedělá kapoty na VTR.


Komiku - jel jsi na malé VTR?
Já ji mám doma (patří skoro-snaše). Když jsem se na ni posadil (178 cm, 85 kg), tak se všichni okolo mohli potrhat smíchy. Takhle jsem prý kdysi vypadal na Jawě 50 Mosquito, když jsem ji koupil synům a pak na ní občas jezdil.
Motůrek VTR je jasná radost, ale zbytek je model motorky v měřítku 1:1,8.

Tvojí lásce ke čtvrtlitrů a pod. se nedivím - sám jsem tím postižený. Jenže dnes se tahle (kdysi tak populární) kubatura skoro nedělá. Když pominu čínu, tak to máš VTR250 (fakt maličká, bez kapot), YBR250 (bez kapot) a Ninju 250 (nejel jsem na ní, tak nemohu soudit). No a pak pár vynikajících endur, které ale cenově ulétají.
Nakonec si člověk snad bude muset koupit skútra! X-Max a X-City 250, Gilera Nexus, ....

Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 11:24 | Nahoru | #152
Mě přijdou kapotáže zbytečné, kromě polokapoty, aby bylo za co schovat hlavu. Jinak je to spíš na obtíž.

Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 11:48 | Nahoru | #153
Mě se líbi jako postupovou z CBR 125 bych jí bral , ale chtěl bych jinou barevnou kombinaci červeno řernou joko je cbr 600 rr .Ale na novou určitě mít nebudu anež budou ojeté tak asi zkusím 600 f sport nebo 600rr

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 12:03 | Nahoru | #154

babajezi>generiq> Nejede 180.Jede tak 140.Potom už je to s větrem v zádech, s kopce atd.
Nežere 3 ale 4,5 -5 když to točíš a jinak to vůbec nejede!!
Je to těžký a opticky hnusný. Je to zase takovej hybrid kterej se tváří jako silnice ale je to spíš cesťák. za mě


Kamo nevim jak si na to prisel... Do 165kmh jde uplne v pohode. Moje max je 180 z mirnyho kopce (vitr nevim, asi bezvetri :D). 3litry zere kdyz ji setris, ja jezdim za 3,5 - na spotrebu vubec nekoukam, pres 4 se podle me neda dostat ani kdyby si se sebevic snazil. Jeslti je to tezky neumim posoudit, ja si myslim ze ne, vzhled je individualni a s tou posledni vetou se asi souhlasit da :).

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 15:15 | Nahoru | #155
hrtak> Škoda že jsi až z Varů.Pozval bych Tě až budeme něco testovat na možnost změřit si maximálku na zkušebním úseku a vyzkoušeným způsobem měření.Byl bys asi překvapen kolik Ti to jede ve skutečnosti. Netvrdím, že se to někde z kopce nebo po větru nemůže na tu šestku roztočit na víc než těch 140 ale jak říkám z kopce . O spotřebě jsem se zrovna včera bavil s pracovníkem přímo Kawy Praha a ten mi také potvrdil, že když s tím jezdíš kládu, tak do toho teče cca 4,5l.
Když bys měl zájem, můžeme udělat ofico test a dát ho třeba sem nebo na jiný server pro který testuji nebo píši.
A jen tak pro zajímavost: Mám kromě jiných strojů Yamahu Tricker 250. V létě jsem jel s partou známých z Hořic a samozřejmě jsem na dálnici nechtěl zdržovat a tak jsem to tam držel proti dost velkýmu větru a spotřeba u motorky s kterou běžně jezdím bez nějakého šetření za 3l, sežrala v režimu plného výkonu skoro 5 litrů !!!!
ale jak říkám. Test (a tím míním skutečný test včetně měření akcelerace, max,tacho chyby, spotřeby v různých režimech atd.)by o téhle motorce řekl víc. Takže když budeš mít chuť nechat jí prověřit testem, uděláš službu ostatním

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 15:21 | Nahoru | #156
A teď mi řekněte, jestli mi Honda zaplatí poblitou klávesnici?!

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 15:26 | Nahoru | #157

Dzimy>A teď mi řekněte, jestli mi Honda zaplatí poblitou klávesnici?!


Fakt je to jeden z největších kentusů co z EICMY vypadl, naprostej paskvil s myšlenkou vytvořit něco hezčího než bylo( kapotáž, již ne zrcátka na řidítkách) ale jak je vidět moc se to nesetkalo s úspěchem nebo to chlapci z Hondy rýsovali upně namol...

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 15:31 | Nahoru | #158
650ccm> Měl jsem jí na neděli půjčenou a uznávám, že jsem na tom asi vypadal jak šašek.A to mám jen 173cm. Jenže já jsem z Trickera zvyklej na malou motorku a na VTR se mi sedělo dobře.Jel jsem s partou daleko silnějších motorek na Šumavu a musím Ti říct, že tam dostávali od VTR pěkně na prdel.Co natáhli na výjezdu to jsem jim vrátil na brzdy a ve vracečkách dostali na prdel všichni. Ta motorka je prostě skvělá. Kam se koukneš tam zahne, brzdí - paráda. Mě se prostě líbila i když bych k ní měl spoustu výhrad.Nejvíc jí vyčítám nechráněnou a vystrčenou vanu motoru, absenci centrálního stojanu (s tím mě poslední roky výrobci pěkně serou!), strašnej výfuk včetně svodu atp. Ale co se týče jízdy tak musím dát VTR jedničku

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 16:42 | Nahoru | #159
me se to docela az na par drobnosti libi (drzak spz, vyfuk, blinkry)
az to bude na trhu delsi dobu, tak vidim idealni swap tyhle 250 do ramu 125 :)
nehlede na to ze si myslim ze ten motor pujde slusne udelat, tipuju kolem 35-40hp, vzdit z 125rr jde dostat pres 25hp..

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 16:46 | Nahoru | #160
Lobo> Motorku k plné spokojenosti by sis měl koupit v krámě a ne jí dodělávat doma v garáži

Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 16:51 | Nahoru | #161
To rozhodne, proto bych si to nekoupil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 19:00 | Nahoru | #162

hrtak>Kamo nevim jak si na to prisel... Do 165kmh jde uplne v pohode. Moje max je 180 z mirnyho kopce (vitr nevim, asi bezvetri :D). 3litry zere kdyz ji setris, ja jezdim za 3,5 - na spotrebu vubec nekoukam, pres 4 se podle me neda dostat ani kdyby si se sebevic snazil. Jeslti je to tezky neumim posoudit, ja si myslim ze ne, vzhled je individualni a s tou posledni vetou se asi souhlasit da :).



Tak tak a nejsi jediný, kdo mi tohle říkal.
Je jasné, že tacho přeměřuje, ale tak o 10 km/h. Ale určitě ne o 30 nebo 40 km/h, jak nám tvrdí ježibaba

Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 20:29 | Nahoru | #163
Jak nejsem fanda Hondy tak jsem se na cebro s 250ccm těšil. Ty technické údaje by se ještě daly zkousnout, ale ten vzhled... VFR jako takové vypadá dobře, ale když se to snažíte naroubovat na úzkou motorku, tak to vypadá příšerně. To kawa v téhle kubatuře vypadá daloko lépe. Hold jsem se jen utvrdil v tom, že Honda jde od 10 k 5

Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 21:09 | Nahoru | #164
absolutne se mi to nelibi!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 21:29 | Nahoru | #165
generiq> Ale chlapci já bych Vám opravdu ze srdce přál aby ta vaše 250 jezdila třeba 300.
Jenže fyzika je svině.A pokud to někde rozjedete 5km s větrem v zádech tak se to ale skutečně nedá nazvat maximálka. Nerad Vám beru iluze ale maximálku měříme na zkušebním úseku 1km. !!! a ani o metr víc. Tam se musí motorka rozjet na to, čemu se říká maximální rychlost. Tohle se jede třikrát v obou směrech(aby se vyloučil vliv větru apod.) a pak se z toho spočítá maximálka.Zkuste si alespoň půjčit GPS se záznamem max. rychlosti, někde na rovném letišti si změřte kilometr a udělejte si soukromé změření maximálky.

Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 21:41 | Nahoru | #166
Honda je hujda

Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 21:52 | Nahoru | #167
Honda jasně ukázala jak opovrhuje svými zákazníky a má je za totální blbce! 162kg nevážila ani Jawa 350 před 40 lety a výkon 19kW ??? To bylo z 250 k smíchu už před mnoha lety
Honda dala jasně najevo,že jí jako zákazníci zajímají pouze v Číně a Indii. U mě s konečnou platností skončila jako motocyklová jednička.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 22:17 | Nahoru | #168

babajezi>generiq> Ale chlapci já bych Vám opravdu ze srdce přál aby ta vaše 250 jezdila třeba 300.
Jenže fyzika je svině.A pokud to někde rozjedete 5km s větrem v zádech tak se to ale skutečně nedá nazvat maximálka. Nerad Vám beru iluze ale maximálku měříme na zkušebním úseku 1km. !!! a ani o metr víc. Tam se musí motorka rozjet na to, čemu se říká maximální rychlost. Tohle se jede třikrát v obou směrech(aby se vyloučil vliv větru apod.) a pak se z toho spočítá maximálka.Zkuste si alespoň půjčit GPS se záznamem max. rychlosti, někde na rovném letišti si změřte kilometr a udělejte si soukromé změření maximálky.



Ale my ti na nějaké testíky prdíme
Ty si ten typ nejmoudřejší na světe, co všude byl dvakrát a na všechno má spoustu řečí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 22:35 | Nahoru | #169
generiq> Možná to bude tím, že když ty jsi se narodil tak já se už testováním motocyklů řadu let živil! Frajere blbej, co mu jezdí K250 180km/h. Už mě vážně týpci jako ty serou. Nikomu co jsem koukal si tady za celou dobu co na "motorkářích" strašíš nic kloudnýho neporadil ale do kdekoho se navážíš.Zkušenosti máš nulový ale frajer seš až do nebe.
Je mi jasný, že na test prdíš. Tam by se totiž okamžitě ukázalo, co jsi za namachrovanýho a ulhanýho vola !!!!

Je je mi úplně jedno, jstli mi dá admin za tuhle mojí rozčílenou reakci ban, protože takhle mě už zas dlouho nikdo nenasral !!!

Naposledy editováno 02.11.2010 22:54:42

2 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 22:37 | Nahoru | #170
Tacho na my Ninje premeruje cca 8kmh (tj si teda od vyse zminenych cisel umazte 8kmh... pokud pri tech rychlostech taky podmeruje 8kmh :D... ale na jare snad bude GPS, tak by to slo zmerit lip a presne), mam to zmerene na spouste radaru podel silnic. Nejakemu testu se nebranim, taky verim ze by to zajimalo vic lidi nez nas dva :). Pokud si na to na jare vzpomenes tak proc ne, s moto budu v Praze, takze neni problem nekam dojet. Treba uz bude i nekdo s touhle Hondou a bude se to dat srovnat
Jinak ta spotreba - tu bych rekl mam zmerenou presne. Samo pokud clovek jede po dalnici hodinu v kuse na maximalnich otackach, tak si to tech 4,5-5L muze vzit, ale bezna spotreba je tech max 4. Na plnou nadrz zacne svitit rezerva nekdy pri najetych 350km (a jak jsem psal, to to nijak zvlast nesetrim, proste jedu jak se me chce)

Naposledy editováno 02.11.2010 22:42:47

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 23:02 | Nahoru | #171
hrtak> Proč na jaře? My jezdíme celou zimu a teď je krásný počasí.
Pokud budeš měřit rychlost GPS, tak by to neměla být běžná navigace ale letecké GPS s minimálně 12 kanály. I tak by se měly použít dvě GPS pro případnou chybu.

Mimochodem, pokud si vzpomínám tak tuhle motorku tady kluci ze serveru testovali a max. naměřili asi 150 (tachometr.) a spotřebu hlásili 4.5 při bežné jízdě.

Já nemám zájem tvrdit o nějaké motorce něco co není pravda. Na druhou stranu to ale požaduji i po majitelích kteří bývají co se jejich stroje týče mírně řečeno poněkud méně soudní

podívej se tady po příspěvcích a uvidíš, že každý jezdí na tý nejlepší motorce na světě (i když zatím měl možnost svézt se třeba jen na třech) a málokdo řekne ta moje motorka má tyhle chyby a tohle a tohle se mi na ní nelíbí.Většinou to uslyšíš jen od zkušených kluků kterým prošly rukama už řady motorek a nemají potřebu přesvědčovat své okolí, že právě ta jejich je nej nej

Naposledy editováno 02.11.2010 23:09:23

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 23:32 | Nahoru | #172
Ja se v zime bojim
Tachometrovych sem videl 180 cestny skautsky a spotrebu jsem snad taky dokazal vykoukat ne. Ja tu Ninju nikomu nenuti, naopak vcera kdyz se tu na foru nekdo ptal, tak sem mu taky rekl at si radeji koupi 600... a navic ja nemam poradne srovnani... ale sem spokojenej. Na tebe jsem reagoval kvuli tomu ze mi prijde ze pises hlouposti - aspon proti tomu co mam ja jako majitel napozorovano. Rozhodne mi prijde 40kmh maximalky moc velkej rozdil, stejne jako 2litry spotreby na to abych mlcel :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

2.11.2010 v 23:43 | Nahoru | #173
hrtak> Musím znovu vysvětlovat, že pokud se Ti po 5km rozjezdu z kopce nebo s větrem v zádech (dokonce i bez těchto pomůcek) podaří docílit nějaké rychlosti, nemá to s max. rychlostí danného stroje nic společného. To měření má svá pravidla a motocykl musí tu rychlost dosáhnout při šesti zkušebních jízdách na trati o určené délce.
Jinak je to pochopitelně blábol danej konstalací hvězd, průvanem a desetiminutovým rozjížděním. Věř mi, že bych sám byl rád kdyby malá Ninja měla parametry které uvádíš ale pokud to neověřím solidním měřením tak tomu prostě nevěřím.

Něco podobného platí i o spotřebě. Věřím, že se s tím dá jezdit třeba za 3 litry ale věř mi, že Ti předvedu jak to pojede za 5 !

Naposledy editováno 02.11.2010 23:45:54

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

3.11.2010 v 11:31 | Nahoru | #174
babajezi> je to tak, já měl půjčenou tu VTR 250 na celý den , a reálně bych to viděl tak na těch 140 km/h sice mám svůj úsek kde jsem jí dostal na 160 ale kdybych jí hodil ze skály tak to bude 220. Jinak spotřeba byla 4,7 l/100km, změřeno přesně, při podílu 1/3 město, 1/3 okreska, 1/3 dálnice. Jinak jsem s ní byl celkem spokojený až na hodně vysoko umístěné stupačky (na cesťáka).

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

3.11.2010 v 12:17 | Nahoru | #175
generiq> No tak vvzhledem k tomu, že s rychlostí 200 má vážný problém většina 500ccm - skutečná maximálka je u pětikulí kolem těch 180, tak myslím, že 180 u 250ccm je spíš vysněná hodnota, než realita - myslím, že realita bude spíš kolem těch 140.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

3.11.2010 v 12:23 | Nahoru | #176
[quote]hrtak>Tacho na my Ninje premeruje cca 8kmh (tj si teda od vyse zminenych cisel umazte 8kmh... pokud pri tech rychlostech taky podmeruje 8kmh :D... ale na jare snad bude GPS, tak by to slo zmerit lip a presne), mam to zmerene na spouste radaru podel silnic.

K těm radarům kolem cest - sis určitě už všiml, že některé ukazují při tachometrových 50 40, jiné 50 apod. ... takže tohle asi nebude uplně ten nejlepší zdroj informací, navíc - ted nevím jestli neřeknu kec, pokud o tomhle někdo bude vědět něco víc, tak mě prosím opravte - zdá se mi, že čím rychlejc jedeš, tak tím víc tacho přeměřuje. Takže když jedeš 50, je odchylka třeba 8km, když jedeš 140 je daleko větší ... ale tohle je teda spíš můj subjektivní názor.

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

3.11.2010 v 12:35 | Nahoru | #177

stassek>[quote]...zdá se mi, že čím rychlejc jedeš, tak tím víc tacho přeměřuje. Takže když jedeš 50, je odchylka třeba 8km, když jedeš 140 je daleko větší ... ale tohle je teda spíš můj subjektivní názor.


Je to naprosto logický! Tachometr proměřuje v procentech rychlosti. Když pojedeš 10km/h, těžko ti bude proměřovat dalších 8km/h. Co jsem viděl, tak tachometry většino proměřujou o 7 procent. U 215km/h na tachometru jedeš ve skutečnosti kolem 200.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

3.11.2010 v 12:41 | Nahoru | #178
Vzhledem k tomu, že se živím různými výpočty, tak jsem se rozhodl rozštípnout váš spor o maximálku triviálním (velmi zjednodušeným) výpočtem.
Zanedbám vše, kromě aerodynamiky. Při stejném jezdci a stejném součiniteli odporu potřebuji na:
100 km/h - 11,6 HP
120 km/h - 20,4 HP
140 km/h - 32,0 HP
160 km/h - 47,6 HP
180 km/h - 68,0 HP
200 km/h - 93,8 HP
300 km/h - 315 HP

Ha - všichni řeknete, že 300 km/h jezdí mašiny s méně jak 200 HP.
A že zrovna ta vaše motorka s 20 HP jede 140 km/h.
Ano - máte pravdu - když dokážete zalehnout za kapotu tak, že snížíte odpor o 1/3, vzroste maximálka pro 11.6 HP na 117 km/h, pro 20,4 HP na 141 km/h a pro 300 km/h vám bude stačit "hloupých" cca 195 HP.
A o tom to je - záleží nejen na motorce, ale i na jezdci - jak je těžký (ač to na maximálku při tomto primitivním způsobu výpočtu nemá vliv), jak je velký, jak se umí "nabalit" na mašinu, jak moc zvedá hlavu, jak umí nahrbit hřbet atd. atd.

Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

3.11.2010 v 15:18 | Nahoru | #179
Ještě k těm tachákům..kámoš má nějakého skůtra 50-ku a při skutečné rychlosti 50 km/h mu to na tacháku ukazuje přes 70 tož asi tak, každý stroj kecá jinak

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

3.11.2010 v 16:09 | Nahoru | #180
650ccm> Tvůj výpočet se potvrdil na všech motorkách na kterých jsem zkoušel maximálku. Bez vyjímky to byly cestovní naháči a jel jsem s bradou na nádrži.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zaseknutý přepínáč světel Honda cbr... Honda CBR 250 JakubSS 3 25.3.2022 v 10:06 JakubSS
Lakování kol kde [1, 2] Honda CBR 400, Honda CBR 1100XX Blackbird, Honda CBR... Meky13 38 27.3.2019 v 21:36 Dadak79
"servis" v domácích podmínkách [1, 2] Honda CBR 125R, Honda CBR 400, Honda CBR 1100XX Blac... Nováček98 41 28.4.2018 v 14:36 Gahan37
Honda CBR 250rr vysvětlení Honda CBR 250 FOPE 17 1.10.2017 v 15:31 petronick
Bude se prodávat CBR 250rr? Honda CBR 250 crazyyer 3 28.6.2017 v 18:36 bledemon


TOPlist