globalmoto_duben_nolan





Téma: 300 ZGH 2011
 
24.10.2010 v 10:43
čau vám všem.........

aby se předešlo nějakým spekulacím a "spekulacím", co a jak bude na 300 ZGH 2011, tak napíšu asi toto:

300 ZGH se začaly po válce jezdit v roce 1961
až do letošního roku se nejely pouze 2x
proč?
protože nebyly peníze
ale i to jsme ustáli a závody opět rozjeli...a příští rok pojedeme 49.ročník

ano říkám, že POJEDEME....protože jsme o tom vnitřně přesvědčeni
ALE.........

musíme mít dostatečný počet lidí na přípravy
dostatečnou sumu financí na přípravu a odjetí

už jsem to zde jednou psal
začal jsem na zdejší forum psát o interních věcech v AMK Hořice
dával vám všem info co a jak chodí, co se chystá
čerpal jsem taky od vás náměty, přijímal kritiku

často jsme se tady dohadovali
mnohdy to vypadalo, že se hádáme

mě šlo jenom o to, aby 300 ZGH byly transparentní
jsem pyšnej na to, že v tomhle klubu jsem
že jsem v partě lidí, která pokračuje v historii 300 ZGH

nebýt práce oněch tří generací co dělají 300 ZGH
nebylo by nic
pracujeme týmově, nikdo z nás nemá exhibicionistický ambice se chlubit cizím peřím

práci lidí oněch tří generací beru jako stěžejní
proto se k nám pak rádi vraceli zahraniční jezdci
proto si zdejší trať přijeli vyzkoušet naši špičkoví jezdci

nebýt práce všech těchto lidí, nikdy by Zatáčky nebyly takovým motosvátkem
takovým lákadlem, takovou prestižní záležitostí

debaty na téma 300 ZGH se pak ale zvrhly do polohy už nepřijatelné
tak jsem se přestal angažovat

mnozí mě tady křižovali za to, že se urážím, nebo nasírám
ale i v tom se mýlili

nyní se spekuluje o tom, jaké třídy pojedou 300 ZGH 2011
co s veteránama atd

ČTT, tedy veteránská pravidelnost se zcela jistě v roce 2011 pojede
tak jako obyvykle, pojedeme jubilejní 20. ročník, tak to zachováme v obyvklém gardu

změny nastanou při ostrých 300 ZGH
jak to všechno bude je zatím v poloze dohadů, návrhů, diskuzí

někde jsem také četl slova o tom, aby naši jezdci nebyli nějak limitováni, nebo odmítáni na úkor jezdců ze zahraničí

ani toho se nemusí nikdo bát
určitě se nestane to, aby třeba do 600cc jsme přijali 20 cizinců a naše kluky nechali sedět na stráni s párkem v ruce

vím dobře, že řada našich kluků je jezdecky na tom lépe než někteří zahraniční

ale alternativ na řešení je několik

takže diskutujme, diskutujte....

potom Rada AMK Hořice nějak rozhodne
jistě to nebude jednoduché
a jistě se nebude rozhodnutí VŠEM líbit
ale bude nutné to rozhodnutí ctít

jinak pokud má někdo zájem si připomenout sezonu 2010
tady je nabídka
toto DVD obdrží i jezdci při vyhlašování v Hořicích

jménem AMK Hořice
děkuju všem věrným za přízeň
jezdcům za skvělé zážitky
vám divákům a fanouškům za skvělou kulisu

těšme se na 300 ZGH 2011

Uzavřeno 15.05.2011 v 21:37 uživatelem Larry

Otevřeno 16.05.2011 v 07:56 uživatelem Larry

Uzavřeno 16.05.2011 v 07:59 uživatelem Larry

Otevřeno 16.05.2011 v 14:16 uživatelem Larry

Uzavřeno 16.05.2011 v 14:17 uživatelem Larry

Otevřeno 17.05.2011 v 08:52 uživatelem Larry

Uzavřeno 06.06.2011 v 18:13 uživatelem Larry


Naposledy editováno 01.03.2011 11:07:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 15:51 | Nahoru | #31
Kendoo> tak si to na vedlejším fóru zkus přečíst ještě jednou Klasici ano, ael taky trochu té atraktivity, což splňuje to, co jsem napsal já i ostatní přispívatelé (si teda aspoň myslím)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 16:13 | Nahoru | #32
wusa> Je tam tvůj návrh klasik 175+250cc, klasik 350+500cc a sidecary. Pak kromě supermon to samé jako při 300 ZGH. Přišlo by mi to jako druhé zatáčky...

(reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 16:19 | Nahoru | #33
Kendoo>

(reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 16:30 | Nahoru | #34

L&B>zrušte klasiky



...ale dle názorů a diskuse ..to k tomu směřuje!..tak snad aspoň pojedou někde jinde!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 17:15 | Nahoru | #35
wusa> Je dobře že víte co táhne lidi na 300 ZGH. Myslím, že podle toho to i přispůsobíte.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 17:53 | Nahoru | #36
vldouš> ...tak to tak pane kolego vypadá že budeme muset na učení do Volný pač to je ta vysoká škola která tě dokonale připraví na ty dospělácký závody A nebo budeme jezdit dakšny(jestli nás cvalíky uvezou )- ty může asi jezdit každej i bez "vysoké školy"?! p.s.:nechci se rouhat ale letošní sezóna byla stejně jako loňská bez držkopádu a nevím ani o tom že bych někde někoho sprasil a to mám za ty dva roky 7000 okruhových kilometrů ale jestli správně chápu některé příspěvky tak jsem bez účasti ve Volné nebezpečnej nýmand a nemám v Hořicích co dělat

Wuso+Larry:bylo by možné přes zimu konkretizovat podmínky startu v Hořicích ať už budou jakékoliv? Ať je jasno... Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 18:00 | Nahoru | #37
norihaga> dotazy směřuj (a nejen ty) k Larrymu. Ale myslím, že v úvodu je napsáno, že se tady otevírá prostor k diskuzi, která má posloužit třeba i jako vodítko, takže nepředpokládám, že svoji odpověď dostaneš hned. Chce to čas.

(reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 18:05 | Nahoru | #38
wusa> jasně,já ani rychlou odpověď nečekám.není kam spěchat...

Naposledy editováno 24.10.2010 18:05:26

(reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 18:10 | Nahoru | #39

Veronika-Suzuki>jarek38> a už je to tady...víceméně všichni víme hovno o tom jak to bude...ale ten slyšel že by měly jet jen šestky a litry (já o tom teda neslyšela nikdy, jen se o těhle dvou třídách mluví jako o stěžejních 300ZGH což prostě jsou)

veterány nikdo nezatracuje ale je pravda že dva tejdny po 300ZGH mají veteráni další svůj víkend, kterej je 100% prodělečnej...jezdí se pravidelnost..jezdí se na vlajku..veteránských tříd je hromada a přitom se to hodí spíš jako super exhibice...na veterány se čím dál hůř shánějí díly, nebo jsou drahý...nemluvě o tom že je tu mnohem více přírodních okruhů pro vetoše než pro rychlé motorky...at už se jedná o Nepomuk i Slovensko atd.

aby se ty závody udržely, chce to i příliv těch novejch a ti pojedou spíš na nových motorkách než na vetoších...obávám se že vetošů bude časem spíš ubývat než přibývat...ale to je jen můj názor...nejsem členem AMK Hořice...a vůbec jim nezávidím jakékoliv rozhodování...když to zůstane tak jak to bylo letos...bude tady spousta lidí řvát, že neměli možnost ani nastooupit do kvaldy...když se zruší třída 250SP jak tu bylo po závodech doporučováno, tak budou naštvaní ti co se rozhodli do 250 jít...a když veteráni tak zas budou nasraní oni...v podstatě nejde si nikoho nenasrat...ale pořád je v dnešní době důležitá kvalita závodů spojená s finanční stránkou a proto přeju Hořicím at se jim rozhodování daří co nejlépe.



ano ano o tom to je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 18:11 | Nahoru | #40

Kendoo>Tak já hodím jeden názor za mě. Jezdím do Hořic od r.82 a ani jednou jsem nevynechal. Do roku 91. závodili jen jen moderní motorky. Od r.94 přibyli klasici a ti se dál rozrůstali, až měli v neděli i čtyři závody. Vždycky jsem jezdil na 300 ZGH kvůli moderním motorkám. Teď když přibývá zájem z řad závodníků na ostrých motorkách, tak klasici už jezdí spojený závod a přes to se nedostane na každého v šestkách a litrech. Můj návrh je-nedávat klasiky na 300 ZGH a když je hodně jezdců, tak trénovat na sudá lichá čísla a pak by se mohli jet dva závody jak šestek a litrů, těch rychlejších a těch pomalejších. Klasici by pak při ČTT nejeli pravidelnost, ale ostré závody. Mají to při 300 ZGH jako přebor. Myslím, že by se i přišlo podívat víc lidí na ČTT. Toť můj návrh a komu se to nelíbí, tak do mě...



jedna z alternativ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 18:14 | Nahoru | #41

norihaga>vldouš> ...tak to tak pane kolego vypadá že budeme muset na učení do Volný pač to je ta vysoká škola která tě dokonale připraví na ty dospělácký závody A nebo budeme jezdit dakšny(jestli nás cvalíky uvezou )- ty může asi jezdit každej i bez "vysoké školy"?! p.s.:nechci se rouhat ale letošní sezóna byla stejně jako loňská bez držkopádu a nevím ani o tom že bych někde někoho sprasil a to mám za ty dva roky 7000 okruhových kilometrů ale jestli správně chápu některé příspěvky tak jsem bez účasti ve Volné nebezpečnej nýmand a nemám v Hořicích co dělat

Wuso+Larry:bylo by možné přes zimu konkretizovat podmínky startu v Hořicích ať už budou jakékoliv? Ať je jasno... Díky



rozhodnutí padne brzy, protože se bude muset přihlásit závod do FIM kalendáře a tam už musí bejt jasno co se pojede

(reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 18:16 | Nahoru | #42
Larry>o.k.

300 ZGH 2011

24.10.2010 v 20:02 | Nahoru | #43
uz sem to psal i wusovi na forum ,ale napisu to i sem! chcete udelat zavod A a B 600ccm! a co kdyz treba se nekdo nekvalifikuje v daksnach? taky by meli zavod B ? jinak nechte to startovny predem!

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 20:08 | Nahoru | #44
hago! pojd si to skusit mezi ty daksnare!cvaliky to uveze neboj!
jinak nechapu prave takove lidi jako je haga licenci udelat ,ale nikde jinde nejet jen ty horice! a kdyz je tam nepusti tak furt jezdit jen agentury bez licence ,pac podle tech ujetych km je tam uz asi za hvezdu ,ale kdyby si udelal licenci tak by uz v agenturach byl mimo hodnoceni a ve volne by tech poharu tolik nebylo co??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 20:32 | Nahoru | #45

Larry>jedna z alternativ



Bohužel je špatná

300 ZGH 2011

24.10.2010 v 20:35 | Nahoru | #46
Slučování kubatur klasiků je taky nesmysl. Je to to samý, jako by jste sloučili šestky s litrama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 20:37 | Nahoru | #47
PavelZRX> z jakého důvodu?

Mě to co napsal Kendoo nezní špatně...nikdy se nebude jakákoliv varianta líbit všem ale o žádné nemůžeš přece napsat že je špatně...jedině že by byla špatná pro všechny...

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 20:37 | Nahoru | #48
Nezačnou tréningy už v pátek?

(reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 20:42 | Nahoru | #49

PavelZRX>Nezačnou tréningy už v pátek?



Jestli má jet všechno a ještě neslučovat třídy (tak aby nikdo nebyl nasranej),tak se bude muset začít už v úterý......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 20:42 | Nahoru | #50

Veronika-Suzuki>PavelZRX> z jakého důvodu?

Mě to co napsal Kendoo nezní špatně...nikdy se nebude jakákoliv varianta líbit všem ale o žádné nemůžeš přece napsat že je špatně...jedině že by byla špatná pro všechny...



Spíš bych hledal možnost, jak rychlý klasiky udržet v 300GZH, než se jich zbavit.

(reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 20:45 | Nahoru | #51
PavelZRX> ale vždyť by měly svůj prostor na ČTT...?

na to že na Klasiky zdaleka nepřijede tolik lidí jako na ostré motorky (proto jsou Hořice tak divácky oblíbené) mají prostoru podstatně více než nové motorky...poptávka diváků ale i jezdců je ovšem jiná

Naposledy editováno 24.10.2010 20:51:04

2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 20:51 | Nahoru | #52
Klasici oživily Hořice, teď už se tam nevejdou a dáme je bokem..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 21:00 | Nahoru | #53
PavelZRX> tušila jsem že to napíšeš...

tak jako se někomu může zdát "sobecké" že někdo prosazuje větší počet nových motorek na úkor klasiků, tak mě zase přijde sobecké se odvolávat na tohle a svým způsobem si tak "vynucovat vděčnost"...chápala bych to v momentě kdyby se jednalo o naprosté zrušení vetošů v Hořicích. ČTT tak na mě ale rozhodně nepůsobí. Chápu že se to tebe konkrétně týká, protože vetoše jezdíš, ale to je přesně ono. Ty budeš prosazovat vetoše na 300ZGZH za každou cenu a vše ostatní je špatně. Někdo zase bude proti a bude chtít jen ostré motorky a špatně je pro něj tvoje varianta.

Proč tak trváš na 300ZGH? Proč by měly být dva podniky pro veterány dva týdny po sobě, když do ostrých motorek je takový nátlak a ten prostor ted pro ně není?

Naposledy editováno 24.10.2010 21:06:20

(reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 21:02 | Nahoru | #54
PavelZRX> To slovo ožily není na místě, myslím, že v roce (tuším 1995) kdy se klasici na zatáčkách začali jezdit, tak 300 ZGH zrovna neumíraly.

(reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 21:03 | Nahoru | #55
Veronika-Suzuki> Plnej souhlas

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 21:05 | Nahoru | #56
Klasici ? A co lidi co Zatáčky pořádali a pořádají ? Uznávám že finanční přínos klasiků je nepopíratelný, ale doba(diváci) si žádá změnu. Jako student marketingu bych udělal výzkum cílové skupiny. (Motorkáři 15-80 let.) Podle mě většinu bere nejvíc 600 a 1000 a ostaní už se různí.

U mě - 600, 1000, 125/250/twin, 125 dakšn. Největší zážitek jsem měl u těchto čtyřech a zbytek byl o přesunech.

2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 21:09 | Nahoru | #57
mě by třeba potěšil i vznik nové třídy SuperTwin (dvouvály do V do 650ccm) co se jezdí v Irsku...to by totiž byla přesně třída pro mě! Finančně dostupná, motorky bezproblémové, závody zajímavé....a myslím že by se chytila ještě o něco lépe jak 250SP...

jinak už teď co mám info, tak vím že pár lidí už nechá vetoše doma v garáži a zvažují nebo už staví 125, 250 SP,GP...

Naposledy editováno 24.10.2010 21:11:57

300 ZGH 2011

24.10.2010 v 21:10 | Nahoru | #58
Udělejte anketu, ať se vidí, co kdo chce Klasiky snad niokdo odstřelit nechce, ale aby měli dvě třetiny pro sebe v Hořicích je nesmysl.

(reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 21:15 | Nahoru | #59
Veronika-Suzuki> Mě třeba 250 dakšn vůbec neoslovila, ale přiznejme si že twiny nejsou zrovna závodní motorky. Radši bych byl za béčko 600/100. Twiny bych sloučil s 250 sp. (nebo místo)

Naposledy editováno 24.10.2010 21:17:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 21:17 | Nahoru | #60
matrixbiker>

..U mě - 600, 1000, 125/250/twin, 125 dakšn. Největší zážitek jsem měl u těchto čtyřech a zbytek byl o přesunech.

..na okraj a pro tvojí info se podívej do výsledků...hodně těch veteránů, se jak píšeš a hodnotíš jejich jízdů "přesouvá" v lepších časech než hodně borců v těch třídách co obdivuješ!
Téma je zamknuto


TOPlist