globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600
21.10.2010 v 17:45
Čau chlapy,hele máme takovej problém s pár lidičkama a chcem se tu zeptat někoho kdo měl rozloženou celou motorku a dal ji opět dohromady.Máme šestkový rám rok 2002 novej v chromu k tomu celou novou kapotáž a chce m se zeptat zda by do tohoto modelu šel motor z gsxr 750 2001-2002 určitě tam bude jiné uchycení a motor bude robustnější a tak nevím zda se tam napasuje s tím uchycením si myslím že se to vždy dá nějak udělat převrtat a podobně,ale nevím jak to bude s tím napasováním.Viděl jsem gsxr 750 rok 2002 a mrknul se mu na motor ale jen vidět fakt nestačí a já bych to potřeboval vědět přesněji než bude kámoš motor kupovat.Dík za rady.

Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

21.10.2010 v 17:47 | Nahoru | #1
jo a hlavně zda by pak na to šli ty kapoty z 600.To je právě ta podmínka má je totiž udělané na zakázku.

1 reakcí na tento příspěvek Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

21.10.2010 v 18:40 | Nahoru | #2
hele nebal bych se toho

je to sice SRAD ale ten ma de-facto stejnej ram jako K1-K4.
jo a koukam motor je 1000 ale ten bude určitě vychazet ze 750 protože ta 750 je taky hodně podobna.

PS: ale český zlatý ručičky

Naposledy editováno 21.10.2010 18:43:48

Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

21.10.2010 v 18:40 | Nahoru | #3
tak teoreticky by to mělo jít, ale ruku do ohně bych za to nedal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

21.10.2010 v 18:49 | Nahoru | #4
DiegoGSX-R> tak toto je bastl jak prase. když se vezme v úvahu, že motor slouží jako nosná část rámu, tak ty úchyty působyly až komicky. no na cestě bych na to nesedl. podle mě by neměl být velký problém s motorem z K1 750

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

21.10.2010 v 19:43 | Nahoru | #5

Kubát>DiegoGSX-R> tak toto je bastl jak prase. když se vezme v úvahu, že motor slouží jako nosná část rámu, tak ty úchyty působyly až komicky. no na cestě bych na to nesedl. podle mě by neměl být velký problém s motorem z K1 750



cože? motor K1 jako nosná část rámu? tos mě docela pobavil, jako strojař řikam že je to prasečina ale to video mělo bejt jen pro ukazku že ty motory prohodit jdou. jinak vzit na to frezku tak no problemo.

2 reakcí na tento příspěvek Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

21.10.2010 v 20:29 | Nahoru | #6
750 motor do 600ccm ramu pujde bez uprav. Ale musis dat i sani, vstriky a jednotku. A pak vyresit, ze ti nebude sedet typ motoru
A Diego, ram ze sradu ma s ramem K1 - K3 spolecne jen to, ze je z hliniku

Naposledy editováno 21.10.2010 20:30:17

(reakce na) Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

21.10.2010 v 23:16 | Nahoru | #7

DiegoGSX-R>cože? motor K1 jako nosná část rámu? tos mě docela pobavil, jako strojař řikam že je to prasečina ale to video mělo bejt jen pro ukazku že ty motory prohodit jdou. jinak vzit na to frezku tak no problemo.



Jestli ty nejsi politolog Strojař asi těžko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

22.10.2010 v 12:06 | Nahoru | #8
DiegoGSX-R> Milý "strojaři". Motoru jako nosného prvku se v konstrukci motocyklů využívá již mnoho let (jestli ne desetiletí), takže otevři oči.

(reakce na) Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

22.10.2010 v 16:43 | Nahoru | #9

meerecheck>750 motor do 600ccm ramu pujde bez uprav. Ale musis dat i sani, vstriky a jednotku. A pak vyresit, ze ti nebude sedet typ motoru
A Diego, ram ze sradu ma s ramem K1 - K3 spolecne jen to, ze je z hliniku



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

22.10.2010 v 17:20 | Nahoru | #10

meerecheck>750 motor do 600ccm ramu pujde bez uprav. Ale musis dat i sani, vstriky a jednotku. A pak vyresit, ze ti nebude sedet typ motoru
A Diego, ram ze sradu ma s ramem K1 - K3 spolecne jen to, ze je z hliniku



měl jsem obě a vzhledově jsou stejné. maximalně v čem se liší tak v podsedlaku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

22.10.2010 v 17:22 | Nahoru | #11

honzabiker>DiegoGSX-R> Milý "strojaři". Motoru jako nosného prvku se v konstrukci motocyklů využívá již mnoho let (jestli ne desetiletí), takže otevři oči.



a kde? a co konkretně ti drží motor u K1 nebo SRADA? že by kyvku a karbonovou hlavu řízení+ airbox v jednom? si to pleteš s Ducati nebo BMW ne

Edit: otevři oči

Naposledy editováno 22.10.2010 17:56:22

Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

22.10.2010 v 17:30 | Nahoru | #12


tak furt nevim co je na těch ramech jinyho, maximalně podsedlovka

Naposledy editováno 22.10.2010 17:31:25

Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

22.10.2010 v 20:45 | Nahoru | #13
stařičká jawka 1952 co to asi tak drželo pohromadě a můžu tě ujistit že ten plíšek co to dole spojuje mě skoro u každý chyběl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

22.10.2010 v 20:50 | Nahoru | #14
DiegoGSX-R> tak asi je to hlavně součást pevnosti v krutu. ty rámy jsou vzhledově podobné, ale K1 je asi o 5 cm užší a má kompletně jiné rozměry

(reakce na) Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

22.10.2010 v 22:14 | Nahoru | #15

Kubát>DiegoGSX-R> tak asi je to hlavně součást pevnosti v krutu. ty rámy jsou vzhledově podobné, ale K1 je asi o 5 cm užší a má kompletně jiné rozměry



dobra možna jsou ty ramy jine, ale druha věc. viděl jsi někdy jak se rovnaji ramy a co je potřeba za sílu aby se skroutil? myslim že ten motor velkej vyznam na pevnost krut nema.
třeba třida supermono by podle tebe ani neexistovala, protože deltabox je žvejkačka a jak se vynda motor tak se ti rozpadne cele moto. (viz Ducati a BMW) si to ČMN přečti pořadne nebo kdes to vičet, ale rámů je vícero druhů a SRAD ani K1 motor k vystužení nepotřebujou.

1 reakcí na tento příspěvek Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

22.10.2010 v 22:25 | Nahoru | #16
díky chlapy za poradění,tak kámoš jde do toho.Bude se experimentovat,ještě chtěl jsem se zeptat nebude problém v zadní kyvce,že by se mohla různě zprohýbat díky vyššímu kroutaku co 750 má oproti 600.Viděl jsem totiž že 750 má na zadní kyvce ještě výztuž což 600 nemá tak aby to nedělalo neplechu,díky za radu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

23.10.2010 v 10:53 | Nahoru | #17

DiegoGSX-R>měl jsem obě a vzhledově jsou stejné. maximalně v čem se liší tak v podsedlaku


Ja jich mel dokonce nekolik a par jsem jich rozebral a slozil. Muzou ti prijit stejne, ale opravdu ne. A dale jako Kubat, ten motor tam plni urcitou fuknci, aby se ten ram extremne nekroutil.

Marek.D > Osobne bych koupil 750 Ale kdyz uz, tu kyvku muzes vymenit taky ... a pokud na tom nebudes honit rekordy pri zavodech, ta 600ccm kyvka to snese.

(reakce na) Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

23.10.2010 v 10:56 | Nahoru | #18

Marek.D.>díky chlapy za poradění,tak kámoš jde do toho.Bude se experimentovat,ještě chtěl jsem se zeptat nebude problém v zadní kyvce,že by se mohla různě zprohýbat díky vyššímu kroutaku co 750 má oproti 600.Viděl jsem totiž že 750 má na zadní kyvce ještě výztuž což 600 nemá tak aby to nedělalo neplechu,díky za radu



tak možne to je, ale tušim že bandit 1200 ma taky kyvku bez vyztuhy a kroutaku o 6Nm vic a je těžkej jak prase. možna na okruhu by to bylo znat

(reakce na) Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

23.10.2010 v 11:03 | Nahoru | #19

meerecheck>Ja jich mel dokonce nekolik a par jsem jich rozebral a slozil. Muzou ti prijit stejne, ale opravdu ne. A dale jako Kubat, ten motor tam plni urcitou fuknci, aby se ten ram extremne nekroutil.

Marek.D > Osobne bych koupil 750 Ale kdyz uz, tu kyvku muzes vymenit taky ... a pokud na tom nebudes honit rekordy pri zavodech, ta 600ccm kyvka to snese.



tak furt nevim co mate s tim kroucenim, ten ram je sam o sobě pevnej jak prase. to neni jawa

Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

23.10.2010 v 13:00 | Nahoru | #20
pujde to v pohodě , kroutak to taky prenese , ale nebude to ono ten podvozek kluci v suzuki vyladili na 600 motor takze ano , jde to a bude to jezdit ale nebude to uplne ono

1 reakcí na tento příspěvek Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

23.10.2010 v 14:22 | Nahoru | #21
je to úplně jedno jestli je to Jawa nebo Suzuki, koukni se taky jinam než do ČMN

jakej bude vlastně význam takhle spářený motorky ?

(reakce na) Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

23.10.2010 v 14:33 | Nahoru | #22
MG> vysledek bude šestka ktera zdrbe ostatni šestky (na sprintech)

Čus lidi potřebovali bychom poradit s gsxr 600

24.10.2010 v 17:09 | Nahoru | #23
šestka se sedmpade motorem???? ou...fair play!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist