globalmoto_kveten





Téma: Husaberg kit 380 - zkušenosti
 
14.10.2010 v 09:05
Už delší dobu mi leží v hlavě, přetvořit svoji 450 na 380. Zajímalo by mě zda na tom někdo někdy jel a nebo nejlepe takového housera vlastnil.

Nějaké zkušenosti, zda to za to stojí ?

Husaberg kit 380 - zkušenosti

14.10.2010 v 09:30 | Nahoru | #1
vcera se jeden takovej kit objevil na motoinzerci, evidentne byl namontovanej a prodavajici s tim zkusenosti mel.... vic ti k tomu nereknu

Naposledy editováno 14.10.2010 09:30:38

Husaberg kit 380 - zkušenosti

14.10.2010 v 09:44 | Nahoru | #2
Tak na toto som aj ja zvedavý. Mal som FE 400 2000, bol super. Novší sa robil iba 450, tak som uvažoval nad ním a týmto kitom, ale skončil som pri WR a zatiaľ obrovská spokojnosť.

3 reakcí na tento příspěvek Husaberg kit 380 - zkušenosti

14.10.2010 v 10:41 | Nahoru | #3
No ocekaval bych od toho mensi spodek ale takovej gumovjejsi prubeh uplny vrch samozrejme slabsi a taky mensi brzdny ucinek motoru. S tim souvisejici mensi unava.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg kit 380 - zkušenosti

14.10.2010 v 11:31 | Nahoru | #4

Joraell>No ocekaval bych od toho mensi spodek ale takovej gumovjejsi prubeh uplny vrch samozrejme slabsi a taky mensi brzdny ucinek motoru. S tim souvisejici mensi unava.



...a nebo si kup 300 2T a budeš mít splněno vše + jako bonus vršek ještě větší (a myslím že u KTM nebo GG i ten spodek) a cca o 15 kilo lehčí kočičku . Proč vymýšlet vymyšlené...?

(reakce na) Husaberg kit 380 - zkušenosti

14.10.2010 v 13:47 | Nahoru | #5
PetrTM> tak nějak si představuji svoji další motku, otupěná ale výkonná 300 2T ale chtěl bych pro sichr starter, nekdy prostě neni místo a síla...

(reakce na) Husaberg kit 380 - zkušenosti

14.10.2010 v 15:05 | Nahoru | #6
Joraell>já 380 mám je to osazený na 05, z mé strany max. spokojenost pro delší výlety naprosto nepřekonatelný (neutahá). Jak bylo zmíněno ve spodním spektru ševelínek (v pomalých pasážích naprostej kliďas netrestající za neřízené přidání plynu) pro vyšší výkon si musíš dojít vejš, ale naopak si to víc užiješ, více spojkování při přejezdech atd.

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg kit 380 - zkušenosti

14.10.2010 v 20:08 | Nahoru | #7
přidej přepážku do výfuku,výkon klesne a bude to i tišší ....

(reakce na) Husaberg kit 380 - zkušenosti

14.10.2010 v 20:18 | Nahoru | #8
Dolph-cz> neboj se jezdim i s ucpavkou a muzu te ujistit ze to zdaleka neni takovej rozdil jako bych si predstavoval u tohoto kitu. s vlozkou to nema spodek zadnej silnej stred a vrch je taky dost slabota.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg kit 380 - zkušenosti

17.10.2010 v 18:37 | Nahoru | #9

Joraell>No ocekaval bych od toho mensi spodek ale takovej gumovjejsi prubeh uplny vrch samozrejme slabsi a taky mensi brzdny ucinek motoru. S tim souvisejici mensi unava.


- menší spodek - skus poladit jinou vačkou na plynové rukojeti - je to hodně znát /vyzkoušeno na 550 atd.../
- brzdný účinek dolaď volnoběhem - máš ho jako většina moc nízko - zvyš ho, není to choper :)

Husaberg kit 380 - zkušenosti

17.10.2010 v 18:59 | Nahoru | #10
Jo ten volnobeh bych mohl okusit, jinak ty jsi na tom kitu nejel ?

Husaberg kit 380 - zkušenosti

17.10.2010 v 19:06 | Nahoru | #11
ne, ale dovedu si to představit - bude to jako 400hsb nebo 400ktm, myslím že jezdíš víc než jednou za 14dní tak musíš tu 450 ukočírovat a kor zavřenou a trochu poladěnou na enduro. Vačka plynu s mírnějším nástupem a podložení vačky na karburátoru udělala i z 550 relativně beránka....

Husaberg kit 380 - zkušenosti

17.10.2010 v 21:10 | Nahoru | #12
když jsme kupovali našeho berga,tak tam měl prodejce v nabídce i berga s tím kitem 380, ptal jsem se na to a říkal, že to je uplně hodný a čitelný stroj.jen prý pro ty, co jsou zvyklý na velký 4 takty jako KTM 525, HSB 550, Husku 510 atd,tak pro ně že by to bylo zklamání.Ale z vlastní zkušenosti nevím,každopádně rád bych se na tom taky někdy rád svezl...tady jedna 380 - testování z itálie

(reakce na) Husaberg kit 380 - zkušenosti

18.10.2010 v 16:35 | Nahoru | #13

PetrTM>...a nebo si kup 300 2T a budeš mít splněno vše + jako bonus vršek ještě větší (a myslím že u KTM nebo GG i ten spodek) a cca o 15 kilo lehčí kočičku . Proč vymýšlet vymyšlené...?


No nevím, ty kila mi nějak nesedí... Husaberg FE 109kg, KTM 300 EXC 103kg, takže úspora není 15, ale jen 6kg...
A to už mi zase tak moc nepřijde...
Navíc když se spokojí u FE jen s nakopáváním jako u 2T a vyhodí u FE startér a baterku, tak je na tom s váhou stejně jak na 2T...

edit: jinak mně by se občas taky ten hodnější průběh motoru 380 hodil...

Naposledy editováno 18.10.2010 16:36:02

Husaberg kit 380 - zkušenosti

18.10.2010 v 16:44 | Nahoru | #14

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg kit 380 - zkušenosti

18.10.2010 v 19:20 | Nahoru | #15
nepozná někdo z čeho je ta hlava DOHC na tý 250?

(reakce na) Husaberg kit 380 - zkušenosti

18.10.2010 v 21:31 | Nahoru | #16
Kovi> Co vím tak pár Husabergů se tu někdy okolo roku +2000 upravovalo na 250 s použitím překopaný hlavy JAWA z plochodrážní motorky - tipnul bych si že je to ono. Jezdil na něm tuším třeba Vojkůvka.

Husaberg kit 380 - zkušenosti

18.10.2010 v 22:10 | Nahoru | #17
jj tipoval jsem Divišov

(reakce na) Husaberg kit 380 - zkušenosti

24.10.2010 v 15:38 | Nahoru | #18

MikiberG>
- brzdný účinek dolaď volnoběhem - máš ho jako většina moc nízko - zvyš ho, není to choper :)



Otestovano, na MX trati super, ale tezko rict jak to bude fungovat v tezsim terenu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist