Nejspíš to budou asi ventily co ? Ještě by mě zajímala kolik tak bude stát oprava. Nechci to samozřejmě vědět přesně, ale aspoň jestli se pohybujeme v řádech tisíců nebo v závratných desetitisích.
Uzavřeno 18.03.2011 v 11:43 uživatelem xadros
Naposledy editováno 25.09.2010 21:26:04
www.motorkari.cz/forum-detail/
Naposledy editováno 25.09.2010 21:42:50
1 reakcí na tento příspěvek "Cvakání" v motoru
1 reakcí na tento příspěvek "Cvakání" v motoru
2 reakcí na tento příspěvek "Cvakání" v motoru
vůle je nejmenší za studena, proto se za studena šteluje, pokud motor nemá hydroštely.. což zaručí její dostatek za tepla...
pech.>begy: jen upřesním, v naprosté většině motorů se vůle s ohřátím ZVĚTŠUJE, proto taky dělají kravál, pokud je motor přehřatej, byť mírně..
vůle je nejmenší za studena, proto se za studena šteluje, pokud motor nemá hydroštely.. což zaručí její dostatek za tepla...
tak mi vysvětli, proč se ventil podpálí, když má nastavenou malou vůli...
ty v tom máš slušný hokej...
2 reakcí na tento příspěvek "Cvakání" v motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Cvakání" v motoru
pech.>podpálí se tím že mírně nedovírá, a pokud není na sračky, tak se problém za tepla často téměř vytratí...
Máš v tom hekej jak sviňa, jak tu někdo psal. Za studena jsou vůle větší, za tepla se především prodloužením ventilu po zahřátí zmenší, proto je taky na sacím menší vále jak na výfuku, kterej se víc zahřívá.
Asi máš na na mysli nějaký jiný vůle...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Cvakání" v motoru
pech.>podpálí se tím že mírně nedovírá, a pokud není na sračky, tak se problém za tepla často téměř vytratí...
jasné, takže za studena nedovírající ventil, protože nemá vůli proti vahadlu, se za tepla dá do pořádku a začne normálně dovírat, protože se vůle oproti vahadlu zvětší?
a proč se za studena na OHV motorech nastavuje větší ventilová vůle než u OHC?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Cvakání" v motoru
Hugila>jasné, takže za studena nedovírající ventil, protože nemá vůli proti vahadlu, se za tepla dá do pořádku a začne normálně dovírat, protože se vůle oproti vahadlu zvětší?
a proč se za studena na OHV motorech nastavuje větší ventilová vůle než u OHC?
U OHC se nikdy ventilova vule pri zahrati nezvetsi, vzdy se zmensuje, proto na vyfuku jsou vule vetsi kvuli namahani teplem, kdyby se motor neohrival, stacily by nepatrny vule v radu setin mm na spravnou funkci ventilu, ta vule tam je kvuli maximalni provozni teplote. Vule u OHV je vetsi nez OHC proto, ze celkova delka komponent od vacky po ventil je daleko daleko vetsi a uz elementarni fyzika stredni skoly rika L=Lo*alfa*deltaT takze rozdil delky po ohrati bude vetsi nez u kratky OHC techniky ...ale zalezi jeste jestli to je vodnik nebo vzduchac(tzn. rozsah pracovnich teplot), takovy moje XJ ma stejny ventilovy vule jako skodovka 100 ale jedno je vzduchac OHC a druhy vodnik OHV
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Cvakání" v motoru
Jindra650>U OHC se nikdy ventilova vule pri zahrati nezvetsi, vzdy se zmensuje, proto na vyfuku jsou vule vetsi kvuli namahani teplem, kdyby se motor neohrival, stacily by nepatrny vule v radu setin mm na spravnou funkci ventilu, ta vule tam je kvuli maximalni provozni teplote. Vule u OHV je vetsi nez OHC proto, ze celkova delka komponent od vacky po ventil je daleko daleko vetsi a uz elementarni fyzika stredni skoly rika L=Lo*alfa*deltaT takze rozdil delky po ohrati bude vetsi nez u kratky OHC techniky ...ale zalezi jeste jestli to je vodnik nebo vzduchac(tzn. rozsah pracovnich teplot), takovy moje XJ ma stejny ventilovy vule jako skodovka 100 ale jedno je vzduchac OHC a druhy vodnik OHV
no tohle já vím, ale pech. to asi neví....a chtěl jsem slyšet jeho vysvětlení