globalmoto_kveten





Téma: Ložiska KG?
 
24.9.2010 v 13:50
Jaké máte zkušenosti s těmito ložisky české výroby? Mám na nich cca 350km a jsou na vyhození . Jen by mě zajímalo, zda jsem narazil na nějakou špatnou sérii či je to u levnějších ložisek normální?

Byly zapouzdřené a určené do mokrého prostředí..

Chtěl jsem ušetřit a tak jsem nekupoval SKF. Ale asi chyba lávky .,..

Naposledy editováno 24.09.2010 13:59:49

Ložiska KG?

24.9.2010 v 13:57 | Nahoru | #1
ložiska KG nejsou v žádným případě Český,je to krásná Čína.
Ložiska jedíně SKF

Ložiska KG?

24.9.2010 v 14:00 | Nahoru | #2
Měls je dobře namontovaný?
Střední rozpěrná trubička v náboji musí být nafest (nesmí s ní jít hejbat rukou)

1 reakcí na tento příspěvek Ložiska KG?

24.9.2010 v 14:16 | Nahoru | #3
Namontované jsou dobře, ale máš pravdu s tou trubičkou. Dlouhá je akorát, ale trochu jsem ji poměřil a má větší průměr, než by měla mít.

(reakce na) Ložiska KG?

24.9.2010 v 21:17 | Nahoru | #4
RadoTP> Vůbec se netrap, jestli je máš či nemáš správně namontovaný. Těch 350 km je na KG značku poměrně dost, věř mi..... tak trochu se tím živím. KG v žádném případě není česká, ale skutečně čistá "čína". Ber japonce (NTN, NSK) nebo samozřejmě SKF,ale tam hóóódně připlácíš za značku.

Ložiska KG?

24.9.2010 v 21:18 | Nahoru | #5
Stačej i český Kinexy

Ložiska KG?

24.9.2010 v 21:25 | Nahoru | #6
Jakmile se ti do ložiska dostane voda, je na zahození, ať už se jedná o jakoukoli značku. Origo ložiska v zadním kole mi vydržely cca 160 hod, pak jsem je vyměnil za NTN, jel jeden extrémně mokrej závod a byly znova zralý na výměnu.

1 reakcí na tento příspěvek Ložiska KG?

25.9.2010 v 10:01 | Nahoru | #7
Tak mně bylo řečeno, že jsou to česká ložiska. No už tam jsou SKFka i vč. nové distanční trubičky. Po důkladnějším prozkoumání "starých" ložisek je dobře patrná netěsnost prachovek. No chtěl jsem ušetřit a ...

a opravdu se nevyplácí kupovat levné věci

[img]

Naposledy editováno 25.09.2010 10:06:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložiska KG?

25.9.2010 v 10:53 | Nahoru | #8
[quote]RadoTP>Tak mně bylo řečeno, že jsou to česká ložiska. No už tam jsou SKFka i vč. nové distanční trubičky. Po důkladnějším prozkoumání "starých" ložisek je dobře patrná netěsnost prachovek. No chtěl jsem ušetřit a ...

a opravdu se nevyplácí kupovat levné věci

[img] chceš říct,že kdyby ložiska KG zdražili o 200% tak si je koupíš zase?
Správně je nevyplácí se kupovat nekvalitní věci a to s cenou nemá nic společného
protože kolikrát je kvalitní věc levnější než předraženej šmejd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložiska KG?

25.9.2010 v 14:39 | Nahoru | #9
PEPAFJR> To jsem snad nikde nepsal. Rozhodnutí bylo jednoduché. Kvalitní a ověřená ložiska SKF - 780Kč za pár. A nebo obyčejnější ložiska KG - 180Kč za pár. Tak jsem si říkal, že u SKF se určitě platí hodně za značku a ty KG tu sezonu jistě také vydrží. Kdyby KG stáli o 200% více, tak nad nimi ani neuvažuji a koupím SKF, to snad dá rozum

Naposledy editováno 25.09.2010 14:39:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložiska KG?

25.9.2010 v 17:39 | Nahoru | #10
RadoTP> jo, gufera se musí dát pokaždý nový, jinak to nemá cenu

jestlis tam ty ložiska ještě nedal tak jeden tip:
tenkým hodinářským šroubováčkem odchlípni z vnějšího okraje ty krycí gumový gufírka co jsou přímo součástí ložiska, a nacpi tam víc vazelíny - z výroby tam je, ale ne moc. Tímhle těm ložiskům životnost taky prodloužíš. Ale bacha abys nezničil ty gufírka

(reakce na) Ložiska KG?

25.9.2010 v 18:39 | Nahoru | #11
Vespa> Gufera sem dával vždy nový. Měl jsem na mysli ty gufírka. U nového ložiska bych do toho raději nehrabal, páč bych je určitě poničil...

No už je tam stejně vše nabouchané, tak snad to vydrží víc jak 300km
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist