globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.
 
21.9.2010 v 07:07
Ahoj jedná se o Yamaha YZF-R125 mám možnost koupit padlou motorku asi za 50 000 Kč.(najeto 8320 km) (plasty odřený z jedný strany) .... a můžů koupit Yamahau YZF-R125 za 60 000 Kč.(nepadlou... najeto cca stejně 8 500 km) .... do čeho byste šli ? Do nepadlý nebo pro začátek může bejt padlá tudíž za menší cenu ?? Děkuju
Anketa: Mám vzít bouranou nebo nebouranou ?
Ber nebouranou
66%
42
Ber bouranou
34%
22
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 07:20 | Nahoru | #1
nikdy nevíš, co je u padnutý zmrvenýho, co neni na první pohled vidět..a jakto rozdíl 20tis? chápu dobře, že 60-50tis = 20tis?

(reakce na) Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 07:26 | Nahoru | #2

Lexa999>nikdy nevíš, co je u padnutý zmrvenýho, co neni na první pohled vidět..a jakto rozdíl 20tis? chápu dobře, že 60-50tis = 20tis?



Taky bezmocně mlátím do kalkulačky a furt se s tím nemůžu domluvit

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 08:07 | Nahoru | #3
Padlý ženy a motorky nebrat

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 08:09 | Nahoru | #4
Hlavně nedej na první dojem a vem s sebou někoho, kdo pozná, jestli ta nepadlá, není vlastně ještě víc padlá

1 reakcí na tento příspěvek Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 08:12 | Nahoru | #5
Nepadlou motorku jsem jednou v zivote videl

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 08:12 | Nahoru | #6
přesně tak, daleko lepší koupit padlou a vidět co s tím bylo, než rádoby nepadlou.

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 08:32 | Nahoru | #7
klidne vezmi padlou....zalezi jen na tom jak je opravena,pokud dobre no problem......prijde mi ze nepadla motka je tu jak svata modla.....

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 10:03 | Nahoru | #8
Za nalakování plastů dáš minimálně 5litrů...Ber zdravou...

(reakce na) Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 10:08 | Nahoru | #9

petrvtr_new>Nepadlou motorku jsem jednou v zivote videl



stav se v motosalonu, tam prej jsou

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 10:32 | Nahoru | #10
Pokud je první, stejně ji někde zahodíš a pak to nebude tolik mrzet - vem někoho kdo zjistí co "padlá" ve tvém případě znamená - - může být odřená a může to být vrtule. Pokud odřená, vzal bych a na lak se vybodl - jak jsem psal, stejně ji někde zahodíš.

Jinak samo platí že ta "nepadlá" může být větší střep - takže vlastně je tato diskuze o ničem a jde o konkrétní stav strojů.

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 10:40 | Nahoru | #11
Chtělo by vidět co to znamená odřený plasty. Podle mě je každá 125 padená a motorově vyhoněná, protože se na tom každej učí a zkouší co to dá. Chce to porovnat celkovej stav obou, ale pokud je fakt jen odřená a máš to na ježdění a ne na stání před školou aby z naleštěných plastů vlhly spolužačky, tak bych se toho nebál.

1 reakcí na tento příspěvek Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 10:42 | Nahoru | #12
Prohlídnout obě dvě, důkladně zkontrolovat "náchylný" věci u padlých a podle stavu se rozhodni. Pokud jde jen o plasty, to bych zas tak moc neřešil, je tak 50%ní šance, že ji někde opřeš taky (nejkritičtější je první den).
Je potřeba porovnat opravdový stav. Jak jsou na tom gumy, kdy se měnil olej+filtry, brzdový destičky a kotouče, stav baterie, jak se chová spojka, jestli motor nehučí nebo necvaká, vůle v kolech, reakce tlumičů za jízdy a při stání, stav sedadla gripů řadičky a stupaček, jestli motorka "všude" svítí a jak je na tom hlavní světlomet, vůle v krku a jestli řídítka drží směr a jestli jsou rovně...

Fakt to chce prolézt motorku důkladně, člověk si případně ušetří neskutečný sraní s opravama.

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 10:46 | Nahoru | #13
měl jsem nepadlou i padlou,
taky mi to parkrat upadlo

nepoznal jsem rozdíl... až potom teda co mi blbě svařili lešení... to už to pak bylo křivý ::D
Ale jelo to furt víceméně rovně, hehehehehehe, hlavně člověk si musel říct, podle čeho se řídí, jestli podle řidítek nebo podle špičky...., pokud podle špičky, tak to jelo do škarpy...
hahahahaha

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 11:00 | Nahoru | #14
jak pisou kluci vem nekoho sebou motorka muze vypadat krasne,ale muze to byt klam.10tis rozdil je dost za lak das par korun,ale kdo vi jestli skoda na motorce neni vetsi.

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 11:35 | Nahoru | #15
Na motrce začínáč, takže ber 'padlou', stejně se do měsíce budeš válet a lakovat jí budeš tak jako tak.

(reakce na) Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 11:42 | Nahoru | #16

Black_Shots>Prohlídnout obě dvě, důkladně zkontrolovat "náchylný" věci u padlých a podle stavu se rozhodni. Pokud jde jen o plasty, to bych zas tak moc neřešil, je tak 50%ní šance, že ji někde opřeš taky (nejkritičtější je první den).
Je potřeba porovnat opravdový stav. Jak jsou na tom gumy, kdy se měnil olej+filtry, brzdový destičky a kotouče, stav baterie, jak se chová spojka, jestli motor nehučí nebo necvaká, vůle v kolech, reakce tlumičů za jízdy a při stání, stav sedadla gripů řadičky a stupaček, jestli motorka "všude" svítí a jak je na tom hlavní světlomet, vůle v krku a jestli řídítka drží směr a jestli jsou rovně...

Fakt to chce prolézt motorku důkladně, člověk si případně ušetří neskutečný sraní s opravama.



Naprostej souhlas. Nedá se to říct tak obecně, jak píšou jiní. Tohle je 100% pravdivý a nanejvýš logický a rozumný řešení.

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 13:12 | Nahoru | #17
Koneckonců jinak jsem to nikdy neřešil u žádný motorky. Je taky dobrý zjistit si info o konkrétním typu - já měl superténérku tak uvedu příklad na ní - měl to bejt rok 1992. Inu najdeš si, jaký přesně typy se v ten rok dělaly, nemyslim XTZ750 - obchodní označení, ale typ - čili 3TD, 3LD. Pak taky Yamaha dělala na tyhle motorky pro každej roky odlišný zbarvení a polepy. Taky dost dobrý identifikační znak. Následně - do roku např 1993 bylo umístění regulátoru napětí jinde než po roce 1993. Od roku 1993 neměly přední vidle výpušťáky oleje, modely do roku 1993 je měly ... prostě těch znaků je hned několik. Je dobrý o tom něco vědět. Před koupí už tě leccos nepřekvapí. A nebo naopak právě po koupi překvapí ...

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 13:19 | Nahoru | #18
Ještě si vzpomínám na různý verze - pro DE, IT, AT, UK atp. - měly malinko odlišný přední světla. Taky dobrej identifikační znak. Pokud zjistim nesrovnalosti tak vidim, že bylo něco v nepořádku. A vyvstávaj otázky proč.

Např. u lehlý motorky ti prodávající řekne: "Nic jí neni, jen má nalomenej plast protože spadla ze stojánku při nakládání v Německu, odkud pochází." Ale ty už budeš vědět, že pán lže páč motorká má třeba "italský světla", starší typ vidlice, nebude sedět rok výroby se zbarvenim, jaký má opravdu mít ... a řekneš pánovi "Ne ne ne, to neni žádná pravda ... " Od takových slepenin ruce pryč. A pozor - to se nemusí týkat jenom starých motorek, často je to k vidění i u "zánovních" a u těch to pak mnohem víc mrzí a "bolí" ...

Edit: písmenko

Naposledy editováno 21.09.2010 13:21:58

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 13:21 | Nahoru | #19
jj... já měl 2000, světla to mělo z roku 2002, bez polepů, karbonový kryty všeho, nádherneej karbonovej blatníček, kryty sání, kryty rámu, ermaxová podsedlovka...
tak člověk hned věděl, že to bylo divoký...
naštěstí ty kryty rámu byly jen jako doplnění designu...

P.S. byla hezčí než nová nepadená...

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 13:34 | Nahoru | #20
Pokud je ta padlá v poho (opravená), tak bych vzal jí... Minimálně budeš mít jistotu, že ležela a nejspíš Ti i majitel řekne jak se mu to podařilo, když už řekl, že je padlá - považoval bych ho za poctivýho... a myslim si, že je lepší jednat s někym takovym, než s lidma, který to zatajujou (což ten druhej s tou nepadlou zatajovat možná nemusí, třeba je ta jeho moto úplně ok).

Naposledy editováno 21.09.2010 13:35:53

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 13:34 | Nahoru | #21
Sorry sem se přepsal ta padlá stojí 52 000 Kč (při rychlém jednání sleva) a nová bez nabourání 80 000 Kč ....

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 13:35 | Nahoru | #22
Takhle odřená je za 52 000 Kč.

[img]

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 13:48 | Nahoru | #23
a ty už si ji budeš kupovat? nechceš raději rok počkat když je ti 14let?

1 reakcí na tento příspěvek Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 13:49 | Nahoru | #24
Nwm ae dcl brá nabídka za 52tis. možno i sleva ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 13:52 | Nahoru | #25

Stiflik>Nwm ae dcl brá nabídka za 52tis. možno i sleva ....

já bych rok počkala třeba pořídíš ještě levněji-no jak chceš-aby ses pak nepráskal do hlavy

(reakce na) Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 13:58 | Nahoru | #26

Michaela600RR>já bych rok počkala třeba pořídíš ještě levněji-no jak chceš-aby ses pak nepráskal do hlavy



Mám stejnej názor.

Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

21.9.2010 v 17:50 | Nahoru | #27
na zemi uz nekdy lezela prakticky skoro kazda jeta motorka.. ty co vubec nelezely jsou spis vyjimky.. btw k ankete - chces kupovat padlou, a v ankete se ptas na bouranou... padla a bourana je setsakra rozdil

za mne - vem klidne tu padlou, vzdyt ma jen par skrabancu, a na to to nejezdi.. ty s tim stejne taky flaknes (pocitej s tim, protoze to je na 99% pravdepodobne), a kdyz uz bude odrena, tak te to nebude tak bolet

1 reakcí na tento příspěvek Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

22.9.2010 v 18:15 | Nahoru | #28
Mám vzít za 52 tis. (bouranou) nebo za 60 tis. (nebouranou) ?

1 reakcí na tento příspěvek Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

22.9.2010 v 18:35 | Nahoru | #29
Si delate kozy ? Vy nekdo znate nepadnutou motorku co ma vic jak dva roky provozu za sebou ?

(reakce na) Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.

22.9.2010 v 18:42 | Nahoru | #30

Stiflik>Mám vzít za 52 tis. (bouranou) nebo za 60 tis. (nebouranou) ?



pokud bouranou myslis to ze spadla na zem a je odrena, tak vem tu, a usetrenych 8000 pridej k financim na obleceni.. pokud je opravdu bourana (po narazu, nejen po padu na zem), tak zalezi jak kvalitne je opravena
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist