globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX-R 600 - GSX-R 750
20.9.2010 v 17:59
Jelikož je todle moje vysněná motorka a do budoucna bych za ní byl hrozně rád i když je to za dlouho, tak se stejnak chci zeptat. Jak velkej rozdíl je mezi těmito motorkami??? je ten rozdíl výkonu znát hodně?? Co vy na to? vyplatí se jít do toho 600 nebo je lepší už rovnou do tý 750?? aby za rok 600 neomrzelo a nechtěl bych 750.....

za chyby sry čeština zrovna můj obor neni.


Naposledy editováno 20.09.2010 18:00:14
Anketa: GSX-R 600/750
GSX-R 600
13%
14
GSX-R 750
87%
92
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 - GSX-R 750

26.9.2010 v 19:55 | Nahoru | #151

Poggy>Tě trochu opravím. Žádná japonská motorka. Pro špageťáky to neplatí.



A Aprilie taky prej ukáže přes 300.



a na neutrál, kuva to je mazec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 - GSX-R 750

26.9.2010 v 20:06 | Nahoru | #152
dva_hrnce>
To asi nebyla kontrolka neutrálu, ale kontrolka obrysovek. F4 má i kontrolek jak nasráno. Třeba i na vyklopenej stojan...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 - GSX-R 750

26.9.2010 v 20:12 | Nahoru | #153
Poggy> první kontrolka zleva je zelené n, dále na displeji N gear

ed: jo, mám na mysli tu fotku přístrojovky Aprilky, 320km/h na N

(a je mi jasný že je to barevná hudba po otočení klíčkem, ale vypadá to moc hezky)

jo a kontrolku na policajta mám taky, říkal jsem si na co tam je, když to s policajtem stejně nerozjedu..

a pak se mi při vyklápění svezl po botě zpět a já s tím na pumpě praštil..

od té doby na ní juknu, než začnu moto naklánět k odstavení..
jo a chcípám chcípákem , jinak ta kontrolka nefunguje

Naposledy editováno 26.09.2010 20:14:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 - GSX-R 750

26.9.2010 v 20:17 | Nahoru | #154
dva_hrnce>
Tak asi jo. Na stojánek mám jinej fígl. Navyknul jsem si na něj čumět celou dobu co motorku pokládám. Zvyk z Jawy kdy mi jednou vyklouznul z pod nohy a já s motorkou škubnul.

edit: Taky bych chtěl jednu takovou přístrojovku. Ale na F4 budu šetřit asi dlouho.

Naposledy editováno 26.09.2010 20:19:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 - GSX-R 750

26.9.2010 v 20:39 | Nahoru | #155
Poggy> no já už si ho taky dost hlídám

a pokud jde jen o přístrojovku, ta by nemusela být až tak drahá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 - GSX-R 750

26.9.2010 v 20:43 | Nahoru | #156
dva_hrnce>
To sice ne, ale bez motorky by mi to jaksi neblykalo a ta ručka by byla jaksi umřetá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 - GSX-R 750

26.9.2010 v 20:44 | Nahoru | #157
Poggy> na kawu by se určitě dala naroubovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 - GSX-R 750

26.9.2010 v 20:49 | Nahoru | #158
dva_hrnce>
Tak já mám mechanický tacho. Ale jak nad tím tak přemýšlím. Ta kontrola přístrojovky stejně probíhá po sepnutí spínačky. Takže jí nejspíš spustí obyčejných +12V. Takže i bez motorky by to mohlo fungovat jen připojením na aku. Aspoň ta diskotéka.

(reakce na) GSX-R 600 - GSX-R 750

26.9.2010 v 21:02 | Nahoru | #159
Poggy>

GSX-R 600 - GSX-R 750

2.11.2010 v 09:25 | Nahoru | #160
Všechny zdravim. Měl bych dotaz ohledně GSX-R 600. Hodlám si koupit r.v. 1998 a tak jsem se chtěl zeptat na co bych si měl dat pozor. Dík všem za odpoved

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600 - GSX-R 750

2.11.2010 v 09:28 | Nahoru | #161
U 12 let stary masiny na vsechno

(reakce na) GSX-R 600 - GSX-R 750

2.11.2010 v 09:43 | Nahoru | #162
Ozzy_> Jo to je mi jasný ale jestli měli nějakéj typckej problém

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600 - GSX-R 750

6.1.2011 v 22:30 | Nahoru | #163
Nazdar chlapy, měl bych dotaz ohledně K1 600 a K1 750. Šlo by dát do šestky motor ze sedmpade? Airbox je stejnej, vstřiky předpokládám taky. Ale nevim jak je to s velikostí motoru a úchytama na rám a samozřejmě rám samotnej. Díky za odpovědi.........

(reakce na) GSX-R 600 - GSX-R 750

7.1.2011 v 12:09 | Nahoru | #164
SteevStyfler> nebylo by lepší přihodit si pár tisíc a koupit 750, která má obrácené vidle a vyztuženou kyvku?

GSX-R 600 - GSX-R 750

7.1.2011 v 14:23 | Nahoru | #165
Taky řešení, ale trefit na takovou v jakym stavu mám svojí, to bude problém asi... UPS vidle už tam mám :)

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600 - GSX-R 750

7.1.2011 v 14:47 | Nahoru | #166
kdo rika ze 600 nejde na ni jezdit neumi to je muj nazor pokud budete jezdit v zatackach do 6000 ot je jasne ze to ze zatacky nevystreli , musite jet pres 10000 a furt , kdo to umi , dokaze jet kudlu na 600 jako lidi na tech supervykonych litrech nedokazou , ceske cesty , sirka a kvalita nedovoluji vyuzit plny potencial 200 konove motorky , ani te 110 konove , a hlavnim faktorem je ridic , takze pokud to neumis , muzes si koupit treba stihacku a stejne te podela strelec na 600 kilu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 - GSX-R 750

7.1.2011 v 14:56 | Nahoru | #167
Béďa> hlavne ze ty v 21 mas zkusenosti na rozdavani ja muzu s klidem rict ze 600 je fakt slaba do zatacek je to jedno tam je to o rukach to je jasny

(reakce na) GSX-R 600 - GSX-R 750

7.1.2011 v 16:38 | Nahoru | #168

Flyer píše: Béďa> hlavne ze ty v 21 mas zkusenosti na rozdavani ja muzu s klidem rict ze 600 je fakt slaba do zatacek je to jedno tam je to o rukach to je jasny

hle nekde jsem nekomu vypisoval svou historii s motorkama , zkusim ti to najit , verim ze budes prijemne prekvapen

edit : netusim v jakem vlakne to bylo , ale s nekym jsem o tom mluvil , chtel to vedet , tak aspon ve zkratce , vlastnil jsem Yuki Sport , Aprilii AF1 , Aprilii RS , pak sezonu na FZR 600 , ktera nebyla moje , tedka GSX R 600 ... mel jsem to presne vypsane kolik sem najel , ale nemuzu to najit , kdyz budes chtit , muzes to najit , je to tady nekde na foru , ale psal jsem tam neco kolem 60 000 km

Naposledy editováno 07.01.2011 16:46:42

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600 - GSX-R 750

7.1.2011 v 22:34 | Nahoru | #169
Jasný, ty vaše kudly.... :) Já si nechci absolutně stěžovat na 600, výkonu má dost!!! Ale už mě to pomalu nebaví kroutit to až pomalu k omezovači než se to probere. Slibuju si, že 750ku bych nemusel při předjíždění podřazovat o dva kvalty. Tohle mě napadlo s tim motorem na konci listopadu.... Až na to, doufám že už v březnu to už pude, sednu, tak zase bude na chvilku s vymejšlením píčovin klid!!!! Jinak souhlasím s tim, že na silnici 600 bohatě stačí, když se jede "kudla" :) A po týhle zimě a stavu silnic to bude ještě lepší :) Každopádně jsem se ještě nedočkal žádný odpovědi, zda rám je stejnej a všechny ty sračky kolem....

(reakce na) GSX-R 600 - GSX-R 750

8.1.2011 v 08:39 | Nahoru | #170

SteevStyfler píše: Jasný, ty vaše kudly.... :) Já si nechci absolutně stěžovat na 600, výkonu má dost!!! Ale už mě to pomalu nebaví kroutit to až pomalu k omezovači než se to probere. Slibuju si, že 750ku bych nemusel při předjíždění podřazovat o dva kvalty. Tohle mě napadlo s tim motorem na konci listopadu.... Až na to, doufám že už v březnu to už pude, sednu, tak zase bude na chvilku s vymejšlením píčovin klid!!!! Jinak souhlasím s tim, že na silnici 600 bohatě stačí, když se jede "kudla" :) A po týhle zimě a stavu silnic to bude ještě lepší :) Každopádně jsem se ještě nedočkal žádný odpovědi, zda rám je stejnej a všechny ty sračky kolem....


cau , ram je stejny , resp co se tyce motorovych uchytu uplne stejny , vstriky ale nejspis stejne nebudou , bylo by potreba sehnat cely motor ze 750 vcetne elektriky takze vymena by byla jednoduzsi , kolecka budou sedet v rovinne , takze s tim problem neni , 750 ma trochu delsi a vyztuzenou kyvku , tu by mozna stalo za to vymenit za 750/1000 , a predni usd funguji uplne stejne jak ty klasicke co sou na 600 pri dobrem nastaveni takze to resit taky nemusis , mozna bych jeste vymenil predni trmeny , ony tokica jsou vseobecne dost jalove ale ty 6 ti pistky trochu min , muzes zhanet bud z GSX R , ktere ale byvaji celkem drahe , identicke jsou z kawy ZX 6/9 r 98 - 02 ja kupoval za 900 kus a to jest asi tak vse

Edit , kdyztak se mi ozvi pres PM , muzem to prodiskutovat blize

Naposledy editováno 08.01.2011 08:42:18

GSX-R 600 - GSX-R 750

8.1.2011 v 11:08 | Nahoru | #171
Ja se propracovával kubaturami postupně od 50ccm,přes 175,250,350,500,600,650,900 až po 1000ccm,ale co můžu za sebe říct jistě,je že šestka byla zbytečná koupě.Nic mi nedala a za pár měsíců šla z domu.To jsem měl radějí vynechat cebro šestku a vzít tenkrát 750.Neboj se objemu,měj spíš respekt z výkonu
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist