globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.
 
20.9.2010 v 11:08
Zdravím,
nedávno jsem udělal velký řidičák a mám za sebou 2 sezóny s GS 500E asi 8tis.km a přemýšlím co na další sezónu. GSko mi naprosto vyhovovalo, ale po pořádném svezení třeba i v autoškole na CBF 600 jsem zjistil, že je na mě opravdu malé (fyzicky) a začal jsem jezdit ve 2 a to GSko není úplně ono. Můj první nápad bylo SV 650N, ale dost lidí mi ho znechutilo a i jízda mě moc nenadchla. Tvrdé sedlo a vidlice se hodně noří na tak "silnou" mašinu. Láká mě i částečně terén, ale žádný crossky, spíš něco co se nelekne polňačky. Jsem otevřen hodně motorkám, ale na nějakýho pořádnýho "lytra vole" se ještě necítím, i když mi ho doporučoval učitel v autoškole :).Na závěr bych spíše preferoval 2V před 4V. Já radši agresivního brumlu než řvoucí stíhačku.

Děkuju moc za všechny názory.

P.S. Cenově bych to viděl tak kolem 50tis. kč.
Předchozí
1 2
Následující

Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 11:20 | Nahoru | #1
Jestli chceš něco velkýho co se nelekne polňačky a cenově kolem 50, tak bych být tebou kouknul po 750 Super Ténéré

Naposledy editováno 20.09.2010 11:21:19

1 reakcí na tento příspěvek Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 11:29 | Nahoru | #2
Přesně tak. Velký je to dost, polňačky se vážně nelekne , gumy na to jsou levný. Pohodlný je to celkem, je s tim zábava. Není to teda V2, ale prostě 2V. A s těma 70 koněma je na silnici docela prdel. Mrkni ke mně do profilu, něco málo se tam o ní dovíš

(reakce na) Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 11:50 | Nahoru | #3
Afrika Twin

Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 12:07 | Nahoru | #4
Když sem četl ty požadavky tak mě hned napadla TDM.

Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 12:09 | Nahoru | #5
Teď už jen čekám kdo Ti poradí Varana

1 reakcí na tento příspěvek Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 12:10 | Nahoru | #6
Dik moc, o těch motorkách jsem skoro neslyšel. Jinak cestovním se taky moc nebráním. Zatím mě zaujala asi nejvíc ta TDM.

Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 12:11 | Nahoru | #7
Mne se libi Dominator, ale ten je na tvy pozadavky prilis slaby....

Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 12:13 | Nahoru | #8
Ještě zde chybí Dr Big

Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 13:06 | Nahoru | #9
Kamarád má SUPER TENERE a je maximálně spokojenej i když má dva metry a váži asi 120.

Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 13:20 | Nahoru | #10
a co cagiva grand canyon a nebo navigator,jedna z nich ted nevim ktera ma motor ze suzuki tl 1000s a tam by ti výkon určitě nechyběl...jinak prodavam sve telátko ale to je trošku jiná třída než ty sháníš...

(reakce na) Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 13:23 | Nahoru | #11

JirkaPospa>Dik moc, o těch motorkách jsem skoro neslyšel. Jinak cestovním se taky moc nebráním. Zatím mě zaujala asi nejvíc ta TDM.

za 50 sezenes akorat tdm 850, 100x lepsi je 900, 850 se zadiraly na klice

2 reakcí na tento příspěvek Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 13:25 | Nahoru | #12
Transalp, že

(reakce na) Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 13:30 | Nahoru | #13

Repulsion>Transalp, že

pokud se nemylim tak tam pise i o cestovani ve dvou a transalp je podle me spis na cestovani v jednom

1 reakcí na tento příspěvek Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 15:59 | Nahoru | #14
neboj se ničeho, TDM JE DOBRÁ VOLBA ... 3VD, 4TX nebo 900 neprohloupíš. Samo že je 900 nejdál a 3VD nejlevnější, ale nalítal jsem na tom vcelku dost a o nějakých mouchách krom toho že od jisté doby začnou opžírat něco oleje jsem fakt neslyšel. Takže oponuji "zadírání na klice...ne" ani nějaká zásadní vada. jinak Supertenere mělo defacto shodný motor, pouze 750ccm oproti 850ccm (dokonce je tomu i stejný servisní manuál)

(reakce na) Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 16:17 | Nahoru | #15

FishX3>neboj se ničeho, TDM JE DOBRÁ VOLBA ... 3VD, 4TX nebo 900 neprohloupíš. Samo že je 900 nejdál a 3VD nejlevnější, ale nalítal jsem na tom vcelku dost a o nějakých mouchách krom toho že od jisté doby začnou opžírat něco oleje jsem fakt neslyšel. Takže oponuji "zadírání na klice...ne" ani nějaká zásadní vada. jinak Supertenere mělo defacto shodný motor, pouze 750ccm oproti 850ccm (dokonce je tomu i stejný servisní manuál)

ja jsem slysel ze po urcite dobe zacnou dost zrat olej az se zadrou, ja s tim zkusenost nemam, jen rikam co me rikal chlapik v servise

Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 16:32 | Nahoru | #16
Ta super tenere 750 je taky zajimava, ale jsou obecne dost stary v te cenove relaci 40-60k. Tech kilometru bych se moc nebal a jestli jsou poctivy a o moto dobre postarano, ale toho veku se docela bojím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 17:06 | Nahoru | #17

Repulsion>Transalp, že

Ale dá se. Samozřejmě na to existují lepší motorky, ale také dražší. Na pohodové cestování ve dvou TA stačí.

(reakce na) Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 17:10 | Nahoru | #18

Repulsion>Ale dá se. Samozřejmě na to existují lepší motorky, ale také dražší. Na pohodové cestování ve dvou TA stačí.

no no, neco pravdy na tom mozna bude

2 reakcí na tento příspěvek Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 17:37 | Nahoru | #19
Ehm...Suzuki DL 650 V-Strom. Ten si poradí všude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 17:48 | Nahoru | #20

Save77>Ehm...Suzuki DL 650 V-Strom. Ten si poradí všude.



JJ, V-Strom je taky hodně dobrej , ale je to spolu s TDM furt spíš na silnice. To XTZ je víc univerzální a jak na silnici, tak i na polňačce je jako doma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 17:49 | Nahoru | #21

Save77>Ehm...Suzuki DL 650 V-Strom. Ten si poradí všude.

jestli sezenes stroma za 50 tak jsi borec (rka )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 17:51 | Nahoru | #22
noend> Polňačku zmákne v pohodě, když si tam nenamontuje centrální stojan Já už zajela do pár pěknejch děr a bylo to boží!

(reakce na) Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 17:53 | Nahoru | #23
bikes> Aha...už to vidím, přehlídla jsem to P.S....

(reakce na) Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 17:54 | Nahoru | #24
Save77> No není polňačka jako polňačka. Je pravdou, že některé jsou v lepším stavu než běžná silnice v ČR

Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 18:14 | Nahoru | #25
ja osobne bych si zatim nechal GS (suzuki, ne bmw ) a neco silnejsiho bych koupil az by bylo vic penez (80)aby byl vetsi vyber (lepsi stav a vic motorel ve vyberu)

Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 19:21 | Nahoru | #26
kup si moji CBR, a na polnacku porid fika

Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

20.9.2010 v 19:46 | Nahoru | #27
kam vyjedes bude stejne spis o tom co si dovolis, ja na TDM byl na stejnejch mistech jako muj psycho kamarad na TA, naopak mistry na V-stromu jsme nechali u silnice (samo že V-Strom je terenejsi nez TDM). Jinak k tomu oleji, ano, od urciteho stari stroje (u mne to bylo 52tis) si zacne TDM 850 brat olej, do te doby jsem jen menil. Pokud budes dolivat nemas co pridrit - je tam normalni merka ve víčkua nalevka pod sedlem, takže pristupne a přehledne. Na silnici pohodli a na polnacku v pohode. Jen kdyz budes brodit budes komplet mokrej... ta kapota je uplne na nic, nebo kola nevim, ale vzdycky jsem byl durch nezavisle na rychlosti :) no a na silnici jede a sedi. Mel jsem ji rad...kdyby bylo TDM 1100 nebo vetsi, sel bych do ni :)

Naposledy editováno 20.09.2010 19:48:08

Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

21.9.2010 v 09:25 | Nahoru | #28
No, polňačku projedeš i na naháči, ale otázka je jak. Pokud zvolíš enduro tak jí "taky" projedeš, ale nemusíš se nijak bát a s vhodným obutím si jí fakt užiješ. A nepojedeš jak posranej, nějakejch 20 - 30, ale poletíš si ve stupačkách pěknejch 70 - 90. Je to vysoký, májí chráněnej motor a hlavně drátěný kola. Neumim si představit po polorozbitý polňačce dovádět s nějakým TDM nebo V-stromem, už jen kvůli kolům. Tam by takový stroje skončily hodně brzo.

Edit: zapomněl jsem jedno slovo

Naposledy editováno 21.09.2010 09:27:38

1 reakcí na tento příspěvek Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

21.9.2010 v 18:29 | Nahoru | #29
Jeste bych rad upresnil pozadavky a to aby se s ni dalo nekam docestovat. Takze batohy tankvak atd

Co si vybrat po ukonceni ridicaku A21.

21.9.2010 v 22:29 | Nahoru | #30
kup R1 je dost veliká ,lehká a má dost síly ale zase se mi nezdá že by to byla nějaká extra brutalita jak si dost lidí myslí. kup si něco na dýl.. takže klíďo nějakýho litřika.. šeska by tě brzy přestala bavit.. litr ve dvouválu je nářez .. ale to jedině nějakou ducati.. ale to je hrozná kasička na prachy.. i když ty yamahy taky jsou nic moc.. jak jezdim po okruzích tak R1 jsou nejčestějc používaný a nejvíc poruchoví.. rok 2008-09 odcházej převodovky.. to samí 98-02 ..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist