Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj, teď měním pístní sadu a chci se ujistit, zda ta šipka jak je na pístu má vést směrem k výfuku? A v jakym pořadí a jakou stranou se dávají pístní kroužky, nebo je to jedno?Dekuju za odpovědi
na krouzky mas zarezy , sou tam jen dva a jak je das je fuk , akorat musi byt rozrilym na takovem vystupku te drazce , sipka smerem k vyfuku a poradne si zajisti pistni cep
Když dáš píst správně do zámků tak se nemusíš bát, že půjdou přez kanály. Píst šipkou do výfuku. U kroužků se podívej a pokud tam je značka tak nahoru, pokud tam nic není tak je to jedno. Taky mě to na své Aprilii v zimě čeká, asi udělám pro jistotu také ložiska.
dělal jsem i novej nikasil motorka měla najeto jen 1400km, takže skoro nová, ale jel jsem docela svižně po dálnici 80Km bez přestávky, tak jsem jí zadřel takže já ložiska, ani nic podobnýho dělat nemusím
Pokud se Ti zadřela po 80 km nepřetržité jízdy tak to máš zřejmě moc chudý. Tak na to bacha, abys nezadřel znovu. Koukni na svíčku. Raději tmavě hnědá než světle hnědá . I když to pojede se světlou líp.
po 1400km jí zákonitě zadřeš o tom neni pochyb je třeba to zaběhnout a se syntetickým olejem je třeba najet min 3000 volné jízdy s přestávkamy na vychladnutí přehřátí motoru se pozná podle jemného zvonění