globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Wiseco píst v Yamaha XT 600E
10.9.2010 v 23:34
Zdravím máte někdo zkušenost s písty Wiseco u tohoto motocyklu nebo u TTR zajmalo by mě jetli je to v motoru znát a kolik píst vydrží při běžnym ježdění žádný extra závodění. Díky

Naposledy editováno 10.09.2010 23:35:33

Wiseco píst v Yamaha XT 600E

11.9.2010 v 00:14 | Nahoru | #1
Jestli Wiseco do toho dělá větší vrtání, jdi do toho. Jsou to dobrý písty, taky je občas používám. A XT větší kompresi lehce snese.

1 reakcí na tento příspěvek Wiseco píst v Yamaha XT 600E

11.9.2010 v 01:31 | Nahoru | #2
Wiseco píst vydrží, je to takový dobrý píst, řekl bych. Když ho budeš trochu šetřit, jezdit třeba před zatáčkou na půl plynu, tak Ti pošlou i samolepku, duralovou, přímo z Wiseco fabriky

Wiseco píst v Yamaha XT 600E

11.9.2010 v 08:21 | Nahoru | #3
ja si objednal taky wiseco a dosel wossner,je to na jedno brdo,zatim to jezdi porad

(reakce na) Wiseco píst v Yamaha XT 600E

11.9.2010 v 10:11 | Nahoru | #4
Pivča> Zdary no v terenu ji třeba vubec netaham a nemam to v plánu maximálně lesní cesty. Jse fakt že ji třeba občas vytočim když z ní chci vyhnat nějakej výkon ale stejně si nejvíc sní užívam klopení zatáček i když je to enduro. A tam vyžaduju abych jí za zatáčkou naložil a vystřelila. No nevím myslim si že by to snad ten píst měl vydržet hlavně bych nechtěl měnit po sezoně to by mě mrzelo. Ted v zimě budu přetěsňovat motor chlapík od kterýho jsem ji koupil tak měnil spojku a blbě to utěsnil že to trochu prolíná tak to chci udělat a možná bych rovnou investoval i do toho pístu.

Wiseco píst v Yamaha XT 600E

11.9.2010 v 10:21 | Nahoru | #5
Wiseco písty jsou kovaný, takže snesou větší vrcholovou zátěž, než písty litý...

1 reakcí na tento příspěvek Wiseco píst v Yamaha XT 600E

11.9.2010 v 12:17 | Nahoru | #6
Kup si radši originál od yamahy, bude ti tam možná oproti wisecu půl koně chybět, ale nebudeš ho muset každou sezonu měnit. Např. na yam wr 450 vydrží originál i 500 mh. wiseco je potřeba po 100 - 200 měnit - opotřebuje se, vznikne větší vůle, motor je hlučný, hrozí destrukce pístu. Navíc, origo sada od yamahy by mohla být levnější než wiseco nebo vertex či wossner

(reakce na) Wiseco píst v Yamaha XT 600E

11.9.2010 v 12:24 | Nahoru | #7
panca> Víš já mam svuj píst ok motor šlape jak hodinky ale právě bych to chtěl trochu vyostřit no závody s tim nejezdim a o prodi WR který si myslim dostává větší štosy já nejezdim ani v terenu nic prostě to točim tak do tich 5000 což je u XT takovej ten vrchol než se začne přetáčet.

Wiseco píst v Yamaha XT 600E

30.9.2010 v 22:14 | Nahoru | #8
Kdyz mas pist ok ,tak ho neres
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 Muluri 15 8.1.2024 v 11:17 Muluri
Liberec Motocentrum Kurt Lindner - ... [1, 2] Yamaha XT 600 E Fichtlař20 34 19.12.2023 v 16:30 kokokokoko
Seřízení ventilů yamaha xt 600E Yamaha XT 600 E Uhla 14 27.11.2023 v 12:19 Slávek-TDM
Nový výfuk gpr XT 600 E Yamaha XT 600 E skodas1 1 27.6.2023 v 21:40 Kohlstein
Štítek Yamaha XT 600 E sekáčmagor 13 10.2.2023 v 13:58 sekáčmagor


TOPlist