globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozvodák
9.9.2010 v 15:59
Zdar chystám se měnit na K1 rozvodak,chtěl bych se zeptat těch co to dělali jestli si mám dát na něco extra pozor?Dostanu tam spojený nový rozvodák bez sundání vaček? Mění se tam současně s řetězem ještě něco? Jinak byl bych rád kdyby mi někdo poradil kde ten řetěz kupoval a jak byl s ním spokojen(našel sem nějake na netu ale nechám si poradit).Dík za užitečné rady

1 reakcí na tento příspěvek Rozvodák

9.9.2010 v 16:16 | Nahoru | #1
řetezy jsou v některých případech rozpojené a speciálním (ne zrovna levným) přípravkem se nýtují... V některých případech jsou už z výroby spojené. Bez demontáže vaček vyměnit nejde a v případě spojeného řetězu bez rozborky motoru taky nejde... Už vzhledem k tomu, jak se ptáš, tak s tím jistě nemáš zkušenosti a pak ti doporučuji nechat to na servisu, který ví, co a jak... bude to levnější, než když to budeš dělat doma a máš to s jistotou a zárukou

Rozvodák

9.9.2010 v 16:45 | Nahoru | #2
jestli o tom víš tolik jak to vypadá, tak si to nech udělat v servisu, no a jak psal WenCa, tak to budeš mít hlavně se zárukou

Rozvodák

9.9.2010 v 17:14 | Nahoru | #3
Páni tady maj pravdu. Jestli o tom nic nevíš tak se do toho nemontuj. Když to dáš do servisu tak to maj za chvilku hotový. Když to budeš dělat sám tak na tom strávíš celej den a ještě není jistý, že trefíš načasování vaček. Těch pár stovek za to nestojí.

1 reakcí na tento příspěvek Rozvodák

9.9.2010 v 17:50 | Nahoru | #4
Kdyz to da do servisu tak se o tom nikdy nic nedovi! A nevime proc si to chce delat sam. Doporucuji dilensky manual - tam je to napsane krok za krokem. Nejdulezitejsi je dodrzet casovani = vzajemne natoceni klikove hridele a vacek. Byvaji na nich znacky (obvykle srovnany s s hranou hlavy na vackach a nejake znacky na klice a viku) takze bud si ofotit jak to vypadalo s puvodnim retezem a nebo ten manual. Stejne je to potreba pro mereni ventilovych vuli tak se ti to bude hodit.
Otazka je proc menit rozvodak, jestli pro dobry pocit nebo je nekde nejaky problem a myslis si ze je to rozvodak. Rachtani muze zpusobit i napinak a ten se meni docela snadno

Naposledy editováno 09.09.2010 17:50:27

2 reakcí na tento příspěvek Rozvodák

9.9.2010 v 18:15 | Nahoru | #5
no tak jako proč ne, může se do toho pustit sám, ale jen ten přípravek na nýtování stojí cca 7000kč, Když v tom bude, chtělo by to udělat ventily, to bude potřebovat minimálně ještě spárové měrky. Tak či tak bude potřebovat momentový klíč, který stojí 2-4 tisíce. Když se dělají ventily, je třeba udělat i synchronizaci, to jsou další 2000 za budíky. O dalším nářadí a přípravcích nemluvím... Takže krom materiálu ještě minimálně 12 tisíc za vybavení... O zkušenostech nemluvím, ty si nekoupí... Ovšem při špatném nastavení si může nehezky poničit motor a pak už to do toho servisu bude muset stejně dovézt... No, každej si musí sám zhotnotit, jestli se mu to vyplatí dělat doma nebo to radši dá do servisu...

(reakce na) Rozvodák

9.9.2010 v 18:55 | Nahoru | #6

WenCa>no tak jako proč ne, může se do toho pustit sám, ale jen ten přípravek na nýtování stojí cca 7000kč, Když v tom bude, chtělo by to udělat ventily, to bude potřebovat minimálně ještě spárové měrky. Tak či tak bude potřebovat momentový klíč, který stojí 2-4 tisíce. Když se dělají ventily, je třeba udělat i synchronizaci, to jsou další 2000 za budíky. O dalším nářadí a přípravcích nemluvím... Takže krom materiálu ještě minimálně 12 tisíc za vybavení... O zkušenostech nemluvím, ty si nekoupí... Ovšem při špatném nastavení si může nehezky poničit motor a pak už to do toho servisu bude muset stejně dovézt... No, každej si musí sám zhotnotit, jestli se mu to vyplatí dělat doma nebo to radši dá do servisu...


Naprosto souhlasím .Chce ušetřit dvojku a promrdá desítku.Pak si kup mašinu po takovém kutilovi .

(reakce na) Rozvodák

9.9.2010 v 19:28 | Nahoru | #7

WenCa>řetezy jsou v některých případech rozpojené a speciálním (ne zrovna levným) přípravkem se nýtují... V některých případech jsou už z výroby spojené. Bez demontáže vaček vyměnit nejde a v případě spojeného řetězu bez rozborky motoru taky nejde... Už vzhledem k tomu, jak se ptáš, tak s tím jistě nemáš zkušenosti a pak ti doporučuji nechat to na servisu, který ví, co a jak... bude to levnější, než když to budeš dělat doma a máš to s jistotou a zárukou



A ten starý se vyndává jakým způsobem jestli se mužu zeptat?

(reakce na) Rozvodák

9.9.2010 v 19:47 | Nahoru | #8

Lub@>Kdyz to da do servisu tak se o tom nikdy nic nedovi! A nevime proc si to chce delat sam. Doporucuji dilensky manual - tam je to napsane krok za krokem. Nejdulezitejsi je dodrzet casovani = vzajemne natoceni klikove hridele a vacek. Byvaji na nich znacky (obvykle srovnany s s hranou hlavy na vackach a nejake znacky na klice a viku) takze bud si ofotit jak to vypadalo s puvodnim retezem a nebo ten manual. Stejne je to potreba pro mereni ventilovych vuli tak se ti to bude hodit.
Otazka je proc menit rozvodak, jestli pro dobry pocit nebo je nekde nejaky problem a myslis si ze je to rozvodak. Rachtani muze zpusobit i napinak a ten se meni docela snadno



ty vačky sou mi jasný,manuál též mám,nařadí totéž, důvod je že je motor za studena nehorázně klepe a napínák je fest vysunutý,ventilové vůle sem měřil a sou dá se říct ok.

Naposledy editováno 09.09.2010 19:49:12

(reakce na) Rozvodák

9.9.2010 v 22:22 | Nahoru | #9

WenCa>no tak jako proč ne, může se do toho pustit sám, ale jen ten přípravek na nýtování stojí cca 7000kč, Když v tom bude, chtělo by to udělat ventily, to bude potřebovat minimálně ještě spárové měrky. Tak či tak bude potřebovat momentový klíč, který stojí 2-4 tisíce. Když se dělají ventily, je třeba udělat i synchronizaci, to jsou další 2000 za budíky. O dalším nářadí a přípravcích nemluvím... Takže krom materiálu ještě minimálně 12 tisíc za vybavení... O zkušenostech nemluvím, ty si nekoupí... Ovšem při špatném nastavení si může nehezky poničit motor a pak už to do toho servisu bude muset stejně dovézt... No, každej si musí sám zhotnotit, jestli se mu to vyplatí dělat doma nebo to radši dá do servisu...


Moc pěkně řečeno, sám bych to líp nenapsal

1 reakcí na tento příspěvek Rozvodák

9.9.2010 v 22:25 | Nahoru | #10
proc menit rozvodak?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvodák

9.9.2010 v 23:32 | Nahoru | #11

Dawe02>proc menit rozvodak?



Psal sem to výše...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvodák

9.9.2010 v 23:35 | Nahoru | #12
nabíječ63>

napinak je fest vysunuty


Napinak byva vysunuty. Meril jsi kolik jeho zdvihu to dela? Meril jsi prodlouzeni retezu? Na 99% bude retez ok a jen si pridelas praci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvodák

9.9.2010 v 23:39 | Nahoru | #13

Dawe02>nabíječ63>
Napinak byva vysunuty. Meril jsi kolik jeho zdvihu to dela? Meril jsi prodlouzeni retezu? Na 99% bude retez ok a jen si pridelas praci.



7 zářezů byl vysunutý... to je podle mě dost

Nebo myslíš že je to v normálu?

Naposledy editováno 09.09.2010 23:48:24

(reakce na) Rozvodák

9.9.2010 v 23:55 | Nahoru | #14
nabíječ63> tam je rohatka/zapatka? Kolik procent jeho zdvihu to dela? ZKus radeji promerit prodlouzeni retizku pres nekolik useku. Nahore pres vacky zmeris pohodlene pres 15 clanku, kdyz shodis horni vodici listu. 95.25mm je novy, limit cca 96.75mm. Hned uvidis na cem jsi, tipiju ze nameris pod 96mm.

Rozvodák

10.9.2010 v 00:04 | Nahoru | #15
Mno pokusil sem se ho vyfotit a vypada asi takhle :
Není správný formát url.
1[/url


Jinak ten řetěz změřím zejtra to je dobrý nápad :) dík za něj

Rozvodák

10.9.2010 v 15:00 | Nahoru | #16
jinak kdyby jsi preci jen menil ten retez - doporucuju si koupit snytovany - sice budes muset sundat jedno kolecko navic, ale nebudes potrebovat nytovaci pripravek (neveril jsem ale fakt stoji k tem sedmi tisicum)

kdyz uz jsme u toho klepani - na X-11 mi pri 1200 ot/min taky neco klepe (rekl bych nekde od spojky) ale staci zvednout otacky na 1700 a vytrati se to. Ma nekdo tip co zkontrolovat?

Rozvodák

11.9.2010 v 23:53 | Nahoru | #17
třeba motorky s primárním řetězem na volnoběh často vydávají klepání, cvakání... Je to normálka, primární řetěz má vůli a není vybaven napínákem, protože ten by tam nevydržel - podle akcelerace nebo decelerace se napíná jedna nebo druhá část řetězu a napínák by to nevydržel... Rozvodový řetěz je napnutý vždy pouze v jednom směru a nejsou na něm tak velké síly, proto napínák má.

Rozvodák

12.9.2010 v 10:04 | Nahoru | #18
Primární řetěz už dneska snad nic nemá a GPZ měla i napínák primáru..

Rozvodák

12.9.2010 v 23:07 | Nahoru | #19
No, tak zrovna třeba Zefír primární řetěz má a napínák primáru ne... Ale jinak to byla jen možnost... U Hond taky občas rachtají spojky a to docela fest... při zmáčknutý spojce ticho, při puštěný rachot... normální chování...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist