globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vidle Srad
8.9.2010 v 14:04
Panove omlouvam se ale asi sem lama protoze mam manual v aj k motorce ale nikde sem tam nenasel kolik mam dat oleje do vidli nekde na foru sem cetl neco kolem pul litru slo by to upresnit??? a jeste jaky olej do tech vidli kdyby se tu nasel nekdo kdo by mi poslal odkaz ...a posledni mne zajima vas nazor na tuhle sadu gufer jestli to bude stacit nebo jestli dat jinou znacku diky moc

Uzavřeno 08.09.2010 v 18:19 uživatelem King.19
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Vidle Srad

8.9.2010 v 14:12 | Nahoru | #1
L01 coz odpovida zhruba SAE 2.5W, asi 10cm pod vrch.
edit: bylo toho neco malo pod pul litru do kazde... 470-490ml

Naposledy editováno 08.09.2010 14:13:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidle Srad

8.9.2010 v 14:14 | Nahoru | #2

Dawe02>L01 coz odpovida zhruba SAE 2.5W, asi 10cm pod vrch.
edit: bylo toho neco malo pod pul litru do kazde... 470-490ml



"Asi" je super míra

(reakce na) Vidle Srad

8.9.2010 v 14:30 | Nahoru | #3
Cooker> "asi" znamena ze to neni moc kriticka mira. Pokud da 95mm nebo 105mm nic moc se IMHO nestane.
Dulezite je dodrzet viskozitu, podle meho.

1 reakcí na tento příspěvek Vidle Srad

8.9.2010 v 15:07 | Nahoru | #4
10W, do každé vidle 480ml, vzduchová mezera 105mm při zasunutým tlumiči

Vidle Srad

8.9.2010 v 15:42 | Nahoru | #5
Nevím proč se dohadovat. Věřte profesionálům.
pro GSX-R 750 (GR 7 DB) jestli koukám dobře, je psáno SAE 20W, a bublina 100mm.
Jinak by ti měl stačit 1 litr na obě vidle. Jo a tu bublinu zkus přesně. Rozdíl 10mm opravdu poznáš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidle Srad

8.9.2010 v 15:44 | Nahoru | #6

Marvinn>10W, do každé vidle 480ml, vzduchová mezera 105mm při zasunutým tlumiči



Pozor, tech 10W je spatne. To je chyba v katalozich. Ma byt L01! Maximalne 5W... ale 10W z toho udela kozu.

Vidle Srad

8.9.2010 v 15:44 | Nahoru | #7
Jinak s guferama ti můžu říct jen to, že zatím mi všechny repliky vydržely cca polovinu oproti originálům. Ale pokud jezdíš míň kilometrů a nezabrouzdáš na okruh tak ti dva roky vydrží a pak je stejně měníš.

Vidle Srad

8.9.2010 v 15:48 | Nahoru | #8
10W se dávalo až do novějších. Od roku ´00.

1 reakcí na tento příspěvek Vidle Srad

8.9.2010 v 15:52 | Nahoru | #9
v manualu je toto 7,5W 473ml

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidle Srad

8.9.2010 v 15:54 | Nahoru | #10

Dawe02>Pozor, tech 10W je spatne. To je chyba v katalozich. Ma byt L01! Maximalne 5W... ale 10W z toho udela kozu.


Tak já to nemám z katalogu, ale z origo manuálu. Ale pokud z tebe mluví zkušenost, že 10W je moc, tak v poho Ona je to už z výroby koza

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidle Srad

8.9.2010 v 16:28 | Nahoru | #11

Marvinn>Tak já to nemám z katalogu, ale z origo manuálu. Ale pokud z tebe mluví zkušenost, že 10W je moc, tak v poho Ona je to už z výroby koza



SRAD není žádná koza

(reakce na) Vidle Srad

8.9.2010 v 16:30 | Nahoru | #12
GRASSEL> Jsem čekal, že se tady objevíš Nemyslel jsem to ve zlým, tím jsem myslel tvrdej podvozek=sporťák Já mám Srady přece rád

1 reakcí na tento příspěvek Vidle Srad

8.9.2010 v 16:43 | Nahoru | #13
Donutili jste me se po letech podivat.
Haynes i originalni dilensky manual pro servis Suzuki uvadeji shodne:

mnozstvi:
600: 533cc
750T a V: 480cc
750 W a : 490cc
hladina:
600: 110mm
750T a V: 105mm
750 W a : 99mm
Oil type: 10 (a tady nastava ta potiz, protoze je mysleno interni suzuki oznaceni pro L01 a nikoliv 10W).

20W je totalni hloupost.

Vidle Srad

8.9.2010 v 16:52 | Nahoru | #14
taky myslim ze 20w a 10w je docela mimo, to se do kartridgovejch vidli nedava v serii snad nikam, tyhle husty oleje prilis meni viskozitu s teplotou... vim ze 10w tam lidi hodne lejou a prijde jim to jako zlepseni.. aspon zacne nejak reagovat stelovani lo-speed komprese a odskoku, ale myslim ze to pak na nerovnostech zbytecne mlati do rukou a asi ani kontakt kola s povrchem nebude nic moc v takovem pripade.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidle Srad

8.9.2010 v 16:56 | Nahoru | #15
Dawe02> Ano máš pravdu, díval jsem se do zadu do toho dodatku a hladiny i množství oleje se u T/V a W liší Ale jaks přišel na to, že číslo 10 v manuálu je L01? Když chcou L01, tak je tam napsaný L01 a ne number 10...

(reakce na) Vidle Srad

8.9.2010 v 17:00 | Nahoru | #16
Marvinn> pred par lety jsem se na to zeptal primo development centra kdyz se mi 10W neosvedcilo. Poslali mi manual a vysvetleni. Original olej je take opravdu malo viskozni, odpovida tak SAE 2.5W az 5W.

1 reakcí na tento příspěvek Vidle Srad

8.9.2010 v 17:03 | Nahoru | #17
Aha, tak to je zajímavý. Protože třeba u Hayabusy nebo litrovýho Gsx-r je přímo napsaný L01.

Naposledy editováno 08.09.2010 17:03:57

(reakce na) Vidle Srad

8.9.2010 v 17:06 | Nahoru | #18
Marvinn> ja vim, u K5/6 taky, ale me je to uz vcelku jedno, at si kazdy leje co uzna za vhodne.

1 reakcí na tento příspěvek Vidle Srad

8.9.2010 v 17:12 | Nahoru | #19
Ale stejně se mě to pořád nezdá, protože když jsem se díval do manuálu od prvního jedenáctkovýho gsx-r, tak je tam pro E-28 číslo 15 a pro ostatní země číslo 10, to se přímo nabízí, že by to mohla být viskozita...

(reakce na) Vidle Srad

8.9.2010 v 17:24 | Nahoru | #20
Marvinn> ne, dokazete si predstavit ten med ve vidlicich?!

Naposledy, je to interni oznaceni viskozity, nikoliv podle normy SAE.
15 (nekdy take oznacovano jako Suzuki W-15) je olej o viskozite 16.8 cSt ~SAE 5W

Vidle Srad

8.9.2010 v 17:25 | Nahoru | #21
Tady je to....

Vidle Srad

8.9.2010 v 17:31 | Nahoru | #22
Tak ted jsem z vas jeste vetsi lama

1 reakcí na tento příspěvek Vidle Srad

8.9.2010 v 17:33 | Nahoru | #23
Takže č.10 bude G10, a to je něco málo pod Sae 10W, pokud se nemýlím ne?

Naposledy editováno 08.09.2010 17:34:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidle Srad

8.9.2010 v 17:39 | Nahoru | #24
Marvinn> pro SRADA urcite ne (stejne jako ta '15' u GSXR1100 je 'W-15' a ne 'G15')...

King.19> ja bych ty savle hlavne poradne vymyl, zkontroloval a pak nalil nejakou 5W, ktera se da v tvem okoli koupit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidle Srad

8.9.2010 v 17:48 | Nahoru | #25
Dawe02> Je to možný, ale nemáš důkaz, takže o tom můžem jen polemizovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidle Srad

8.9.2010 v 17:51 | Nahoru | #26

Marvinn>Dawe02> Je to možný, ale nemáš důkaz, takže o tom můžem jen polemizovat



dukaz je to jak se vidlice s 15/20w uvnitr bude chovat, podle me to bude jako jet na neodpruzenym kole

hlavne bude vesely jak se to bude chovat treba v zime, kdyz vyjedes z nevytapene garaze:) ja mam 20w v tlumici rizeni a v zime nezatocim:)

(reakce na) Vidle Srad

8.9.2010 v 17:54 | Nahoru | #27

Marvinn>Dawe02> Je to možný, ale nemáš důkaz, takže o tom můžem jen polemizovat



Ach jo. Jdu delat neco uzitecnejsiho. At tam tazatel naleje treba tu 20W co mu tu radil ten profesional nahore a bude snad happy. Jen by mel podhustit gumu

(reakce na) Vidle Srad

8.9.2010 v 17:59 | Nahoru | #28
assassin> Počkej, ale já teď nemluvím o 15W, natož o 20W. Ser na to, zbytečně bychom se do toho zamotávali. Radši už toho nechám.

1 reakcí na tento příspěvek Vidle Srad

8.9.2010 v 18:08 | Nahoru | #29
já bych tam dal

MOTUL 10w40 5100

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidle Srad

8.9.2010 v 18:12 | Nahoru | #30

GRASSEL>já bych tam dal

MOTUL 10w40 5100


Noooo, nebo stolní Lukanu....
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 Dnes v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist