paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Otevření TZR 125
 
2.9.2010 v 16:59
Čau. Chtěl jsem se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenosti s otevřením Yamahy TZR 125. Přívěru jsem otevřel, ale pořád to není ono. Jsou nějaké přepážky kvůli šeškrcení ve výfuku?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Otevření TZR 125

2.9.2010 v 17:05 | Nahoru | #1
Možná by ti pomohlo www.dt125.cz .

(reakce na) Otevření TZR 125

2.9.2010 v 17:07 | Nahoru | #2
frantas> Podle toho jsem otevíral přívěru...ale výfuk je úplně jiný...

Otevření TZR 125

2.9.2010 v 17:07 | Nahoru | #3
kolik ti to jede ???

Otevření TZR 125

2.9.2010 v 17:20 | Nahoru | #4
Mám problém se dostat na 110km/h...po tom, co jsem otevřel přívěru začalo kolem 9.000ot/min něco mlátit...

Otevření TZR 125

2.9.2010 v 17:41 | Nahoru | #5
zkus třeba větší trysku , nebo ten Y.E.I.S , ale nevím , to asi TZR nemá , co ??

Otevření TZR 125

2.9.2010 v 17:47 | Nahoru | #6
Podle mě bude něco ve výfuku...když s ním zatřesu, tak v něm něco lítá...nevím, jestli to jsou ty přepážky...Větší starost mi ale dělá to klepání...

Otevření TZR 125

2.9.2010 v 18:02 | Nahoru | #7
ložiska na klice ???

2 reakcí na tento příspěvek Otevření TZR 125

2.9.2010 v 18:03 | Nahoru | #8
třeba to prostě víc nejede
jsou to pořád jenom 125 to chcete tahat 200 nebo co?

1 reakcí na tento příspěvek Otevření TZR 125

2.9.2010 v 18:06 | Nahoru | #9
TZR má kolem 20 KW, to jede tak 160

(reakce na) Otevření TZR 125

2.9.2010 v 18:18 | Nahoru | #10

Holmis>TZR má kolem 20 KW, to jede tak 160


450 má kolem 40kw a jede ani ne 140...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevření TZR 125

2.9.2010 v 18:26 | Nahoru | #11

roberto.cz>třeba to prostě víc nejede
jsou to pořád jenom 125 to chcete tahat 200 nebo co?


když o tom víš hovno tak jsem nepiš

Otevření TZR 125

2.9.2010 v 18:27 | Nahoru | #12
dle mě výfuk
YEIS je blbost, to nemá vůbec žádnej vliv na výkon

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevření TZR 125

2.9.2010 v 18:35 | Nahoru | #13

posmiros>když o tom víš hovno tak jsem nepiš

zato ty o tom víš zlatý hovno já jen reaguju a nesmyslný chťíče co tady jezdci mají... mě je to celkem fuk
E: nemám ani chuť ani náladu se stebou hádat, takže pápá.

Naposledy editováno 02.09.2010 18:36:33

1 reakcí na tento příspěvek Otevření TZR 125

2.9.2010 v 18:36 | Nahoru | #14
Mám tzr 80 a jede mi asi tak 140 km/h, tak ta 125 Ccm musí jet aspon 160 km/h, ale nevím co s ní předchozí majitel dělal, já jí neotevíral... ale prý se musí otevřít ty přepážky ve vejfuku, já tam mám například uplně jinej výfuk než je originál, je to nějaká domácí výroba, ale možná proto má lepší výkon a pěknej zvuk...jo a dájí se vymněnit taky rozety do rychla, ale mín to táhne....
Jestli ti to mlátí, tak to vypadá na ložiska na klice. Dej si na to bacha možná bych to spíš nechal zkontrolovat, aby se to nekouslo uplně.... Ložiska a ojnice není problém, jen musíš půlit motor.... ale když se to kousne, tak je to na novej píst a Nikasil, ale to je nejhorší možnost. Kolik to má najeto?? Já mám asi tak 19 000 km najeto, ale kdo ví jestli ... a asi tak 2x měnění píst a nikasil z toho jednou sem to měnil já a zatím ložiska v pohodě....

(reakce na) Otevření TZR 125

2.9.2010 v 18:45 | Nahoru | #15
roberto.cz> Kdyby jsem nevěděl, čeho je ta motorka schopná, tak se na to neptám...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevření TZR 125

2.9.2010 v 18:46 | Nahoru | #16
roberto.cz> si asi neuvědomuješ že každá 125ka není tak zdechlá jako ta tvoje

(reakce na) Otevření TZR 125

2.9.2010 v 18:46 | Nahoru | #17
Dawid101> Já s ní mám najeto cca 5.000km...měla by být po GO...Celkově má cca 30.000km.

Otevření TZR 125

2.9.2010 v 18:49 | Nahoru | #18
Těma ložiskama si nejsem jistý. Ty by mlátili pořád, ne? Nebo se pletu? Začalo to až po otevření přívěry....

(reakce na) Otevření TZR 125

2.9.2010 v 18:51 | Nahoru | #19

Holmis>roberto.cz> si asi neuvědomuješ že každá 125ka není tak zdechlá jako ta tvoje

ano ano

1 reakcí na tento příspěvek Otevření TZR 125

2.9.2010 v 18:53 | Nahoru | #20
to nevim hele, ale je taky možný že to GO byl jen výbrus a na nic jinýho se nešáhlo, tak ten vejfuk řízni a uvidíš jestli tam bude nějaká restrikce, když není nic na začátku

(reakce na) Otevření TZR 125

2.9.2010 v 18:56 | Nahoru | #21
Holmis> Možný to je...ale že by to začalo dělat až teď? Nemůže to být něco kolem té přívěry? Vždy to začne mlátit kolem 9.000ot/min...

Otevření TZR 125

2.9.2010 v 19:11 | Nahoru | #22
Vím že je toto mimo téma , ale nechce se mi zakládat nový téma
Mám na DT děravou koncovku , zlepší se výkon když tam dám jinou (neděravou) ??

Otevření TZR 125

2.9.2010 v 19:36 | Nahoru | #23
Tak zkus znova přívěru rozebrat, třeba jak se vytočí tak chytá o píst, nebo tak něco. Jinak to zavření výfuku by se možná dalo zjistit takovou fušerskou zkouškou. Povolit výfuk co to jde, aby foukal mezi válcem a výfukem. Stáhnout tam třeba kus šroubu nebo tak, aby si to mohl dotáhnout a zároveň to foukalo. Jako když se na cestě ucpe výfuk na Pionýrovi Ale to bych rači nedělal, je to opravdu velká fušeřina, nehledě na to že by se mohla tím dotažením zničit dosedací plocha výfuku.
Jinak mám DT125R (schodný motor jako TZR125) a na motárdech mám maximálku víc jak ukazuje tacho (140km/h) Tedy něco málo víc. Ale asi o deset přehání, takže těch 130 minimálně jede. Tak nevidim důvod, proč TZR, které je vůči DT daleko aerodynamičtější by nemohlo jet ještě víc.

2 reakcí na tento příspěvek Otevření TZR 125

2.9.2010 v 19:40 | Nahoru | #24
TZR má jinou elektriku (zapalko) DT a TDR má 17 kW ale TZR 21 a to že by přívěra škrtala o píst je pičovina

(reakce na) Otevření TZR 125

2.9.2010 v 19:42 | Nahoru | #25
Holmis> To myslím že by z toho pístu po pár vteřinách nic nezbylo...

Otevření TZR 125

2.9.2010 v 19:59 | Nahoru | #26
hele nebo vyndej výkuk a zkus do něj šoupnout kuličku, jestli ti tím propadne

Naposledy editováno 02.09.2010 20:00:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevření TZR 125

2.9.2010 v 20:51 | Nahoru | #27

Holmis>TZR má jinou elektriku (zapalko) DT a TDR má 17 kW ale TZR 21 a to že by přívěra škrtala o píst je pičovina



Tak bylo to takový nejjednoduší co mě napadlo . Jinak to s tou elektrikou slyšim prvně , takže mám sehnat zapalko z TZR jo? Aby mi DT lítalo ještě víc? Ikdyž si spíš myslim že je to v řídící jednotce, ale přiznám se že pořádně nevim jak moc řídí zapalování .

(reakce na) Otevření TZR 125

2.9.2010 v 20:57 | Nahoru | #28

frantas>Tak bylo to takový nejjednoduší co mě napadlo . Jinak to s tou elektrikou slyšim prvně , takže mám sehnat zapalko z TZR jo? Aby mi DT lítalo ještě víc? Ikdyž si spíš myslim že je to v řídící jednotce, ale přiznám se že pořádně nevim jak moc řídí zapalování .

jo TZR má jinou elektriku než naše střely i když teda už na TDR moc nejezdím tak říkám naše

1 reakcí na tento příspěvek Otevření TZR 125

2.9.2010 v 21:06 | Nahoru | #29
Slyšel jsem, že má TZR větší otáčky než DT, kvůli tomu zapalku...nevím, co je na tom pravdy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevření TZR 125

2.9.2010 v 21:14 | Nahoru | #30
Shenkyy> nejen kvůli zápalku, ale to sem ti na dt foru psal já. Tady se nic nového nedovíš..Zkus napsat Axlovi
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist