globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ČZ - celková pomoc
31.8.2010 v 21:16
Ahoj,
v sobotu jsem dostal tuhle nádhernou motorku:
1.....................1
Ale bohužel o ní nic nevím a strejda, kterej mi jí dal, už taky o tom moc neví a navíc má spoustu práce a bydlí docela daleko, nechci ho s tím otravovat. Má práce až dost, práci, staví barák a 2 malý prcky.

Motorka bohužel nestartuje a nefunguje jí tachometr. Chtěl bych o ní co nejvíce zjistit, jaký je to přesně typ, kde seženu náhradní díly ( hlavně tachometr a páčky na brzdu a spojku ). Teď je to sice 175ccm, ale v originále to byla 125-ka, tak plánuji vyměnit celý válec, abych na to mohl už od 16-ti. A asi taky budu potřebovat nový karburátor, ten co je tam teď, tak stojí za hov**, je utažený taqk silně, že to nepovolil ani muj táta a trisky mají vymletý hlavy, že nejdou ani vyšroubovat..

Tachometr:
2.........................2

Tak prosím vás, kdyby ste někdo věděl více o této motorce, tak prosím napište.

//EDIT:
Tak sem tu zas :) ... bohužel mám další problém... potřebuju kartery na čz 125/476 ( s typem si nejsem jistý, vim, že je tam 47* ) Koukal sem na různý obchody, byl sem asi na 2 burzách, ale nic sem nenašel.. prosí vás, pokud by ste někdo měl, tak mi napište, na ceně se domluvíme. Mohu poslat nějaký díly na výměnu :)

Jinak sem taky koukal, že fotky už nejdou, co nejdřív je nahraju znova.. až je najdu v PC.. teď ji mam rozebranou, tak ji fotit nebudu :D

Díky moc za odpovědi :)

Naposledy editováno 14.02.2011 21:15:55

1 reakcí na tento příspěvek ČZ - celková pomoc

31.8.2010 v 21:25 | Nahoru | #1
Asi by pomohla nějaká fotka

1 reakcí na tento příspěvek ČZ - celková pomoc

31.8.2010 v 21:40 | Nahoru | #2
Tachometry opravuje monty z MontyJawa.
Dost náhradních dílu seženeš také u montyho. Další na:
MOTO Ústí nad Labem nebo na
TKMoto a taky na
FichtlKrámek

To že nestartuje, tak záleží čím to je. JEstli je závada v elektrice, nebo v benzínu.
Závadu v elektrice poznáš tak, že vyšroubuješ svíčku, nasadíš ji do fajfky a ukostříš a skusíš prošlápnout starotvací páku, a uvidíš jestli háže nebo nebo neháže jiskru, pokud háže jiskru, tak ji našroubuj zpět, a skus startovat několikrát, klidně i 10x,když nechytne, tak vyšroubuj znova svíčku a uvidíš jestli bude mokrá nebo ne, když bude suchá, tak máš problem s přívodem benzínu.

ALe pokud dlouho stála tak bych začal vyčištěním nádrže, palivového ventilu, karburátoru...

A dál máš tma vůbec nabitou baterku?

(reakce na) ČZ - celková pomoc

31.8.2010 v 21:45 | Nahoru | #3
SS.Rambo> Baterku nabitou samozřejmě mám, svíčku jsem ještě nekontroloval, a s karburátorem je ten problém, že nejde vyčistit, má vymleté hlavy šroubů i trysek, takže se do něj nedá prakticky dostat. Proto sem přemýšlel o novém karburátoru.

jinak díky za rady atd.. :)

EDIT#1: Pokud by šel nějaký kamenný obchod v okolí Plzně nebo v Plzni.. Nerad obchoduji přes internet.. Ale jako poslední možnost to beru :)

Naposledy editováno 31.08.2010 21:47:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ - celková pomoc

31.8.2010 v 21:55 | Nahoru | #4
Dr.fík> Co blázníš?.. vždyť tam fotky sou..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ - celková pomoc

31.8.2010 v 22:06 | Nahoru | #5

slleeper2>Dr.fík> Co blázníš?.. vždyť tam fotky sou..



a kde? ty si sem dával dokazy na fotky nějaký?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ - celková pomoc

31.8.2010 v 22:47 | Nahoru | #6
Jindramx> ????? ... a co je v tom případě tohle?

Pokud se obrázky nezobrazují, tak je uploadnu zítra někam jinam :)

Naposledy editováno 31.08.2010 22:53:20

ČZ - celková pomoc

1.9.2010 v 11:16 | Nahoru | #7
samozřejmě chápu, že ne úplně všichni máme stejné podmínky něco dělat, ale pokud jsi trochu manuálně zručný (a předpokládám že ano když chceš měnit válec a brázdit silnice na Jawce ke které prostě drobné problémy patří) Proč hned měnit karbec? Pokud není vyšlehaný tak jej sprav, šrouby trysky se dají v neposledním řadě třeba opatrně odvrtat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ - celková pomoc

1.9.2010 v 14:31 | Nahoru | #8

slleeper2>Jindramx> ????? ... a co je v tom případě tohle?

Pokud se obrázky nezobrazují, tak je uploadnu zítra někam jinam :)



sory,ale já ten odkaz nahoře teda neviděl a nevidim,teď sice si sem dal odkaz,ale nevidim obrázek,nevim kde je chyba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ - celková pomoc

1.9.2010 v 18:21 | Nahoru | #9
Jindramx> Nejspíš tenhle hosting nepodporuje některé internetové sítě..

EDIT#1:... obrázky sou reupnuté.. už by tam měli být..

Naposledy editováno 01.09.2010 18:30:26

(reakce na) ČZ - celková pomoc

1.9.2010 v 18:39 | Nahoru | #10
slleeper2> http://www.jawamania.info/technika/default.aspx?itemtype=202&grouptype=

A předpokládám že se jedná o 486, 487 nebo 488 tak si stáhni "manuály" z těch se dozvíš o té motorce nejvíc.

Naposledy editováno 01.09.2010 18:39:47

ČZ - celková pomoc

1.9.2010 v 19:31 | Nahoru | #11
477 oil master, ale myslím že píše že to byla 125, tak to je 476ka Jinak pokud je v TP 125, tak bych válec 175 neřešil. Z druhé strany, pokud je v TP 175, tak nevím jestli to papírově pude změnit na 125ccm

1 reakcí na tento příspěvek ČZ - celková pomoc

1.9.2010 v 19:38 | Nahoru | #12
...nechtěl by se strejda zbavit toho za tou čézetou?

ČZ - celková pomoc

1.9.2010 v 19:47 | Nahoru | #13
Karburátor nezahazuj. Pokud nejsou trisky povolit je na to celkem snadná pomoc. Vem kladivko přiměřených rozměrů a párkrát do hlavy tý trysky klepni. Né moc silně. Závit pak většinou povolí. Tělo karburátoru zachovej a vyměň jen trysky amožná něco dalšího. Ideálně všechny "vnitřnosti". Plovák, jehlu, ventil v plovákovce.
K tachometru. Vada nejspíš nebude přímo v tachometru, ale nejpravděpodobněji v náhonu (to "lanko" co k němu vede) nebo bude omletý šnek v kole a nebude otáčet právě tím náhonem.

Základní technická pomoc zde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ - celková pomoc

1.9.2010 v 21:59 | Nahoru | #14

BagoBorec>...nechtěl by se strejda zbavit toho za tou čézetou?



Jo péráka bych taky bral

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ - celková pomoc

1.9.2010 v 22:19 | Nahoru | #15
Dingo> Určitě ne.. :D ... to se vsaď.. posklkádal ho z rezavejch dílů... a strávil na otm s dědou hrozně času... navíc je to taky památka na dědu.. :) .... navíc... pro péráka přes 300 km? :D .. to asi nebude to pravý ořechový.. ;)

Naposledy editováno 01.09.2010 22:23:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ - celková pomoc

1.9.2010 v 22:24 | Nahoru | #16

slleeper2>Dingo> Určitě ne.. :D ... to se vsaď.. posklkádal ho z rezavejch dílů... a strávil na otm s dědou hrozně času... navíc je to taky památka na dědu.. :) .... navíc... pro péráka přes 300 km? :D .. to asi nebude to pravý ořechový.. ;)



Můj děda měl za mlada taky péráka, tak bych ho bral do sbírky ale spokojím se s tím co mám - ČZ150C (takovej "malej pérák")

(reakce na) ČZ - celková pomoc

1.9.2010 v 22:30 | Nahoru | #17
Dingo> :)já mám teď speciálně upravenýho fichtla.. už to ani nevypadá jako fichtl... 99,9% na tmo dělal děda a dost mě toho na otm naučil.. ale přece jenom fichtl.. je fichtl.. a s čezetou ej to přece jenom težší.. :D a ještě, když jsou urvané hlavy šroubů... zítra bych měl mít ohdně volný den, tak se na tu čezetu mrknu pořádně.. ale dělá mi starosti taky felda, vůbec se s ní už 9 měsíců nejezdí a bohužel mam čezetu v garáži před feldou a jinak než přes feldu se tam nedostanu.. a felda taky nestartuje.. což je docela blbý... asi koupím feldě novou baterku.. protože ta baterka je tam asi 11 let a po každý oc hci vyjet, tak jí nechávat nabíjet?.. to je celkem nepříjemný... musím sehant nějaký jiný místo pro čízu..

EDIT#1: NEvíte, kde najdu datumy motoburz kolem Plzně a v Plzni?

Naposledy editováno 01.09.2010 22:33:05

ČZ - celková pomoc

3.9.2010 v 23:19 | Nahoru | #18
Dobil sem baterku a svíčka škrtá hodně dobře... číza sice dlouho stála... ale pak se na ní jezidlo asi 3y a pak přestala startovat... a navíc benzín z nádrže byl naprosto čistý.. Zbejvá vyčistit karburátor... ale... prsotě se do něj za boha nemůžu dostat.. :D

ČZ - celková pomoc

5.9.2010 v 18:21 | Nahoru | #19
Ok... tak číza už jede... byl problém v karburátoru. Triska byla zasviněná a jehla byla moc dole.. :) .. takže už jede... už chybí jen vyměnit: zrcátko, páčky, tachometr a dodělat blinkry.. a hurá na technickou..

1 reakcí na tento příspěvek ČZ - celková pomoc

10.9.2010 v 15:58 | Nahoru | #20
No vidíš mám podobnou jen bez oilmastera (i když ho máš asi odpojenej). Jsou to starý dobrý stroje. Podle pamětníků držáky. Ta Tvoje je nádherná. Tož ať slouží věrně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ - celková pomoc

10.9.2010 v 16:10 | Nahoru | #21

Bimbam>No vidíš mám podobnou jen bez oilmastera (i když ho máš asi odpojenej). Jsou to starý dobrý stroje. Podle pamětníků držáky. Ta Tvoje je nádherná. Tož ať slouží věrně.


Teď jsem kouknul pořádně na fotku, na levým deklu není kolečko výřezu pro olejový čerpadlo, takže ji máš normální s olejem do benálu v nádrži.Jen místo obyčejnýho kastlíku máš tu krásnou bandu na olej. S tím tachometrem - odšroubuj náhon dole u převodovky a zatoč tím trnem co z něj bude trčet - měla by se hnout rafika.Pokud se hne, je problém v převodovce v převodu náhonu na tacho. Je tam od náhonu takový lanko (cca 5cm dlouhý ) opletený pružinou a na jeho konci zploštělá trubička, do který zasahuje právě ten čtyřhran z náhonu tachometru. Může to bejt vyšlochtaný nebo přervaný (to jsem měl já).

(reakce na) ČZ - celková pomoc

10.9.2010 v 17:26 | Nahoru | #22
Bimbam> Díky... taky máš hezký motorky.. hlavně toho Mustanga .. kámoš oh má taky, ale v sakra hroznym stavu..

Ale bohužel.. vyskytl se další problém... Motorka přestala chodit do otáček... znovu... triska je v pohodě, kohoutek taky vypadá, jehlu jsem šoupnul.. Nemůže být třeba problém s vejfukem? ... Hodně dlouho stála, tak jestli není zanešenej.. popřípadě jak ho mám spravit? .. Baterku jsem koupil novou a šlape krásně.. ale bohužel motorka nejde do otáček.. a navíc ještě dnes selhalo těsnění na olejové vaně.. což mě docela dost naštvalo...rozebírat to celé to se mi nechce a navíc se v tom nevyznám.. umím spravit jen karburátor a povechový vady.. v motoru jsem se v životě nehrabal...

ČZ - celková pomoc

12.9.2010 v 20:50 | Nahoru | #23
No, vejfuk jednoduše tak že povolíš vzadu tu matici a vytáhneš z něj tlumič.Na něm uvidíš kolik toho je usazenýho. polejt ten tlumič trochou benzínu a někde venku zřeba na ohništi zapálit, brajgl vyhoří a po vychladnutí to ještě dosundáváš drátěným kartáčem. Brajgl z výfukový roury výfuku jako takovýho je lepší vyškrábat než vypalovat.Mohl by ti zmodrat chrom.Mně když číza nechtěla jít do otáček tak to způsoboval brajgl z nádrže, kterej přicpával sítko u kohoutu a pak nedotejkalo dost benzínu při jízdě na rezervu.Když mašina nějakou dobu stojí, má už nějakej pátek za sebou, nádrže při opětovném rozhýbání stroje dokážou produkovat neuvěřitelný kvanta drobnýho rezu. K převodovce- záleží na tom kde ti z ní ten olej bryndá.Jestli u levýho víka nebo uprostřed a nebo třeba jen kolem vypouštěcího šroubu.

ČZ - celková pomoc

14.2.2011 v 21:16 | Nahoru | #24
Editace 1. příspěvku :) .. čtěte.. díky :)

Potřebuju kartery z motorky 125/476 .. piště.. díky :)

Naposledy editováno 14.02.2011 21:21:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
čz 125 t číslo rámu a motoru ČZ 125 JirkaPařez 11 17.12.2023 v 16:55 FiZzeR
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Cz125/150c ČZ 150, ČZ 125 _Macca_ 16 27.9.2022 v 18:53 Xstork
Čz 125 T seřízení karburátoru 2920... ČZ 125 Jany1985 2 6.9.2022 v 20:50 jawarmaniak
ČZ 125 T/B nejde do otáček ČZ 125 krystofvelecky 2 22.8.2022 v 12:29 jawarmaniak


TOPlist