bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cukání motoru
29.8.2010 v 19:54
Čau mám problémy s motorem. Houpe se nebo vynechává, nejvíce citelné je to když jedu ve stálých otáčkách. Když podržím motor třeba v 8 000 ot/m, tak motorka uplně cuká, při nižších otáčkách se to dá poznat snad jenom na kolísavém zvuku. Co to může být ??? Díky za rady.

Cukání motoru

29.8.2010 v 20:03 | Nahoru | #1
Nemas to uskrceny?

1 reakcí na tento příspěvek Cukání motoru

29.8.2010 v 20:07 | Nahoru | #2
Nemám. Motorku mám už 2 roky a začaolo to dělat až teď.

(reakce na) Cukání motoru

29.8.2010 v 20:12 | Nahoru | #3
SIWS> Aha mě prave delala presne to co popisujes,když byla uskrcena.

Cukání motoru

29.8.2010 v 20:24 | Nahoru | #4
Uškrcené to fakt nemám, ale díky.

Cukání motoru

29.8.2010 v 21:59 | Nahoru | #5
svicky,retez....

Cukání motoru

29.8.2010 v 22:02 | Nahoru | #6
U svíček jsem začal, dal jsem nové a žádná změna. Řetěz? Ten může způsobovat něco takového?? Já ho mám totiž uplně po smrti, praská a natahuje se jako žvýkačka.

Cukání motoru

29.8.2010 v 22:04 | Nahoru | #7
A dělá ti to na všechny rychlosti? Pokud ano a spíš ve vyšších ot., tak bych tipl palivo-filtr-svíčky, pokud jen při jedné rychlosti a při zátahu, tak je to převodovka

Naposledy editováno 29.08.2010 22:05:19

Cukání motoru

29.8.2010 v 22:06 | Nahoru | #8
Mel sem zeda 4roky a myslim ze mi to delal ten retez jednou...

Cukání motoru

29.8.2010 v 22:06 | Nahoru | #9
Je to na všechny rychlosti. Svíčky jsem tam dal před 3 dny nové a vzduchový filtr jsem čistil před týdnem.

Cukání motoru

29.8.2010 v 22:08 | Nahoru | #10
kdyby si chtel mam velmi peknou retezovku po bouracce ma najeto kolem tisice km...

Cukání motoru

29.8.2010 v 22:09 | Nahoru | #11
kdyby si chtel mam velmi peknou retezovku po bouracce ma najeto kolem tisice km...

Cukání motoru

29.8.2010 v 22:10 | Nahoru | #12
Hmm to by sme se mohli nějak domluvit, protože v nejbližších dnech ten řetěz budu muset stejně někde koupit.

Cukání motoru

29.8.2010 v 22:19 | Nahoru | #13
no retez ti nejak moc nepomuze bo si budes muset poridit celou retezovou sadu...

Cukání motoru

30.8.2010 v 10:05 | Nahoru | #14
Ahoj, dělá to i na volnoběh? Myslím tím, když není v tahu?

Cukání motoru

30.8.2010 v 11:56 | Nahoru | #15
Buď je to elektrika nebo benzín, jedno musíš udělat, abys vyloučil to druhý, tak co je pro tebe jednodužší, vyndat a vyčistit karburátory, znova je nastavit a vyměnit palivovaj filtr. Nebo projít celý zapalování jestli neni nekde volnej kablík, třeba na cívce. Bez testovací stolice stejně nezjistíš o řídící jednotce nic, jestli šlape nebo ne. Asi bych zkontroloval ty kablíky a pak se stejně pustil do karburátorů.
Ještě drobnost jak se ptal Dřík, dělá ti to i na volnoběh? a já bych se ještě zeptal, dělá ti to i na neutrál v otáčkách? Jestli jo, můžeš rovnou vyloučit tu řetězovku.

Cukání motoru

30.8.2010 v 12:06 | Nahoru | #16
z toho co píšeš se to dá špatně poznat, ale jak již psali, podobné špatnosti dělá i jetej řetěz, obzvlášť, když je nerovnoměrně vytahanej, píšeš, že ho stejně chceš vyměnit, tak to udělej a pak se uvidí co dál.

Jinak je možná, že to budou svíčky/filtr, jak jsem už psal, z toho jaks to popsal (nebo jak se to po netu dá popsat) těžko dělat závěry

Cukání motoru

30.8.2010 v 12:19 | Nahoru | #17
asi jsem to napsal blbě. Na volnoběh a samo i na neutrál ve vyšších otáčkách. Z750 je podle mě spric, ne? Měl jsem doma Z1000 a dělala to samý. Problém byl v ucpaným nasávacím sítku benzinovýho čerpadla. Vyčistit a pokud to nepomůže, tak celej palivovej systém včetně vstřiků (cca 400 kus). Benzin teď je hroznej bordel, takže se tomu možná nevyhneš. S tím sítkem bacha! Nezničit, nebo neztratit! Nejde koupit jako ND, leda celý čerpadlo (cca 30 tisíc) Další eventualita je regulátor tlaku benzinu (změřit).

1 reakcí na tento příspěvek Cukání motoru

30.8.2010 v 20:10 | Nahoru | #18
Řetězovka bude tak i tak. Dělá to i na neutrál, de slyšet že to nejde, tak jak by mělo. Zitra se na to vrhunu a zkusím to nějak projít a vyčistit. Vzduchový filtr a svíčky jsem už vyloučil jak už jsem psal. Je možné že to bude opravdu ucpané, protože už dost dlouho se mě stává, že se motorka uplně začne dust, když mám v nádrži málo benzínu a jedu na plný, u 200 km/h se to začne dusit a hotovo musím ubrat tak na 160, ale to nevím jestli to není způsobeno pouze tím malým množstvím benzínu.

(reakce na) Cukání motoru

31.8.2010 v 07:17 | Nahoru | #19
SIWS> to je přesně ono. Taky musel mít hodně benzinu, aby to neblblo. A když tomu dal, tak se to zakuckalo... Po vyčištění se to zlepšilo, ale neodstranilo úplně. Budeš možná muset i vstřiky. Teď jsem tu měl jednu TLR, vstřiky sice dávaly objemově dobře, ale rozstřik byl špatnej. Po vyčištění jede mašina jak víno! Hodně štěstí...

Cukání motoru

31.8.2010 v 16:30 | Nahoru | #20
Ale aby jsi to špatně nepochopil, motor vynechává stále a pravidelně i při dostatku paliva v nádrži. Ale když je málo paliva v nádrži, tak se to okolo těch 200 km/h uplně zadusí. Dnes jsem vyčistil to sítko ( nebylo nějak moc znečištěné ) a prošel jsem většinů kontaktů ke keterým jsem se dostal. Zdá se mě že se nic nezměnilo, ale nejlépe to poznám až za jízdy.

Cukání motoru

1.9.2010 v 08:19 | Nahoru | #21
změř tlak paliva. Pokud bude OK. Tak jsou to vstřiky.

Cukání motoru

1.9.2010 v 09:40 | Nahoru | #22
OK

Cukání motoru

4.9.2010 v 10:08 | Nahoru | #23
Tak problém je vyřešen. Byl to ten řetěz. Měl jsem za to že problém je i na neutrál, ale asi mě jenom mátlo chování motoru v neutrálu. Všem vám moc děkuji za rady a za snahu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 Bedys85 10 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 ERINN 1 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM
Přerušovač blinkrů Kawasaki Z 750 AdamSnopek 7 1.9.2023 v 13:52 CBRlitrRR
Bliká imo- závada s kódem 63 Kawasaki Z 750 Marťas410 24 20.8.2023 v 22:19 Martinek866
Kawasaki z750 2011 Kawasaki Z 750 YZFLukyn 1 15.5.2023 v 13:24 Krautkopf


TOPlist