globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďáček
26.8.2010 v 21:30
Ahoj,poraďte...nějaký laďák na TT 600 E 2000..děkuju

Laďáček

26.8.2010 v 21:38 | Nahoru | #1
zalezi za kolik....napada me leo vince,RAAS,creptus,marving,SLK....mozna neco bude delat i sharon....ja jsem z usa dovez FMF.....

Naposledy editováno 26.08.2010 21:41:17

Laďáček

26.8.2010 v 21:42 | Nahoru | #2
jedině Atrapovič

1 reakcí na tento příspěvek Laďáček

26.8.2010 v 22:21 | Nahoru | #3
Tak cena okolo 8000 Kč...ale nikde jsem nenašel na TT...všechny na XT..nevím jestli by to pasovalo..

(reakce na) Laďáček

26.8.2010 v 22:35 | Nahoru | #4

cbpepe>Tak cena okolo 8000 Kč...ale nikde jsem nenašel na TT...všechny na XT..nevím jestli by to pasovalo..


kluci z creptusu to ti udelaji na zakazku.....leo vince jsem videl na TTR,na tte nevim jak by sel....tenhle tam treba ma Laser:
http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/428028-tt-600-e.html

Laďáček

26.8.2010 v 22:41 | Nahoru | #5
Jj..vypadá to dobře..a ten creptus dělaj kde?

Laďáček

26.8.2010 v 22:56 | Nahoru | #6
creptus delaj ve vyprachticich.. doporucuju, kvalitni funkcni lauf za super penize jinak www.creptus-eshop.cz

Laďáček

26.8.2010 v 23:49 | Nahoru | #7
z xt nepasuje, po instalaci doporučuju natryskovat

2 reakcí na tento příspěvek Laďáček

27.8.2010 v 10:16 | Nahoru | #8
Jak myslíš natryskovat...i když seženu přímo na TT laďák..je nutný kuchat karbec?

(reakce na) Laďáček

27.8.2010 v 12:42 | Nahoru | #9

cbpepe>Jak myslíš natryskovat...i když seženu přímo na TT laďák..je nutný kuchat karbec?


jen nekdy....zalezi jaky vyfuk tam das...jak moc se bude lisit ten "protitlak" ktery ti jde z originalu,protoze ma prepazky...pokud tam das nejaky smejd,ktery bude vpodtste jen duta trubka,tak se na ten karbec priprav...ale urcite to neplati ve vsech pripadech....nez jsem koupil ten FMF,tak jsem si zjistoval jaky je na drko nejlepsi ladak,aby se s tim nemuselo nic delat-ani pretryskovat,ani menit vzduchovy filtr....nechal jsem si poradit od kluku z ameriky,procetl jsem par diskuzi na jejich foru a rozhodl se pro FMF....a bylo to presne jak rikali...nemuselo se sahnout na karbec,na filtr a dokonce ani na sroub bohatosti smesi....proste to s nim slape jak s origo,asi i trochu lepe....

1 reakcí na tento příspěvek Laďáček

27.8.2010 v 12:51 | Nahoru | #10
za mě Leo Vince ...mám ho na DR-Z a od zvuku až po celkové zpracování je to paráda ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďáček

27.8.2010 v 12:51 | Nahoru | #11

cbpepe>Jak myslíš natryskovat...i když seženu přímo na TT laďák..je nutný kuchat karbec?


...já jsem svojí Kawu KLX 650 po laďáku i přetryskoval,...jak ten laďák, tak přetryskování je docela znát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďáček

27.8.2010 v 12:55 | Nahoru | #12

Matess727x>...já jsem svojí Kawu KLX 650 po laďáku i přetryskoval,...jak ten laďák, tak přetryskování je docela znát.


cos tam daval? dynojet?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďáček

27.8.2010 v 13:04 | Nahoru | #13

sherm14>cos tam daval? dynojet?


...jen větší trysky a užší jehla,...z americké otevřené verze. ....koupil jsem z ní za litr komplet celej karbec.

(reakce na) Laďáček

27.8.2010 v 13:10 | Nahoru | #14

Matess727x>...jen větší trysky a užší jehla,...z americké otevřené verze. ....koupil jsem z ní za litr komplet celej karbec.


tak to mas dobry! ja z usa dovezl i dynojet kit,ale potom co jsem zjistil,ze tam jsou uplne jine velikosti trysek nez pro evropskou verzi,tak jsem se na to radsi vykaslal a dynojet schoval z5 do skrine nastesti me to moc nesere,dal jsem za nej 30 dolaru= 600 Kc,kdezto u nas stoji pres dva litry.....

Laďáček

27.8.2010 v 13:53 | Nahoru | #15
Sherm14: Já se těch Dynojetu trochu bojím,...četl jsem pár negativních zkušeností,...až tím někdo uplně rozmrdal motorku a nakonec byl rád, že se vrátil zpět a seštěloval to "tak nějak".Nehledě na to, že mě výkon té mojí KLX s laďákem a přetryskováním plně dostačuje.Ona byla zavřená na tu úplně nejutaženější verzi,...já pak z toho byl vlastně nakonec nadšenej. Páč jak nebyl motor honěnej do žádných extrémních výkonů, tak je v parádní kondici. Proto se už dnes trošku podivuju nějakého toho nadšení, když někdo kupuje motku na inzerát s tím, že je "otevřená na plný výkon" a jak je to skvělý,...větzšinou ty motory podle toho vypadají.

(reakce na) Laďáček

27.8.2010 v 16:34 | Nahoru | #16
Miši> a co u toho Vince..nutný vyštelovat karbec?nebo stačí vysolit ty prašule namontovat a jezdit...?

Laďáček

27.8.2010 v 16:53 | Nahoru | #17
cbpepe> ty s tímto moc neporadím, protože motorku už jsem koupil se všema úpravama a u DR-Z se často mění komplet karbec, takže tam teď ani nemám ten originál...
ale k motorce jsem dostal i origo karbec s Dynojet kitem, takže předpokládám, že minulý majitel nechal nejdřív namontovat ten výfuk a zároveň osadil origo karbec tím Dynojetem + výměnil klasický vzduch. filtr za KN-ko...a až pak dělal ty větší úpravy kvůli dalšímu zvýšení výkonu...

ale jestli si to s tím laďákem poradí i bez jakéhokoliv zásahu do karbecu, to fakt nevím ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha TT 600 řidičák Yamaha TT 600 E Tomek1 15 28.3.2024 v 00:07 Zerog
Albáie - začátek května Yamaha TT 600 E HTB 10 10.5.2023 v 21:02 Ládínek.
Cestovní kufry Yamaha TT 600 E Zoltan1 1 2.11.2021 v 22:36 stnd
Zadní stupačky na TT 600 E Yamaha TT 600 E Zoltan1 1 30.7.2021 v 15:29 milonovo
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto


TOPlist