globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cuká v nízkých otáčkách
26.8.2010 v 17:54
Mám problém po jízdě cca 1hodinu začne při nízých otáčkách tak kolem 3000ot/min cukat ale jen při udržování těchto otáček. Při přidání se to ztratí. neví někdo čím by to mohlo být??

Uzavřeno 08.04.2011 v 15:45 uživatelem Pepek.sv

Otevřeno 08.04.2011 v 15:46 uživatelem Pepek.sv

Cuká v nízkých otáčkách

26.8.2010 v 18:16 | Nahoru | #1
Dělá mi to to samé stará Honda, ale ve 2000 ot. a níž. Také při brždění motorem v těch otáčkách, takže se zavřeným nebo téměř zavřeným plynem. Řeším to už asi rok. Podle barvy svíčky jeden válec přisává vzduch nebo špatně funguje volnoběžný systém. Zkoušel jsem přisávání netěsností (startovací sprej mezi karbec a hlavu), přisávání z hlavy (výměna ventilových gufer), přisávání zevnitř karburátoru (díra v membráně, těsnost šoupátka sytiče), ale nic jsem nenašel. Výměna svíček taky nemá vliv. Karburátor čištěn. Nemůžu na to přijít, čím to je. Obohacení nastavením volnoběžného červíku omezí horní rozsah otáček cukání a sílu cukání, ale nevyřeší to. Zlobí to tím víc, čím je motor studenější. A také jak kdy.
Nemůžu přijít na to, čím to je.

1 reakcí na tento příspěvek Cuká v nízkých otáčkách

26.8.2010 v 18:45 | Nahoru | #2
Mám yamaha Tzr 80 je to 2T a mam ten samej problém při brždění motorem cuká.... ale je to asi daný tím, že je to vysoko otáčkovej stroj.... nevím já to moc neřešil.... ale když už to dělá není dobrý jí nechat cukat, odělává se motor....

Cuká v nízkých otáčkách

26.8.2010 v 18:46 | Nahoru | #3
Něco podobného mi dělá Ybra, ale při 4000ot/min. Zaregistroval jsem to už dříve, ale neřešil jsem to ani jsem se na to zatím nikde neptal. Taky jak říkáš, když to držím na jakem koliv kvaltu na 4tisicích, tak ta motorka cuká(ale ne nějak moc, jen tak lehoučce, ale jde to znát), jak mile přidám plyn nebo uberu, tak vůbec nic. Člověk, který na ní nejezdí pořád, by to ani nepoznal při jedné projížďce, ale taky by mě zajímalo co to je.

(reakce na) Cuká v nízkých otáčkách

26.8.2010 v 20:37 | Nahoru | #4

Dawid101>Mám yamaha Tzr 80 je to 2T a mam ten samej problém při brždění motorem cuká.... ale je to asi daný tím, že je to vysoko otáčkovej stroj.... nevím já to moc neřešil.... ale když už to dělá není dobrý jí nechat cukat, odělává se motor....



U 2T, nebo minimálně u Jawy 350, to není závada ale vlastnost. Tam to dělá naopak bohatá volnoběžná směs. Když jí ochudíš tak, aby to necukalo vůbec, tak to bude mít nestabilní volnoběh a špatné studené starty, když to seřídíš tak, aby volnoběh držel perfektně, tak to zas bude cukat. Takže jedině kompromis. 4T se ale chová úplně jinak.

Mě to dřív Honda nedělala, začla takhle zlobit až krátce před najetím 200 tis. km, takže to může být opotřebením v podstatě kteréhokoliv dílu, protože značně opotřebené a vyběhané je na té motorce úplně všechno.

Cuká v nízkých otáčkách

26.8.2010 v 21:39 | Nahoru | #5
u ktm mi to dělala volná jehla na šoupěti.. ale nevim jestli je to tu taky možný..

1 reakcí na tento příspěvek Cuká v nízkých otáčkách

26.8.2010 v 22:08 | Nahoru | #6
Jehly mám volný samozřejmě (ve smyslu, že se vaklaj) už odjakživa, to uložení začne mít vůli snad už po 50 tisících, což pro některé z nás znamená tak 2 roky ježdění. Jediný inteligentní řešení jsem viděl u nových ruských karburátorů na Dněpry a Uraly, co maj v šoupátkách kuličku s pružinkou tlačící celkem silně z boku na jehlu v díře, kterou prochází.

Cuká v nízkých otáčkách

27.8.2010 v 08:58 | Nahoru | #7
Pepek> jde o XTZ, nebo jsi to sem zaradil jen nahodou? Pokud jo, tak vymen svicky.

(reakce na) Cuká v nízkých otáčkách

27.8.2010 v 09:06 | Nahoru | #8

Deadman>Jehly mám volný samozřejmě (ve smyslu, že se vaklaj) už odjakživa, to uložení začne mít vůli snad už po 50 tisících, což pro některé z nás znamená tak 2 roky ježdění. Jediný inteligentní řešení jsem viděl u nových ruských karburátorů na Dněpry a Uraly, co maj v šoupátkách kuličku s pružinkou tlačící celkem silně z boku na jehlu v díře, kterou prochází.



Jestli myslíš, že se jehla vaklá jako že není uprostřed díry?? Tak to nemá vůbec vliv, protože průřez (velikost průřezu sedla jehly - (minus) průřez jehly se nemění. Řeším podobný problém na karburátorech mikuni, nikdo tady nepsal o tom, že by zkusil pohnout s výškou jehly...což je to, co ovlivňuje právě oblast otáček nad volnoběhem. Zkoušel to někdo k tomuto problému?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere Peter26 12 22.4.2024 v 22:29 Peter26
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere Peter26 0 20.4.2024 v 18:28 Peter26
Yamaha Xtz 750supertenere, dusí se ... Yamaha XTZ 750 SuperTenere pařenica 17 1.7.2023 v 08:12 wáca
Kde najít dobrou lakovnu v Praze Yamaha XTZ 750 SuperTenere georgeCZ 11 16.2.2023 v 11:35 markus
Yamaha xtz 750 supertenere Yamaha XTZ 750 SuperTenere Tomkertis 6 4.4.2022 v 08:11 Tomkertis


TOPlist