Téma: karburátor
 
22.8.2010 v 12:29
Ahoj jen mám takový dotaz jeslti je nějaký rozdíl mezi karburátorem pro 4Takt a pro 2Takt jen se ptam tak se zajímavosti díky moc:)

karburátor

22.8.2010 v 12:34 | Nahoru | #1
teoreticky být nemusí, prakticky být může...

karburátor

22.8.2010 v 12:36 | Nahoru | #2
to jsi mi toho moc nerekl..to furt nevim...me to prijde ze by to melo byt stejny..jen to ma za ukol spravne smichat smes vzduchu a benzinu ne..?

1 reakcí na tento příspěvek karburátor

22.8.2010 v 12:45 | Nahoru | #3
Mám dojem, že nějakej rozdíl tam je, ale jakej nevím

(reakce na) karburátor

22.8.2010 v 12:52 | Nahoru | #4

eMko95>Mám dojem, že nějakej rozdíl tam je, ale jakej nevím


Vpodstatě bývá rozdíl jen v tom, že dvoutakty mívají do karbecu přivedený olej z oilmasteru

karburátor

22.8.2010 v 13:00 | Nahoru | #5
Řekl bych, že 4T si může dovolit jemnější trysky než 2T, olej má mnohem vyšší hustotu. Tryskama myslím otvory... ne vstřikovače

karburátor

22.8.2010 v 13:07 | Nahoru | #6
Myslel sem to tak že každej může být konstrukčně trošku jinej. Třeba již zmíněnej přivod oleje, ale jako princip tam je pořád stejnej, takže defakto i karbec ze 4T může fachat na 2T a taky nemusí... Bude to konstrukční řešení od konstrukčního řešení...

1 reakcí na tento příspěvek karburátor

22.8.2010 v 13:26 | Nahoru | #7
vipercz => no jasny o to mi jde jeslti je mozny aby karbec treba dejme tomu Keihin CVK co se montuje na 4takty by mohl fachat i na na 2 taktu...to by me zajimalo..

(reakce na) karburátor

22.8.2010 v 13:30 | Nahoru | #8
ACHY> Mohl by...
ale vždycky bude lepší koupit origo, či nějakej vyzkoušenej neorigo

karburátor

22.8.2010 v 13:39 | Nahoru | #9
2 taktní wartburg používal stejnej karburátor jako 4t škoda 120. Bylo tam pár změn, ale jenom minimální.

karburátor

22.8.2010 v 13:53 | Nahoru | #10
tak to jsem chtěl vedět jeslti může teoreticky i prakticky fungovat tohle spolu..:)

karburátor

22.8.2010 v 18:37 | Nahoru | #11
ano, teoreticky i prakticky může...Ale je to model od modelu...

1 reakcí na tento příspěvek karburátor

21.9.2010 v 07:05 | Nahoru | #12
Dvoutakt by měl mít malinko jiný vzdušník, máme tu zkušenost,že při plném otevření šoupátkA je jedno jaký tam byl karburátor (MOTORKA je ohřátá atd..) Problémy jsme většinou měli u startování za studena volnoběhu atd.. Já osobně kaburátory mikuni z Yamahy RD na mojí CB, potom vím, že ten samej problém Mikuni VM na zetkách 984,511.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor

21.9.2010 v 14:37 | Nahoru | #13

Sukin>Dvoutakt by měl mít malinko jiný vzdušník, máme tu zkušenost,že při plném otevření šoupátkA je jedno jaký tam byl karburátor (MOTORKA je ohřátá atd..) Problémy jsme většinou měli u startování za studena volnoběhu atd.. Já osobně kaburátory mikuni z Yamahy RD na mojí CB, potom vím, že ten samej problém Mikuni VM na zetkách 984,511.



a taky na 250/980 a 513

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor

22.9.2010 v 09:19 | Nahoru | #14

Prusa #94>a taky na 250/980 a 513


Já myslel jako zetky 511 atd...

(reakce na) karburátor

22.9.2010 v 10:27 | Nahoru | #15

Sukin>Já myslel jako zetky 511 atd...


já taky, ČZ 250/980 a 513

karburátor

22.9.2010 v 21:42 | Nahoru | #16
Jooo, pokud vymenis vsechny trysky,kominky,soupatka,jehly, tak je to urcite zmamenne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist