globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak startovat správně
 
19.8.2010 v 23:02
Ahoj, mám 4dny řidičák na A1 a aktuálně jezdím na skůtru Kymco Ultra 125-4takt. Řeším problém, že jsem dneska jel do obchodu, všechno v pohodě, doma jsem nastartoval studený skutr, chytl krásně, jízda bez problému, ale jak jsem přišel zpět z obchodu, tak se zřejmě chlastnul a nešel už nastartovat. Studenou motorku startuju bez plynu, teplou taky, měl bych to nějak změnit? Ted mám skutr v garáži a nechávám ho přes noc stát, at benzín vyprchá. Jak bych měl správně startovat? Poraďte prosím, jsem začátečník v tomto, děkuji

Jak startovat správně

19.8.2010 v 23:03 | Nahoru | #1
stříkačka nebo karbec?

Jak startovat správně

19.8.2010 v 23:20 | Nahoru | #2
Bez plynu.

Jak startovat správně

19.8.2010 v 23:21 | Nahoru | #3
Karbec. A proč se mi to chlastlo dneska? Jaký je důvod tohoto?

Jak startovat správně

19.8.2010 v 23:23 | Nahoru | #4
zkus to spíš chvilku sledovat, z jednoho nepovedeného startu těžko dělat závěry, ale jinak bez plynu

Jak startovat správně

19.8.2010 v 23:25 | Nahoru | #5
časem to poznáš, každá motorka chce to svoje

Jak startovat správně

19.8.2010 v 23:36 | Nahoru | #6
No jde mi o to, že budu jezdit každý den 12km do školy a nerad bych, aby mi to v 7:40 nechytlo a nebo nechytlo u školy cestou domů...když už se chlastne, jde to vyřešit nějakým způsobem rychle nebo jenom čekat, až se benzín odpaří?

Jak startovat správně

19.8.2010 v 23:50 | Nahoru | #7
Proč startovat bez plynu? Mně někdy i když je šytič (podle mě ale nejde naplno) tak nechce chytnout, dokud tam trošku plynu nedám - pak to ale vyletí třeba do 4-5 tisíc.

Jak startovat správně

19.8.2010 v 23:56 | Nahoru | #8
Ulejt by se to jen tak nemělo u takovycho motoru, nebo jo?
jestli tam je čínská svíčka tak doporučuju vyměnit.

Každa motorka je jiná tak třeba zítra to zkoušej celej den :)
Třeba u DR studená jedině bez plynu, trochu plynu a nechytne.
U CBR zase bez plynu točilo přiliš dlouho, s troškou plynu chytla na otočení.
Tak doporučuju zkoušet

1 reakcí na tento příspěvek Jak startovat správně

20.8.2010 v 00:01 | Nahoru | #9
Svíčka tam je NGK, měněná asi půl roku zpět za uplně stejnou, co tam byla od novoty. Zítra to budu zkoušet

Jak startovat správně

20.8.2010 v 01:25 | Nahoru | #10
co by si chtěl po té hujde, třeba se ti sekl plovák a uchlastalo se to... Víckrát se ti to stát už nemusí, neřeš bejčárny, když se ti to stalo poprvý. Až ti to udělá několikrát za sebou, pak s tím někam jeď. Nic není dokonalý

Jak startovat správně

20.8.2010 v 07:20 | Nahoru | #11
po prvnim nestartu si s tim nelamej hlavu, jak pisou ostatni, kazda chce svuj postup...
ja kdyz startoval po studeny noci 12 let starej italskej skutr, to bylo

Jak startovat správně

20.8.2010 v 07:25 | Nahoru | #12
když Ti to nechytí a je to ulitý dej plnej a zastartuj, mělo by to pomoct - na cestě asi není čas moc čekat na nějaký odpaření benzínu
jak tady padlo každej motor pořebuje svý - mně to bez trochy plynu taky špatně chytá

1 reakcí na tento příspěvek Jak startovat správně

20.8.2010 v 08:28 | Nahoru | #13
Já startuju nastudeno bez plynu s vymáčklou spojkou(sytič naplno).Když už je trochu ohřeje,tak chytá no problemo.Kdyžtak přidám trošku plynu

(reakce na) Jak startovat správně

20.8.2010 v 09:13 | Nahoru | #14
dj.radim> máš tam palivový kohout, který by se dal přepnout do polohy "OFF"? Pokud by tam byl, pomohlo by přívod benzínu po jízdě vypnout, ať se ti neutápí. Pokud je to všechno zadělaný a sytič je auto, tak jedině časem přijít na osvědčený způsob nastartování.

(reakce na) Jak startovat správně

20.8.2010 v 09:16 | Nahoru | #15
Haesty> Nevím, jak to máš ty, ale svoje EFko bez vymáčklé spojky nenastartuju - je tam spínač. A jak píšeš, bez plynu se sytičem (dávám tak 1/3 - 1/2). Teplá už startuje dobře.

Jak startovat správně

20.8.2010 v 09:19 | Nahoru | #16
Kohout na vypnutí přívodu benzínu tam není, všechno auto.

Jak startovat správně

20.8.2010 v 14:35 | Nahoru | #17
Pokud je to uchlastlý, mělo by pomoct otevření plynu (ochudí se směs = míň benzínu, víc vzduchu = příznivější podmínky). Ale jak píšou ostatní - pokud to bylo jednou, tak to neřeš.

Pokud se to bude opakovat, tak se snaž něco vykoukat (jak to bylo před chcípnutim horký, jestli bylo teplo nebo zima, jestli pršelo, ...), já měl třeba problém trabl se startovánim ve vedrech (ale motorka celej den stála, takže horký to nebylo...)

1 reakcí na tento příspěvek Jak startovat správně

20.8.2010 v 20:52 | Nahoru | #18
Tak dneska jsem jezdil celé odpoledne a všechno v pohodě starty bez plynu tak snad to tak bude pokračovat. A mám ještě malý dotaz, smí se s skutrem na dálnici? jet to jede 100-100km/h, takže 80km/h pohoda. Jde mi o silnici pro motorová vozidla z Frýdku do Ostravy.

(reakce na) Jak startovat správně

20.8.2010 v 21:47 | Nahoru | #19
dj.radim> jestli to má konstrukční rychlost 80 a víc tak můžeš

1 reakcí na tento příspěvek Jak startovat správně

21.8.2010 v 12:10 | Nahoru | #20
Němec-Díky

Dneska se mi stal další technický problém, jedu si 60km/h a najednou motorka ztratila tah a motor jenom dobublával až zastavil a chcípl. Zkouším potom startovat a už nechytl. Byl jsem na kopci, tak jsem to pustil z kopce, dal plný plyn a nastartoval. Skutr po 3s chytl. Nějaký nápad, čím by to mohlo být? Mám v plánu jezdit ted přes prázdniny co to jde, abych zjistil co blbne, aby jak byla škola mohl v klidu jezdit.

(reakce na) Jak startovat správně

21.8.2010 v 12:40 | Nahoru | #21
dj.radim> teda chlape, už by skůtr letěl ze skály, takhle se s tím věčně prcat...

1 reakcí na tento příspěvek Jak startovat správně

22.8.2010 v 11:26 | Nahoru | #22
Vyčisti karbec a přidej si palivovej filtr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak startovat správně

22.8.2010 v 11:36 | Nahoru | #23

Berrisek> přidej si palivovej filtr


Největší hloupost co může udělat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak startovat správně

22.8.2010 v 12:33 | Nahoru | #24
BagoBorec> Důvod?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak startovat správně

22.8.2010 v 20:43 | Nahoru | #25
Berrisek> Narve si do palivový cesty další zbytečnej filtr náchylnej k ucpání.I tihle číňani mají naprosto dostačující sítko v nádrži.A navíc - když se tankuje u pump s velkou obrátkou paliva, není šance aby se nějakej bordel do nádrže vůbec dostal - a i u těch ostatních je velmi malá.
Menší částečky, který přes sítko projdou karbecem projdou a spálej se.

Jak startovat správně

22.8.2010 v 22:26 | Nahoru | #26
Kymco není čína...

(reakce na) Jak startovat správně

23.8.2010 v 18:16 | Nahoru | #27
BagoBorec> No jo, ale podle toho co píše, tak to zajebaný asi má. A navíc filtřík má milion dírek menších než jeho trysky a je jednodušší jednou za dva roky filtr vyhodit než každej půlrok čistit karbec.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist