paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jakou motku dal po 500ccm?
Zdravim, chtel bych se zeptat, jakou motorku by jste si vybrali jako dalsi stupen po CBecku? Prvne jsem premyslel nad hornetem, jenze nevim jestli nahac je to pravy...takze se spis priklanim ke kapote. Docela se mi libi Ninja, ale jestli neni lepsi R1? A taky jak je to se skokem 500ccm - 600(750)ccm - 1000ccm? Pripadne kdo neco podobneho resil, tak bych prosil o rady...Cenovy limit je kolem 60 - 70 000,-. Je to spise tema do budoucnosti, ale trosku se nudim
Předchozí
1 2
Následující

Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 20:56 | Nahoru | #1
V tejhle cenovej jdu bejt tebou do Ninji..
Navic ve srovnani s erjednapicowoe a gixxerem je asik nejkrotsi a jeste mozna nejakou tu chybku odpusti..

Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 20:58 | Nahoru | #2
Mě se třeba hodně líbí VFR 750. 100koní to má a zůstaneš u Hondy.

Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 21:00 | Nahoru | #3
Stejne si koupis co se ti libi a ostatni ti zase poradi co se libi jim Ja bych v tehle cenove kategorii sel do GSXR 750

1 reakcí na tento příspěvek Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 21:01 | Nahoru | #4
já jsem šel po 6ce cebru do Ninje ky, a nemůžu si ji vynachválit.. Je trošku cestovnější než gsxr a r1, což jsou ryzí sporty.
Na zx9r batoha nebolí řiť, a tebe taky ne. Ty sedla jsou luxus. A pokud chceš podivočit, ten výkon ti to umožní s velkýma rezervama..
A co fároš, ten Tě neláká???

(reakce na) Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 21:07 | Nahoru | #5
underworld> ten faros je ale s cenou nekde jinde ne? jak se tak divam....

EDIT: teda ten litr...900 uz nejaka je...

Naposledy editováno 18.08.2010 21:09:33

Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 21:11 | Nahoru | #6
No nevím po CB jít hned do Gixxera
No nevím jseš mladej asik nemáš strach.
Já jsem tata od rodiny a skok z B6 na Fazera 1000 byl pro mě docela hup.
Je fakt že Fazer má motor z R1 ale takovej mírnější a motorka je oproti R1 těžká,takže není tak brutální.(je fakt že jsem nechtěl ten svůj pupek skládat na nádrž)
Kolik na to CB najels km ?
No volba je na tobě ale určo nejlepší litr je podle mě Gixxero
P.S.Podle mě se na tom buď zabiješ nebo budeš jezdit jak posranej

1 reakcí na tento příspěvek Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 21:16 | Nahoru | #7
kakac> tak strach je porad...taky nova motka nebude tento rok, spis pristi, jenom me to ted zajimalo...a najeto zatim neco mezi 2 000 - 3 000, musel bych se podivat presne...P.S. urcite s tim hned nebudu jezdit 250 zatim staci 180 na CBecku

Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 21:19 | Nahoru | #8
jasně že jsem myslel 9ku fároše.. Šel bych buď do něj, nebo do ninje, záleží no.. Na ostatních jsem neměl možnost pořádně pojezdit, tak nepovim.. Fároš super, zx9r lambáda

[img]

Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 21:35 | Nahoru | #9
já bych to s nějakým litrem vůbec nehrotil.. V tomdle směru není kam spěchat, po litru už toho moc silnějšího není.. Já bych volil šestku, na naše silnice výkonu až až. Aby sis nekoupil litra a pak Tě to někde nevyškolilo.. S rozumem jde ale všechno, je to na Tobě..
Jinak za ty prachy byl šel do Ninji, kolem roku 2002

(reakce na) Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 21:41 | Nahoru | #10

Bohuz>kakac> tak strach je porad...taky nova motka nebude tento rok, spis pristi, jenom me to ted zajimalo...a najeto zatim neco mezi 2 000 - 3 000, musel bych se podivat presne...P.S. urcite s tim hned nebudu jezdit 250 zatim staci 180 na CBecku


To se dobře píše
Můžu říct z vlastní zkušenosti asik toto : přidáš plyn a ono to kurva akceleruje i na 6 jak bič . Hrábneš na brzdu a ono to kurva brzdí .Přijedeš na točku a ono se to samo pokládá do zatáček a nekroutí jak had (i když u B6 je to spíše o tlumičích). Pak na rovině otočíš na zkoušku kolik asik dá.... a ono najednou 260 (tachometrově) a ještě cítíš potenciál že by jěště šla ....... tož asik tak
P.S na B6 najeto asik tak 12000 km
P.P.S když jsem si ho (B6) zas projel tak jsem ho držel pod krkem jak žida...
prostě nejel,neakceleroval a nebrzdil ale zatáčky vykružoval pěkně ale ....
Ale prostě mám Bandita moc rád protože po našich silnicách je to komfort nebolí ruky a záda a prdel a nefouká tam na tebe tolik .(jak jsem napsal jsem starej vůl ,chci pohodlí ).
Ale dneska jedině B1250 SACS (olej vzduch) a v eSku.Nejkrásnější motorka

1 reakcí na tento příspěvek Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 21:43 | Nahoru | #11
Sorry, ale s takovýmhle nájezdem bych zatím o něčem větším neuvažoval. Měl bys na tom dát alespoň 15-20t km, aby sis mohl říct, že to máš v paži a už to nestačí... To je bez urážky, mám zatím letos najeto podobně (cca 5t km) po delší pauze a jsem teď akorát ve fázi, kdy si sebekriticky přiznávám, že umím úplný ho... Na rovinkách by to sice sneslo vyšší výkon, ale i ten sebevětší by stejně po čase mohl bejt ještě větší a jakmile si projedu nějaké techničtější pasáže, tak mě to vždycky krutě vrátí na zem

Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 21:51 | Nahoru | #12
Sory, ael tohle nemůžeš srovnávat - na 500ce nabereš nějaký zkušenosti, ael přikláním se k názoru najet 20000 + a pak teprve jít do silnější....i pokud bys koupil sporta 6ku tak to bude velkej rozdíl a to mi věř. I tak budeš lovit trochu odlišný styl jízdy.

Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 21:55 | Nahoru | #13
Majk má pravdu . Na příští sezónu si dej pásky na kola a ještě ji odjezdi na pětikilu

(reakce na) Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 21:58 | Nahoru | #14

Majk1>Sorry, ale s takovýmhle nájezdem bych zatím o něčem větším neuvažoval. Měl bys na tom dát alespoň 15-20t km, aby sis mohl říct, že to máš v paži a už to nestačí... To je bez urážky, mám zatím letos najeto podobně (cca 5t km) po delší pauze a jsem teď akorát ve fázi, kdy si sebekriticky přiznávám, že umím úplný ho... Na rovinkách by to sice sneslo vyšší výkon, ale i ten sebevětší by stejně po čase mohl bejt ještě větší a jakmile si projedu nějaké techničtější pasáže, tak mě to vždycky krutě vrátí na zem


Naprostej souhlas
A k autorovi tématu: být tebou tak si za ty prachy koupím FZ6 S2 a budeš vidět jak 100 koňová motorka oproti CBčku jede a hlavně jak jdou jezdit technickě pasaže.
P.S nic proti CB taky jsem na něm začínal a najel tak 1500 km

Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 22:03 | Nahoru | #15
Sak pise ze do budoucna nechce si to kupovat hned Ja taky premyslel na co bych skocil z jawy 350 kdysi davno

1 reakcí na tento příspěvek Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 22:15 | Nahoru | #16
Ja najel na petistovkach zatim asi 13000 km a jeste nemam uplnou jistotu, ze by to bylo dost na to, abych skocil treba na litra. I kdyz u me je to spis o penezich...

Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 22:16 | Nahoru | #17
ber co ti sedne, povoz se a uvidiš sám... Jinak za mě určitě r1 ale všechny mašiny cos vyjmenoval tak budou určitě lepší než to cb měl sem možnost se povozit a rikam ti že když přežiješ podvozek cb tak už snad všechno , s ničem si nepohoršíš a žádná 6ka tě určitě nezklame, oproti tem pětikilům to jede, dál už ten skok není takovej... Osobně bych vybíral prvně mezi těma 6kama, ostatně jak sem udělal. Když to řeknu blbě tak je to nejslabší z nejsilnějších a na něakej čas ti to vystačí

Naposledy editováno 18.08.2010 22:22:01

Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 22:29 | Nahoru | #18
ja dal na pullitru (v mem pripade ER-5) 10000km a skocil na stokonovou sestku.. a ono to oproti pullitru jede jak gula! takze byt tebou tak jeste pojezdim na CBcku, a pak se poohlidnu po nejaky sestce.. bud CBR600f jestli chces pohodlnejsi kapotu, a nebo treba gixxero, pokud chces neco ostrejsiho (jako klidne i ninju nebo R6, ale gixxera jsou mne osobne sympatictejsi )..

Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 22:41 | Nahoru | #19
Za mně ještě pojezdit pětku, a pak skočit na sedumpade. Litr je skok jak kráva, a když se lehce naddimenzuješ skokem na sedmičku nebudeš si u šestky za chvíli říkat zda jsi neměl jít do litra.. Pokorně se vyučíš a pak třeba ten litřík.. Někdy..

1 reakcí na tento příspěvek Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 22:50 | Nahoru | #20
ta Suzuki GSX-R 750 vazne nevypada spatne

(reakce na) Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 22:55 | Nahoru | #21

Bohuz>ta Suzuki GSX-R 750 vazne nevypada spatne


Tak pěkná je
Ale bacha ať ti nenakope prdel
Pořád to má nějakejch 130 koní

Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 22:55 | Nahoru | #22
jinak ze s tem nebudeš lítat je kravina, malokdo se udrží, když ví že má takovej výkon pod prdelou a taky neznam nikeho, kdo by si polepšit nechtěl spíš je to vždycky o penězách. A o tech technických pasážích: myslíš že je na litrovi projedeš zatáčky rychleji než na 6ce? na silnici to moc pravda nebude budeš za litrama zaostavat od 220+ a od 240 ti ujedou, akorad to budeš víc honit ale ten výkon, ten pocit... šel bych do te R1 je to moja srdcovka ale každej ma jinej vkus a jinou představu o mašině, musíš vědět sám, kam tě to táhne.
Jinak ta 750 je na tem výkonově stejně jak zx 9 ale jak se řiká, obsah ničem nenahradíš

Naposledy editováno 18.08.2010 22:58:52

Jakou motku dal po 500ccm?

18.8.2010 v 23:06 | Nahoru | #23

Jakou motku dal po 500ccm?

19.8.2010 v 09:54 | Nahoru | #24
Co poradit....těžko někomu něco řikat. Nevim jak dluho jezdíš, ale já se na litr propracoval po nějakejch 5 letech ježdění a i tak sem to občas někde trošku přesral a měl toho plný triko.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou motku dal po 500ccm?

19.8.2010 v 12:06 | Nahoru | #25
Potencional litru stejne nikdy na normalni ceste nevyuzijes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motku dal po 500ccm?

19.8.2010 v 12:57 | Nahoru | #26
4star> je to tak , ale stejně je dobrý vědět že tam je ještě nějaká ,,sem, tam využitelná'' rezerva
a člověk si zvykne časem na všem...

(reakce na) Jakou motku dal po 500ccm?

19.8.2010 v 13:01 | Nahoru | #27
Jura46x> sem tam využitelná rezerva je i na šestce, pokud na ní člověk nelítá jak hovado

2 reakcí na tento příspěvek Jakou motku dal po 500ccm?

19.8.2010 v 13:01 | Nahoru | #28
Lidi vy jste dobry Cesi. Motorka ma objem a ne obsah a taky ma potencial a ne potencional.
Jinak ja se svezl na ZX12R coz jede asi stejne jako nektery novejsi litry a i kdyz mam ted za sebou asi dve sezony na SV tak litr je porad moc. Jeste to chce neco mezi. Co treba litrovej dvouvalec? Takovy litrovy SV nebo Firestorm jsou pratelsky motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motku dal po 500ccm?

19.8.2010 v 14:20 | Nahoru | #29
pylot> nejsme tu v hodině čj, hlavní je, že si rozumíme , a jinak každýmu sedne něco jinýho. Někdo chce pilu a někdo zas ,,kadlač'' na sv sem nejel, ale řídil sem TL-R a je to zas něco jinýho, zrovna mírumilovný mě to nepřipadlo , ale kdoví jaký peklo to taky nebylo...

(reakce na) Jakou motku dal po 500ccm?

19.8.2010 v 16:18 | Nahoru | #30
Jura46x> Tak TL asi neni zrovna ten fajnovej krotkej dvouvalec ale SV je uz uplne neco jinyho. Je to takova hodna ovecka co ma sice dost sily ale dela presne to co se ji rekne a nic vic nic min. To bych si po petikuli klidne dal jako dalsi stupen.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 629 Dnes v 15:39 BlackSabbath
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1200, 1201] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 36006 Dnes v 14:50 Helitechnic
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 4.6.2024 v 08:07 Rolda89
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust


TOPlist