globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 673
 
15.8.2010 v 12:10
Zdravím, rád bych pokud někdo ví nějaké info o této jawě,
vím že to byl závodní prototyp kolem roku 67
Byl to 4 válec 2T

Jawa 673

15.8.2010 v 12:18 | Nahoru | #1
Na netu je spousta článků. Třeba tady
tady

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 673

15.8.2010 v 12:33 | Nahoru | #3
To je vona,nádhernej stroj a ten zvuk!Pokud se nepletu tak ju má někdo udělanou komplet jako repliku.

Ze začátku se ty motory dost zadíraly a prej za to mohly oválný pístní čepy.

Jawa 673

15.8.2010 v 14:46 | Nahoru | #4
J díky, šlo mi hlavně o fotografie nikde nebyla jedna kloudná

Jawa 673

15.8.2010 v 14:52 | Nahoru | #5
Nejen o tomto modelu se dočteš tady ve vlákně Téma: Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 673

15.8.2010 v 19:05 | Nahoru | #6
c.j. to vlakno, které uvádíš jsem založil já pod uplně jiným cílem....Bohužel skončilo přesně jak jsem předpokládal

proto jsem musel napsat- NO TAK CO TO TU JE?
JÁ NECHTĚL ROZPOUTAT PEKLO O DŘÍVĚJŠÍ DOBĚ!!!!

Šlo mi spíše oto, že na cz stránkách a webu toho je opravdu málo....
Proč tam kde motorky znikli se člověk onich nedozví ani notičku at hledá kde hledá....
Někde v posr..ý anglii mají fotky, info atd...
Pokud máte čas psát romány (nikoho tím nenapadám!) nechtěli by jste svojí aktivitu vybijet jinde? Třeba nahromadit info , foto a založit nějáký stránky, který se stanou známím a navštěvovaným místem všech lidí , který rádi český motorky....

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 673

15.8.2010 v 19:38 | Nahoru | #7
Vypadá to víc jako práce uměleckého kováře než funkční mašina Jinak taky ten rám ....to musela být guma

(reakce na) Jawa 673

15.8.2010 v 21:26 | Nahoru | #8
*nuclearB*> proc guma?pokud byl s oceli tak nevidim duvod proc guma

(reakce na) Jawa 673

17.8.2010 v 20:16 | Nahoru | #9
*nuclearB*> ani náhodou, ty rámy byly perfektní!!! Jawa a ČZ dělala suprový rámy jak na závodní mašiny, tak na sériovky

(reakce na) Jawa 673

17.8.2010 v 21:05 | Nahoru | #10
srsen600> nj bejvá to tak, že jeden trochu odbočí a už se to jen veze, taky bych rád, kdyby někdo udělal stránky o Jawách a ČZ, jenže já bych nedokázal nashromáždit tolik informací a fotografií....Historie starých závodních veteránů české výrobyje dost zajímavá, sám mám knížku , kde se píše pouze o závodění od doku 1955 až do 1970 a fakt paráda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 673

24.8.2010 v 15:54 | Nahoru | #11

karlos650>To je vona,nádhernej stroj a ten zvuk!Pokud se nepletu tak ju má někdo udělanou komplet jako repliku.

Ze začátku se ty motory dost zadíraly a prej za to mohly oválný pístní čepy.


spíš špatný klece a ložiska na klice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 673

29.8.2010 v 22:42 | Nahoru | #12
To nebyly oválný pístní čepy ale ojniční čepy které byly nabroušené kulaté ale byly asi o 0.02mm konusové a při roztočení se ojnice doslova zašroubovaly do setrváků

(reakce na) Jawa 673

31.8.2010 v 00:55 | Nahoru | #13
g15csr> a proč by to ve fabrice brousili "nakřivo"?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist