globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vymena motoru za vetsi objem
 
14.8.2010 v 09:55
Zdarec,

poridil jsem si tento moped se ctyrtaktnim motorem o objemu 50 ccm. Vim o ruznych upravach, kdy si majitele techto mopedu menili motory za vetsi objem, napr. na 125, 150 ci 160 ccm . Chci vas tedy oslovit, zda-li nekdo s touto upravou nemata zkusenost ? Odpovedi typu "kup si jine moto" ignoruji. Moto jsem si koupil k urcitemu ucelu a nechci to menit. Dekuji za odpoved.

Vymena motoru za vetsi objem

14.8.2010 v 10:17 | Nahoru | #1

Vymena motoru za vetsi objem

14.8.2010 v 10:36 | Nahoru | #2
a co tenhle?
motorpyčowoe

1 reakcí na tento příspěvek Vymena motoru za vetsi objem

14.8.2010 v 10:46 | Nahoru | #3
týýý vou motor z osumsetpatnáctky za 30 000,- Ty si držijou cenu

(reakce na) Vymena motoru za vetsi objem

14.8.2010 v 11:00 | Nahoru | #4

Dalinov>týýý vou motor z osumsetpatnáctky za 30 000,- Ty si držijou cenu



ty woe tio je TATRA ne !! ten motor nás přežije všechny

1 reakcí na tento příspěvek Vymena motoru za vetsi objem

14.8.2010 v 11:32 | Nahoru | #5
Já bych tam dal tohle, je to větší objem, pár hrnků navíc. Akorát ten rám se bude muset poopravit párem trubek,- třeba z lešení.


Naposledy editováno 14.08.2010 11:32:51

Vymena motoru za vetsi objem

14.8.2010 v 11:53 | Nahoru | #6
Vysvětlí mi někdo význam takovýchto úprav? V originálu jízdní kolo z čínského tvarohu, ta 50 nemůže mít rezervu pro převrtání na 160, druhý motor s životností na jednu jízdu je už za cenu nového kola... Ovšem i po úpravě to ale bude stále jen kolo! S tomu odpovídajícíma kolama a rámem. Tam se ti šemíci navíc ani nebudou moc pořádně rozřehtat. Plus jako bonus si roztrhej povinné ručení, jako bys ho neměl To leda pro milovníky adrenalinových sportů takovéto vraždy. To už je lepší jakákoliv dváca.

(reakce na) Vymena motoru za vetsi objem

14.8.2010 v 11:56 | Nahoru | #7
MilanR1>

Vymena motoru za vetsi objem

14.8.2010 v 12:01 | Nahoru | #8
Motor by měl jít normálně vyměnit, ale rám na to není stavěný a bude to chtít další úpravy, prř praskají dráty v kolech, zadní náboj kola to nevydrží a řekl bych že vibrace brzo uklepou držáky motoru. Jako jde to ale proč? Novej motor stojí sice jen pětku ale stará hondí dváca bude ve všem lepší.

Vymena motoru za vetsi objem

14.8.2010 v 13:09 | Nahoru | #9
Pominu to co tady přede mnou všichni řešili - rám je pro montáž většího motoru na nic, nebrzdí to, kola stojí za nic atd...větší motor do toho dostaneš, což o to, ale pochybuju, že to budeš schopný zlegalizovat. Obecně stanice technické kontroly, kde by ti to museli otypovat, moc rádi nevidí úpravy tohoto typu - tzn. montáž motoru s větším objemem do motorky stavěné na menší objem, to samé platí i u aut. Každopádně by se k tomu musel vyjádřit výrobce a pochybuju, že se ti z té čínské fabriky vůbec někdo ozve. A taky druhá věc, i když se ti to povede zlegalizovat, počítej s tím, že cena za nový motor bude to nejmenší, to co zaplatíš na poplatcích atd. bude ranec, opravdu se vyplatí koupit si něco s větším objemem...Pokud do toho chceš opravdu jít, zajdi se zeptat na dopravku, případně na STK, tam ti poradí více erudovaní...Jinak v tomle případě by se jednalo o tzv. individuální přestavbu..jenom ať to víš...A za sebe ti můžu říct, že je mnohem jednodušší našetřit si více peněz a koupit si něco lepšího, většího, než ztrácet svůj volný drahocený čas s nějakou přestavbou, a to vím o čem mluvím

Vymena motoru za vetsi objem

14.8.2010 v 13:21 | Nahoru | #10
jestli chceš výkon, tak kup jinou moto, tomu motorku nebude stíhat podvozek, brzdy nahovno, řetězovka se škubne, rám se bude kroutit( ikdyž na to seš asi zvyklej ), prostě nebude tomu motoru z té motorky stíhat absolutně nic

Vymena motoru za vetsi objem

14.8.2010 v 13:49 | Nahoru | #11
Mám podobný dotaz. Chci do své moto (viz profil) dát tenhle motor. Půjde to???
PS: Už mně schází výkon...

Vymena motoru za vetsi objem

14.8.2010 v 16:32 | Nahoru | #12
Já jsem řešil v podstatě stejný problém u svého mota. Věčí motor tam dáš v pohodě, tedy pokud se pořád bavíme o motoru vycházejícím z Hondy Monkey (snad se to tak píše ) U tý implantace budeš řešit akorád kraviny (ale nemusely by být malé). Jinak dáš li jiný motor, tak ti nebude sedět typ motoru, což bude vadit na STK, a při prodeji (na evidenčce), a pak při takových těch blbostech jako je bouračka atd..

Jinak k tý konkrétní úpravě: Budeš řešil dvě základní věci (alespoň já je řešil) 1. Možná ti tam nepudou stupačky, kvůli prolisu který ten nový motor mít nemusí. Nebo to máš řešený jinak než sem to měl já a pude to. 2.Kolínko karburátoru. Jiný motor=jiný rozměry (malinko). Já na moto měl tak málo místa, že jsem musel ubrousit kolínko karbce, aby mi na karbci neseděla nádrž, a ještě jsem musel nádrž poposadit výš.
Možná ti pomůže u mě na profilu můj New Pionýr, nebo PM, rád poradím.

2 reakcí na tento příspěvek Vymena motoru za vetsi objem

14.8.2010 v 17:48 | Nahoru | #13
Dekuji ti Frantas, konecne radna odpoved k tematu !

K ostatnim reakcim : Kdyz nemate k tematu smysluplnou odpoved, nechapu, proc se vubec vyjadrujete, HLUPACI !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena motoru za vetsi objem

14.8.2010 v 18:15 | Nahoru | #14
turist>
impotente

(reakce na) Vymena motoru za vetsi objem

14.8.2010 v 18:28 | Nahoru | #15

PremeT_woe>turist>
impotente



JO

Vymena motoru za vetsi objem

14.8.2010 v 18:34 | Nahoru | #16
Už si někde viděl jak je velkej 125kovej motor a nebo dokonce ta 150tka? To budeš asi muuset udělat i nějakej zásah do rámu a uvědom si,že každá díra,čí svár do tohodle tvarohu bude akundrát ke škodě...

(reakce na) Vymena motoru za vetsi objem

14.8.2010 v 20:23 | Nahoru | #17
K ostatnim reakcim : Kdyz nemate k tematu smysluplnou odpoved, nechapu, proc se vubec vyjadrujete, HLUPACI ! turist>

To bylo na mě?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist