1 reakcí na tento příspěvek Použitelnost 450 MX na crosscountry?
Na druhou stranu, je tezko radit, je cc a CC. Nektere se jedou na da se rict prirodnich tratich kde MX motorka urcite excelovat nebude a trapeni to na ni bude i pri extremnejsich prekazkach, potom jsou zase CC, ktere se skoro cele jedou po MX trati a tady je zase MX motorka vyhoda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Použitelnost 450 MX na crosscountry?
1 reakcí na tento příspěvek Použitelnost 450 MX na crosscountry?
1 reakcí na tento příspěvek Použitelnost 450 MX na crosscountry?
No dalsi vec je jizdni styl, urcite mas najeto vic jak ja a tak ti mnoho veci nedela problem, ale ja bych si treba na CC ER do Sternberka Mx motorku urcite nevzal :) Mel jsem tam toho plny brejle i na enduru. Hromada bahna a na to placateni se lesnim usekem, pro me docela desiva predstava . Samozrejme jeli tam i lidi na MX a jelo jim to dost dobre, ale jak rikam to je rukama a tim co ma, no nekdy spise nema clovek v hlave.
Naposledy editováno 10.08.2010 09:12:12
Každá ostrá jde přeci jak nakoňovat,tak "odkoňovat",ne? U MX by mi neseděla do lesa spíše ta převodovka. Na těžký enduro ani motor,ale pokud je CC luční MX,tak není co řešit.
Jo a CRF09 nechytala kvůli špatnýmu nastavení. Nevím přesně,o co šlo,ale problém je odstraněn,takže bych se chytání nebál.
Já mám 2008 a i když ji otočím vzhůru kolama,tak chytí na brnk.
1 reakcí na tento příspěvek Použitelnost 450 MX na crosscountry?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Použitelnost 450 MX na crosscountry?
PetrTM>Joraell> Jo toho startování bych se bál asi nejvíc....řešením je sice KTM SX 450 s "čudlem", ale ta prej je až moc ostrá...
...akce "bez starteru"! ..cca 5 min!..ještě ,že šel někdo náhodou kolem!
[img]
[img]
[img]
[img]
[img]
Naposledy editováno 10.08.2010 14:21:34
Vetsinou na prvni druhy slapnuti, max. pokad motorka zustane viset v nakym kopci vzhuru nohama, tak na trikrat :)
Problém tam ale byl a tady bych opravdu varoval před unáhleným pořízením krosu na CC a enduro - lehoulinká klika a ani to magneto, byť bylo větší než krosové to nezachránilo. Motorka byla strašně hrr za plynem, ale po zavření tam byla strašná decelerace. Natěstí to byla 400 a ne 525 - tu jel kamarád a to byl fakt omyl. Tam když se zavřel gas, bylo to jako když vrazíš do zdi.
Ten problém se neprojevoval za sucha, ale když bylo slizko. Nedej bože na šikmém svahu a s oholenými kořeny. Nešlo tam zkrátka zvolit takové to "plazivé" tempo, kdy se ten motor jenom tak líně převaluje. Byla to filigránská práce s plynem a spojkou, ale i tak to strašně uchcávalo.
Další trabl s tímhle spojený bylo "zakopávání" - nejsem Čepelák a to že je někde na CC i krosová sekce mně neuklidňuje. Nedokážu jet dvě hodiny s agresivním krosovým stylem. Nemůžu tahat za plyn, držet plný a korigovat výjezd z vinklu spojkou a brzdou. Takže stačilo ubrat do zatáčky a špatně podřatit a udělá to cuk! a stojíš s tichým motorem....
Tohle všechno je problém nejen KTM SX ale třeba i YZF které se na CC v téhle dekádě, než se objevily fakt přístupné endurové stroje, potýkaly.... Chce to zkusit, pojezdit víc než půlhoďku a pak se rozhodnout. Je fakt, že když jsem si po téhle motorce, kterou jsem tehdy považoval za skvělou sedl na svoje první EXC, připadal jsem si jak v pohádce. Jeden můj kamarád, když přešel z YZF na EXC (nejde o značku, ale o typ!) vyřkl citát ze známého filmu: "nechápu, jak jsem tak dlouho mohl žít po selsku!"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Použitelnost 450 MX na crosscountry?
1 reakcí na tento příspěvek Použitelnost 450 MX na crosscountry?
Pokud si počkáš do září měl bych dvě exc200 (2010) za 115 000Kč,měl je jeden jezdec a používal jednu tréning a druhou závod.
Pokud toužíš po větším kalibru tak váňa má 450 exc(tuším že dvě a do kila se vlezeš).
Naposledy editováno 10.08.2010 18:11:29
2 reakcí na tento příspěvek Použitelnost 450 MX na crosscountry?
1 reakcí na tento příspěvek Použitelnost 450 MX na crosscountry?
PetrTM>Pořád bohužel narážím na ty finance - sice bych si mohl dovolit i novou, jenže když tak vidím jakej je to po dvou - třech letech provozu provar při případném prodeji, tak už o tom ani neuvažuju. A pořád se nemůžu zbavit dojmu, že u endura dost zbytečně připlácím za doklady a homologaci, což jsou věci který mně jsou k ničemu, ale holt "jsou v ceně". Můj názor je ten, že pokud 450 enduro stojí okolo 200 t nový, za kilo dostanu tak tři roky jetý v nic moc extra stavu, protože za tuhle cenu do toho nikdo nebude mnoho investovat. A na mě pak čeká další dvacka do toho nasypat, když si jí budu chtít chvilku nechat. Zatímco 450 motokros má za tuhle cenu opravdu najeto pár hodin...Hlavní důvod proč preferuju v případě 4T motorky krosovou je podvozek - po hodině ježdění je většinou trať CC celkem na sračku, a podle mého názoru to tlumiče endura přestanou pobírat - aspoň když jsem se vozil na rozbitý motokrosový trati, což je obdoba, tak to pérování MX/ Enduro je neporovnatelný. No uvidím, zatím mám ještě rok na přemejšlení, plánuju to až příští léto, zatím sonduju co a jak
To ale s tebou nemužu souhlasit, proto sem psal jde o to kde nakupuješ. Bral sem husičku TE 450 rok starou tenkrát to byla 2006ka a dal sem za motorku 112 000 najeto 34 mth všechno skoro stopro a takových kusů mužu nabídnout víc, proto neřeš motokrosa kterýho sice koupíš za kilo zánovního ale bude k hovnu, sou i endura super kusy za krásný peníze. jen vedet kde shánět
1 reakcí na tento příspěvek Použitelnost 450 MX na crosscountry?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Použitelnost 450 MX na crosscountry?
David gas>2LEKO> Tak to je scéna z letošního Loukova a v akci já a můj strejc, kterej mimochodem jede "už sedmý gumy" a 35 let neseděl na motorce a já ho z důvodu zranění kolegy povolal do zbraně-problém nebyl v tom že by gasík nechytal, ale bohužel byl problém na něj vylézt.. Po vytrpění prvních střídání už začal celkem slušně uhánět a po čase tréninku by s ním mělo možná dost hobíků problém
...pozor....to já znám ,hlavně nasednout ...a fota fotím,že jsem skoro invalida,a jen pro zábavu...a nechci se nikoho "dotknout"!
..ale za chvíli vyjedu...jen co srostu!