Moto Honda CBR 600F r.v.2000.
Stejné moto, různé výfuky, vše v jeden den. Největší výkon kupodivu skoro u všech ve stejných otáčkách cca 13200- 13260 1/min a N/m cca 11100 - 11130 1/min. V otáčkách 8000-11000 nárust výkonu od 0-1 kW. V některých případech i pokles Laser, Bos.
Výfuk------výkon kW--krotící moment N/m------hmotnost
originál----70,75----------56,12-------------------5,15
Arrow-------73,87----------57,29-------------------2,45
Leo Vinci--73,43----------56,92-------------------2,48
Scorpion--73,40----------57,50-------------------3,25
Ixil-----------73,29----------56,89-------------------4,18
PMM--------72,57----------56,82-------------------3,22
Viper-------72,26----------56,51--------------------2,36
Bos---------72,36----------56,40--------------------2,79
Laser-------71,58----------56,38-------------------4,16
Naposledy editováno 26.07.2010 22:58:34
výrobce se logicky snaží vyrobit univerzální výfuk..který navíc splňuje všechny legislativní normy
někdo chce otevřenou koncovku kvůli hmotnosti, druhý kvůli zvuku, třetí pro vzhled, další chce vypadat jako hustokrutej prznič asfaltu, jiný chce posílit střední otáčky a vršek je mu fuk, šestý maximální výkon na okruh...co člověk, to důvod
Naposledy editováno 27.07.2010 08:24:53
2 reakcí na tento příspěvek Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Mariano nejak nechapu tvoji reakci... Hummer zde dal grafi kde jde jasne videt rozdil ve vyfukach vykonu. Tedy o Nejake trubce jak pises to fakt neni...
Naposledy editováno 27.07.2010 08:33:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku
z-x-r>Hummer - napis to tu zdejsimu Salymu se sreptusem jak rika ze vsechny vejfuky jsou preci stejny a vykon nic moc nedaji
Mariano nejak nechapu tvoji reakci... Hummer zde dal grafi kde jde jasne videt rozdil ve vyfukach vykonu. Tedy o Nejake trubce jak pises to fakt neni...
no grafy nevidim, ale podle tabulky jsou narusty procentuelne tak velke ze jsou v podstate mensi nez je v danem pripade chyba mereni....
BTW ty grafy je taky dobrej svindl uz sem mockrat nachytal vyrobce ze na strankach ma graf zcela jinej nez je namerena skutecnost. a to slo o znackove vyrobce.
Hummer> Mohl bys prosím zveřejnit scany těch stránek? Docela by mě zajímala ta omáčka okolo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku
Naposledy editováno 27.07.2010 23:26:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku
Harry_RnK>assassin> Proto tam taky píšou, že radši provedli měření se seriovým výfukem jako první a navíc pro kontrolu ho změřili znova jako poslední. Je to na druhý stránce graf dole
vidim, to ale neznamena ze mereni byla presna, proste u kazdyho mereni se stanovuje s jakou presnosti se dana velicina meri a ja tvrdim ze tady je nepresnost mereni plus minus podobna jako to namerene navyseni vykonu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Brzdy jsou spíš na to doladění, to jen spousta lidí tady používá brzdu za účelem "ty kráwo to je výkon"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
GRASSEL>assassin> ono hlavně změřenej výkon na brzdě je taky dost spekulativní. Dřív byl test kdy s jednou motorkou 1000rr objeli asi 10 brzd a ani jedna neukázala stejnej výkon a dokonce se lišil i o více jak 20 koní
Brzdy jsou spíš na to doladění, to jen spousta lidí tady používá brzdu za účelem "ty kráwo to je výkon"
Ono stačí čerstvě namazat řetěz a máš 5 koní navrch
GRASSEL>assassin> ono hlavně změřenej výkon na brzdě je taky dost spekulativní. Dřív byl test kdy s jednou motorkou 1000rr objeli asi 10 brzd a ani jedna neukázala stejnej výkon a dokonce se lišil i o více jak 20 koní
Brzdy jsou spíš na to doladění, to jen spousta lidí tady používá brzdu za účelem "ty kráwo to je výkon"
Správně,je to jenom KOLO ŠTĚSTÍ
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku
Mida>něco podobnýho bylo v posledním čísle Motocyklu, akorát že tam to zkoušeli na Suzuki Bandit 1200 a je to celkem zajímavý
Přesně, a všechny laďáky bez vyjímky (myslím že jich bylo asi 14) obraly velkýho bandita o to nejlepší co má má , totiž medvědí záběr odspoda...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)