globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku
 
26.7.2010 v 22:49
Dnes jsem se prohrabával starými časáky a našel jsem dobrý test laďáků.
Moto Honda CBR 600F r.v.2000.
Stejné moto, různé výfuky, vše v jeden den. Největší výkon kupodivu skoro u všech ve stejných otáčkách cca 13200- 13260 1/min a N/m cca 11100 - 11130 1/min. V otáčkách 8000-11000 nárust výkonu od 0-1 kW. V některých případech i pokles Laser, Bos.

Výfuk------výkon kW--krotící moment N/m------hmotnost
originál----70,75----------56,12-------------------5,15
Arrow-------73,87----------57,29-------------------2,45
Leo Vinci--73,43----------56,92-------------------2,48
Scorpion--73,40----------57,50-------------------3,25
Ixil-----------73,29----------56,89-------------------4,18
PMM--------72,57----------56,82-------------------3,22
Viper-------72,26----------56,51--------------------2,36
Bos---------72,36----------56,40--------------------2,79
Laser-------71,58----------56,38-------------------4,16

Naposledy editováno 26.07.2010 22:58:34

Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

26.7.2010 v 23:42 | Nahoru | #1
Zajimavý

Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 08:24 | Nahoru | #2
no a co?
výrobce se logicky snaží vyrobit univerzální výfuk..který navíc splňuje všechny legislativní normy

někdo chce otevřenou koncovku kvůli hmotnosti, druhý kvůli zvuku, třetí pro vzhled, další chce vypadat jako hustokrutej prznič asfaltu, jiný chce posílit střední otáčky a vršek je mu fuk, šestý maximální výkon na okruh...co člověk, to důvod

Naposledy editováno 27.07.2010 08:24:53

2 reakcí na tento příspěvek Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 08:31 | Nahoru | #3
Hummer - napis to tu zdejsimu Salymu se sreptusem jak rika ze vsechny vejfuky jsou preci stejny a vykon nic moc nedaji

Mariano nejak nechapu tvoji reakci... Hummer zde dal grafi kde jde jasne videt rozdil ve vyfukach vykonu. Tedy o Nejake trubce jak pises to fakt neni...

Naposledy editováno 27.07.2010 08:33:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 09:18 | Nahoru | #4

z-x-r>Hummer - napis to tu zdejsimu Salymu se sreptusem jak rika ze vsechny vejfuky jsou preci stejny a vykon nic moc nedaji

Mariano nejak nechapu tvoji reakci... Hummer zde dal grafi kde jde jasne videt rozdil ve vyfukach vykonu. Tedy o Nejake trubce jak pises to fakt neni...



no grafy nevidim, ale podle tabulky jsou narusty procentuelne tak velke ze jsou v podstate mensi nez je v danem pripade chyba mereni....

BTW ty grafy je taky dobrej svindl uz sem mockrat nachytal vyrobce ze na strankach ma graf zcela jinej nez je namerena skutecnost. a to slo o znackove vyrobce.

(reakce na) Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 09:23 | Nahoru | #5
assassin> Podle mě by se těmhle výsledkům dalo jakžtakž věřit, pokud je opravdu dělala nějaká nezávislá redakce na jednej motorce a nevychází to z propagačních materiálů výrobců, kteří si tam napíšou co se jim hodí.

Hummer> Mohl bys prosím zveřejnit scany těch stránek? Docela by mě zajímala ta omáčka okolo

(reakce na) Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 09:32 | Nahoru | #6
z-x-r> Už zase kecáš kraviny Ach jo...rýpat ti jde, radit neumíš.

Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 09:33 | Nahoru | #7
Jinak k tématu, odpovídá to realitě. To že někteří výrobci dávají jiné grafy, to je bohužel pravda

Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 09:53 | Nahoru | #8
Pokusím se poslat obrázky článku.

Naposledy editováno 27.07.2010 09:53:41

Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 09:55 | Nahoru | #9


[img]

Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 09:55 | Nahoru | #10


[img]

Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 09:56 | Nahoru | #11


[img]

Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 09:57 | Nahoru | #12


[img]

Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 09:57 | Nahoru | #13


[img]

1 reakcí na tento příspěvek Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 10:12 | Nahoru | #14
něco podobnýho bylo v posledním čísle Motocyklu, akorát že tam to zkoušeli na Suzuki Bandit 1200 a je to celkem zajímavý

Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 10:44 | Nahoru | #15
to je celkem známá věc že se dá zvednout výkon koncofkou, ale k tomu se to musí nechat poladit a nevím, jestli je poměr výkon/cena adekvátní k získanému celkovému snažení

Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 10:52 | Nahoru | #16
po 155. jsou to jednotky procent jak na výkonu tak krouťáku... osobně bych seriový výfuk na svym stroji neměnil... je tam jako komplet má ideální průběh krouťáku, výkonu, spotřeby, emisí, životnost atd... a myslím, že tento dobře fungující celek nevylepším jednou komponentů a nedosáhnu lepších výsledků než týmy inženýrů daného výrobce;) ale dělejte si co chcete:)

Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 10:55 | Nahoru | #17
Doufám, že nás jednou taky do podobného testu zařadí

1 reakcí na tento příspěvek Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 12:05 | Nahoru | #18
Hummer> Díky chlape

Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 12:11 | Nahoru | #19
Výměna výfuku nebo jeho části má především vliv na velikost penisu, to se v testech vůbec neuvádí a přitom je to hlavní důvod k jeho výměně

(reakce na) Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 14:19 | Nahoru | #20
Harry_RnK> Není zač.

1 reakcí na tento příspěvek Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 23:26 | Nahoru | #21
mno tak primo tuhle brzdu (v byvalem KONT suzuki) jsme se nedavno s panem Hrudkou z MOTO COM TEST snazili rozchodit-modernizovat, takze "merici zarizeni" znam vic nez dobre, zvyseni vykonu o 2kW u 70kW motorky je dost sporny, uz jen to ze se tam staticky merilo x ladaku se podepsalo na teplote okolni, vlhkosti, prevodovem pomeru - ojeti pneu atd, atd... nic z tohoto brzda automaticky nekompenzuje, vse zadava obsluha rucne, takze podle me je tam tech 2kW plus minus v podobnejch radech jako chyba mereni.....

Naposledy editováno 27.07.2010 23:26:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 23:36 | Nahoru | #22
assassin> Proto tam taky píšou, že radši provedli měření se seriovým výfukem jako první a navíc pro kontrolu ho změřili znova jako poslední. Je to na druhý stránce graf dole

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 23:43 | Nahoru | #23

Harry_RnK>assassin> Proto tam taky píšou, že radši provedli měření se seriovým výfukem jako první a navíc pro kontrolu ho změřili znova jako poslední. Je to na druhý stránce graf dole



vidim, to ale neznamena ze mereni byla presna, proste u kazdyho mereni se stanovuje s jakou presnosti se dana velicina meri a ja tvrdim ze tady je nepresnost mereni plus minus podobna jako to namerene navyseni vykonu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

28.7.2010 v 00:12 | Nahoru | #24
assassin> ono hlavně změřenej výkon na brzdě je taky dost spekulativní. Dřív byl test kdy s jednou motorkou 1000rr objeli asi 10 brzd a ani jedna neukázala stejnej výkon a dokonce se lišil i o více jak 20 koní
Brzdy jsou spíš na to doladění, to jen spousta lidí tady používá brzdu za účelem "ty kráwo to je výkon"

(reakce na) Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

28.7.2010 v 07:22 | Nahoru | #25

GRASSEL>assassin> ono hlavně změřenej výkon na brzdě je taky dost spekulativní. Dřív byl test kdy s jednou motorkou 1000rr objeli asi 10 brzd a ani jedna neukázala stejnej výkon a dokonce se lišil i o více jak 20 koní
Brzdy jsou spíš na to doladění, to jen spousta lidí tady používá brzdu za účelem "ty kráwo to je výkon"



Ono stačí čerstvě namazat řetěz a máš 5 koní navrch

(reakce na) Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

28.7.2010 v 07:25 | Nahoru | #26

GRASSEL>assassin> ono hlavně změřenej výkon na brzdě je taky dost spekulativní. Dřív byl test kdy s jednou motorkou 1000rr objeli asi 10 brzd a ani jedna neukázala stejnej výkon a dokonce se lišil i o více jak 20 koní
Brzdy jsou spíš na to doladění, to jen spousta lidí tady používá brzdu za účelem "ty kráwo to je výkon"



Správně,je to jenom KOLO ŠTĚSTÍ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

28.7.2010 v 10:16 | Nahoru | #27

Mida>něco podobnýho bylo v posledním čísle Motocyklu, akorát že tam to zkoušeli na Suzuki Bandit 1200 a je to celkem zajímavý



Přesně, a všechny laďáky bez vyjímky (myslím že jich bylo asi 14) obraly velkýho bandita o to nejlepší co má má , totiž medvědí záběr odspoda...

(reakce na) Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

28.7.2010 v 10:37 | Nahoru | #28
Váňa> Ano, protože tohle otevřená koncovka dělá vždy. Ubere spodek (protože chybí útlum) a přidá vršek. To by člověk musel nechat namontovanou tlumící vložku, aby nepřišel o spodek. Ale to pak nemusí kupovat jinou koncovku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist